XXL Nutrition

The Selina becomes Se-lean-a log

• Topic Starter Topic Starter
Valt wel mee hoor :) de meeste blessures hadden geen gevolgen voor mn trainingen. Toen ik die borstpijn had moest ik wel wat opletten maar nu met die liesblessure kan ik niet lopen maar bij het gewichtheffen voel ik niets... ;)

Gewoon wat opletten: als je pijn voelt klopt er iets niet en laat je het beter eerst genezen. Indien niet geen probleem.

Strijder hoor..

Ja, bij mij is het geen pijn, ik merk alleen dat het gevoelig is. Dat komt ook omdat die kniebanden ooit verrekt waren en ik heb begrepen dat het dan altijd wel een gevoelig plekje zal blijven. Maar goed, keertje checken wat de fysio erover te zeggen heeft.

Strijder hoor..

Ja, bij mij is het geen pijn, ik merk alleen dat het gevoelig is. Dat komt ook omdat die kniebanden ooit verrekt waren en ik heb begrepen dat het dan altijd wel een gevoelig plekje zal blijven. Maar goed, keertje checken wat de fysio erover te zeggen heeft.
Als je niet echt pijn voelt is het misschien geen probleem maar eens dubbel checken zal inderdaad wel geen kwaad kunnen :)

Wanneer weten we meer over die Mc Chicken eigenlijk?

Ik word gespamd voor mijn log van vandaag, dusss hierbij mijn log:

Barbell squats 5x5 (70 kg)
Deadlift 1x5 (70 kg)
Military Press 5x5 (20 kg)
Row 5x5 (45 kg)
Curl 3x8 (20 kg)
CGBP 3x8 (25kg)
Cable crunches 3x10 (27 kg)

Het voelt klote om niet te kunnen verhogen in gewichten. Squats gingen de vorige keer moeilijk onder parallel, wat dit keer wel het geval was. Die verhoog ik de volgende keer dus weer (ook de deadlift).
De military press leek ook best goed te gaan, dus die wil ik ook weer verhogen. De row ook. Curl gaat wel goed met 20kg, even zien hoe dat met 22,5kg zal gaan. Waar 't eigenlijk op neerkomt is dat alles wel goed gaat, behalve mijn close grip bench press.. Ik houd die nog even op 25kg, omdat het nog niet echt stabiel is merk ik.

Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje eng vind worden met mijn knie. Na een halfuur voelde ik een soort van druk erop (blessure gehad 4 jaar terug), hield niet erg lang aan.. Maar toch, ergens ben ik bang dat wanneer de gewichten hoger gaan, dat de klachten zullen verergeren..

Prima resultaten tot nu toe! Uiteraard ga je een keer een plafond raken, maar doorzetten is the key!
Wanneer dit een aantal weken stand houdt, dan kan je natuurlijk je training omgooien zoals bijvoorbeeld bij Smolov het geval is.
Nogmaals, niet te snel getreurd, je komt er wel!
Btw, wat een spam hier! ;)

Mijn woorden niet verdraaien jij! :eek:

Ik vergeet sowieso mijn beloftes niet, moet alleen nog een keertje terugzoeken wie er allemaal onder die regeling vallen :p

Prima resultaten tot nu toe! Uiteraard ga je een keer een plafond raken, maar doorzetten is the key!
Wanneer dit een aantal weken stand houdt, dan kan je natuurlijk je training omgooien zoals bijvoorbeeld bij Smolov het geval is.
Nogmaals, niet te snel getreurd, je komt er wel!
Btw, wat een spam hier! ;)

Ja, ik zet zeker door! Ik moet in kleine stapjes leren loslaten van mijn onrealistische verwachtingen, maar dat komt vast ook wel goed.

Hahhaha ja ik moet zeggen dat het rustiger is de laatste tijden in dit log, nu ze weten dat er geen progressiefoto's gaan komen :p

Laatst bewerkt:
In elk log zitten er wel foto's en filmpjes. Het helpt gewoon beter bij beeldvorming en werkpunten.

Als je dat niet doet, is jouw keuze natuurlijk. Niks mis mee :) Dan komen we wel voor de gezelligheid ;)

De naievelingen die, tegen beter weten in, toch volhouden vallen onder de regeling vind ik

Hahaha ja laten we kijken wie er blijven hangen tot ik afgestudeerd ben :emo:

In elk log zitten er wel foto's en filmpjes. Het helpt gewoon beter bij beeldvorming en werkpunten.

Als je dat niet doet, is jouw keuze natuurlijk. Niks mis mee :) Dan komen we wel voor de gezelligheid ;)

Geselluuugghh :banana:

Terug
Naar boven