- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke training, hoelang was je bezig? Wel lkkr weer flat bench.
50 min met de training zelf en daarna nog een 10-15 minuten voor core en stretches. Flat was verbazingwekkend lekker 
Volgens mij bench ik nu nog voornamelijk op tricep kracht, lock out gaat vrij makkelijk, maar de borst moet nog ff aan de nieuwe hoek wennen 
Gonna make me some sweet gainsVolgens mij bench ik nu nog voornamelijk op tricep kracht, lock out gaat vrij makkelijk, maar de borst moet nog ff aan de nieuwe hoek wennen
![]()

Desnoods begin je met een paar setjes paused bench, ben je zo weer gewend om borst te gebruiken ipv puur je armen![]()

De mossels zijn er wel, techniek en adaptie will give you your gains![]()

Mn gewicht zit nu sochtends op 96,4kg
Armen zijn allebei iets gegroeid, links is nu 41,2cm en rechts 40,3cm
---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:12 ----------
Dit was allemaal al paused, meer uit noodzaak omdat mn techniek nog wat twijfelachtig was
---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:13 ----------
Yes yes, je mag binnenkort best eens mn form bekritiseren![]()

Mooi begingewicht om weer te gaan benchen! Succes dermee!![]()

Oke ja duidelijk verhaal, misschien single leg squats een idee? komt er minder druk op je rug.
Te grote benen?! Hoeveel meten ze dan?Nee gekkigheid, lekkere training man! En gewoon doen wat je het beste lijkt.
Grootste ooit was 72, was echt totaal uit balans met mn bovenlichaam.
Voelde wel lekker om weer een keer te doen, misschien ga ik wel vaker wat pyramids met setjes van 3 op de leg press doen, bevalt wel prima 
Ze zitten nu nog op 66cm na een paar maanden amper benen te trainenGrootste ooit was 72, was echt totaal uit balans met mn bovenlichaam. Thanks
Voelde wel lekker om weer een keer te doen, misschien ga ik wel vaker wat pyramids met setjes van 3 op de leg press doen, bevalt wel prima
![]()
Haha, ja als ze 72 cm waren dan geloof ik best dat ze uit verhouding waren. Je kan anders ook gewoon om de week benen trainen ofzo?