Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima voeding, simpel maar effectiefWhere dem oats at?
Hey ik volg.Volgens mij ga je net zo met je voeding om als ik! Gewoon lekker eten en de weegschaal in de gaten blijven houden.
Ja het werkt prima en het scheelt nadenken, komt goed van pas tijdens toetsweken 

Lekkere tren weer! Ik ben benieuwd hoe je nieuwe schema gaat bevallen.![]()

goeie training hoor. Gaat dat ooit nog helemaal over met je pols? zodat je weer flink bench press kan gaan pakken?
Ik denk het niet, ik kan mn pols niet buigen in een push up houding, dus er zit wel echt iets fout in het gewricht. Als ik er echt vanaf wil moet ik em waarschijnlijk weer laten breken en daar heb ik nu gewoon geen zin in. Maar aan de andere kant gaan barbells nu wel prima, dus ik ga mn bench en ohp gewoon zo ver mogelijk pushen 
ThanksIk denk het niet, ik kan mn pols niet buigen in een push up houding, dus er zit wel echt iets fout in het gewricht. Als ik er echt vanaf wil moet ik em waarschijnlijk weer laten breken en daar heb ik nu gewoon geen zin in. Maar aan de andere kant gaan barbells nu wel prima, dus ik ga mn bench en ohp gewoon zo ver mogelijk pushen
Ik heb laatst trouwens ontdekt dat de nieuwe schijven 18,5kg zijn en de oude 20kg, ik ga proberen om telkens de oude te gebruiken om mn lifts zo nauwkeurig mogelijk te houden

Damn weet ik dat ook weer, maar goed dat ik die oude toch fijner vindt![]()

"even wat PR's gezet" > elke oefening PR
Lekkere training iig. Wees wel streng voor jezelf, als je alleen maar op gevoel gaat trainen dan moet er nog wel een soort lineaire progressie inzitten![]()