XXL Nutrition

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

in voor elke dag skwats

In voor 80 cm legs

• Topic Starter Topic Starter

Dan kan ik alleen nog deze dragen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

Gewicht neemt nog steeds lekker toe, 96,6kg onderhand

Mn voeding ziet er nu als volgt uit:

Veel rijst met een hoop vlees + afwisselend avond eten
Af en toe shakes met fruit en bevroren groenten
Geen idee wat mn macro's zijn, eiwit zal ergens tussen de 130 en 170 liggen, en groei er prima op dus ik vind het best

Prima voeding, simpel maar effectief :) Where dem oats at?

Hey ik volg. :) Volgens mij ga je net zo met je voeding om als ik! Gewoon lekker eten en de weegschaal in de gaten blijven houden.

Prima voeding, simpel maar effectief :) Where dem oats at?

Dem oats f**k with my bowels, blijf voor nu ff bij rijst

---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:27 ----------

Hey ik volg. :) Volgens mij ga je net zo met je voeding om als ik! Gewoon lekker eten en de weegschaal in de gaten blijven houden.

Hey welkom :) Ja het werkt prima en het scheelt nadenken, komt goed van pas tijdens toetsweken :D

nice train.

squats every day sounds great.

Bevroren groenten in shake? :trollface:

Lekkere tren weer! Ik ben benieuwd hoe je nieuwe schema gaat bevallen.:)

goeie training hoor. Gaat dat ooit nog helemaal over met je pols? zodat je weer flink bench press kan gaan pakken?

goeie training hoor. Gaat dat ooit nog helemaal over met je pols? zodat je weer flink bench press kan gaan pakken?

Thanks :) Ik denk het niet, ik kan mn pols niet buigen in een push up houding, dus er zit wel echt iets fout in het gewricht. Als ik er echt vanaf wil moet ik em waarschijnlijk weer laten breken en daar heb ik nu gewoon geen zin in. Maar aan de andere kant gaan barbells nu wel prima, dus ik ga mn bench en ohp gewoon zo ver mogelijk pushen :D

Ik heb laatst trouwens ontdekt dat de nieuwe schijven 18,5kg zijn en de oude 20kg, ik ga proberen om telkens de oude te gebruiken om mn lifts zo nauwkeurig mogelijk te houden

Thanks :) Ik denk het niet, ik kan mn pols niet buigen in een push up houding, dus er zit wel echt iets fout in het gewricht. Als ik er echt vanaf wil moet ik em waarschijnlijk weer laten breken en daar heb ik nu gewoon geen zin in. Maar aan de andere kant gaan barbells nu wel prima, dus ik ga mn bench en ohp gewoon zo ver mogelijk pushen :D

Ik heb laatst trouwens ontdekt dat de nieuwe schijven 18,5kg zijn en de oude 20kg, ik ga proberen om telkens de oude te gebruiken om mn lifts zo nauwkeurig mogelijk te houden

Damn weet ik dat ook weer, maar goed dat ik die oude toch fijner vindt :D

Boeeem dat was 1 lekkere train
Voelde me goed vandaag dus ff wat pr's gezet

Bench PR
62,5kg 4x4

Seated v bar row PR
50kg 4x8-10

OHP PR
42,5kg 5x5-7

Face pulls PR
27,5 3x10-12

Underhand pulldown PR
Hele stack+20kg schijf 3x8-12

Afgesloten met wat hamstring en glute werk, stretches en discussies dat mn schoenen eigenlijk wel uit moesten op de kickbox mat :o

Vind de manier van trainen tot nu toe echt superchill, geen vaste numbers maar gewoon kijken hoe je je voelt en gebruik maken van goeie dagen als deze om pr's te zetten. Ik doe geen isolatie voor armen meer maar ik merk dat mn triceps die bench en OHP best lekker vinden. Biceps krijgen ook al redelijk wat stimulans met row, pulldown en face pulls.

"even wat PR's gezet" > elke oefening PR :roflol:

Lekkere training iig. Wees wel streng voor jezelf, als je alleen maar op gevoel gaat trainen dan moet er nog wel een soort lineaire progressie inzitten :)

"even wat PR's gezet" > elke oefening PR :roflol:

Lekkere training iig. Wees wel streng voor jezelf, als je alleen maar op gevoel gaat trainen dan moet er nog wel een soort lineaire progressie inzitten :)

Haha thanks
Ja daar ben ik me heel bewust van, ik freestyle per training maar eens in de zoveel tijd zal ik dezelfde sets en reps doen om zeker te zijn dat er wel vooruitgang in zit

---------- Post added at 13:50 ---------- Previous post was at 13:47 ----------

Gewicht was vanochtend 97,1 heuuuuj, vanaf nu waarschijnlijk weer iets langzamer gainen, maar weer rond die 98 komen voelt goed

Terug
Naar boven