MuscleMeat

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Flinke training, hoelang was je bezig? Wel lkkr weer flat bench.

• Topic Starter Topic Starter
Dikke bench al meteen, krijg je snel omhoog denk ;) :D

Desnoods begin je met een paar setjes paused bench, ben je zo weer gewend om borst te gebruiken ipv puur je armen ;)

Mn gewicht zit nu sochtends op 96,4kg

Armen zijn allebei iets gegroeid, links is nu 41,2cm en rechts 40,3cm

---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:12 ----------

Desnoods begin je met een paar setjes paused bench, ben je zo weer gewend om borst te gebruiken ipv puur je armen ;)

Dit was allemaal al paused, meer uit noodzaak omdat mn techniek nog wat twijfelachtig was :p

---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

De mossels zijn er wel, techniek en adaptie will give you your gains :p

Yes yes, je mag binnenkort best eens mn form bekritiseren :D

Mn gewicht zit nu sochtends op 96,4kg

Armen zijn allebei iets gegroeid, links is nu 41,2cm en rechts 40,3cm

---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:12 ----------

Dit was allemaal al paused, meer uit noodzaak omdat mn techniek nog wat twijfelachtig was :p

---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

Yes yes, je mag binnenkort best eens mn form bekritiseren :D

Will do :thumbs: Train jammer genoeg echt weinig nu en zijn dus ook eigenlijk nooit tegelijk bezig :(:(

Mooi begingewicht om weer te gaan benchen! Succes dermee!:)

Niet schrikken, been train incoming

Training 9 oktober

Voelde me goed en had nog een berg energie over dus ff gek gedaan en wat beentjes getraind

Leg press
3x100
3x110
3x120
3x130
3x130

Dit hamstring iets: 3 setjes tot bijna failure

Barbell hip thrust
60x16
70x12
80x12

Dumbell rom deadlifts
10x20-25
12x20-25

Daarna een roeisprintje van 3minuten met een gemiddelde snelheid van 40-41m per seconde, ga die denk proberen op te bouwen naar 5 minuten, voelt wel lekker als finisher

Weer een berg planks en stretches etc.

Goeie kans dat ik morgen deze nodig heb:
rolstoel.jpg

Wees gerust, de volgende training wordt weer gewoon upper body :D

nice train, no squats? succes morgen :o

nice train, no squats? succes morgen :o

Nee mn onderrrug is nog steeds niet goed, dat is de reden dat ik benen normaal niet train. M'n benen zijn nog steeds groot zat, als ik mn benen train wil ik idd of squatten of sumo deads kunnen, puur omdat ik het leuke oefeningen vindt.

Oke ja duidelijk verhaal, misschien single leg squats een idee? komt er minder druk op je rug.

Oke ja duidelijk verhaal, misschien single leg squats een idee? komt er minder druk op je rug.

Haha het is wel een idee ja, heb ook een poosje pistol squats en leg press gedaan. Maar dan worden mn benen veel te snel veel te groot, vorige winter zijn er drie broeken gesneuveld die al anti fit waren (voor dikke bovenbenen en gluteus).
Squats en sumo zijn juist leuk omdat je flink wat gewicht kan verplaatsen en het wat toevoegt aan je overall kracht, benen trainen met leg press en ham curls etc gaat vervelen.

Te grote benen?! Hoeveel meten ze dan? :p Nee gekkigheid, lekkere training man! En gewoon doen wat je het beste lijkt.

Te grote benen?! Hoeveel meten ze dan? :p Nee gekkigheid, lekkere training man! En gewoon doen wat je het beste lijkt.

Ze zitten nu nog op 66cm na een paar maanden amper benen te trainen :o Grootste ooit was 72, was echt totaal uit balans met mn bovenlichaam.

Thanks :) Voelde wel lekker om weer een keer te doen, misschien ga ik wel vaker wat pyramids met setjes van 3 op de leg press doen, bevalt wel prima :)

Ze zitten nu nog op 66cm na een paar maanden amper benen te trainen :o Grootste ooit was 72, was echt totaal uit balans met mn bovenlichaam. Thanks :) Voelde wel lekker om weer een keer te doen, misschien ga ik wel vaker wat pyramids met setjes van 3 op de leg press doen, bevalt wel prima :)

Haha, ja als ze 72 cm waren dan geloof ik best dat ze uit verhouding waren. Je kan anders ook gewoon om de week benen trainen ofzo?

Haha, ja als ze 72 cm waren dan geloof ik best dat ze uit verhouding waren. Je kan anders ook gewoon om de week benen trainen ofzo?

Ja ik ga misschien binnenkort elke dag full body compounds doen met low reps, dan komt leg press er waarschijnlijk ook wel regelmatig in :)

Training vrijdag 10 oktober

Flat bb bench
60x3
62,5x3x4
60x5

Voelde lekker, beetje freestylen met sets en reps maar wel met hoger gewicht bevalt goed.

Seated v bar row
45kgx10
3x8-10 47,5kg

Lekkere gecontroleerd met goeie mmc, bicep voelde al veel beter

OHP
5x8-10 40kg

Face pulls
3x8 25kg

Setje rear delt raise met 8kg drie keer tot failure met rest pause

Hele lekkere train, mn trainingen gaan er waarschijnlijk als volgt uit zien:

Press - chest (flat bb, incline db/bb)
Pull (Chin up, seated row, pull up)
Press - delt (OHP, db shoulder)

+(leg press, ham curls als energie over is)

Van elke 1 per training en per dag aanvoelen hoeveel sets en reps, maar wel met algemene progressie in het achterhoofd.
Daarna nog assistance naar keuze/behoefte

Ben op het idee gekomen door 'Squat every day' van Matt Perryman, zijn ideeen zijn nog wat heftiger maar dit lijkt me een lekkere manier om te beginnen met iets in die richting te gaan doen.
Ben ook deels geinspireerd door Dante trudel: 'You take a key exercise up to an extreme strength plateau, and at that very point, switch to a new key exercise and get brutally strong on the new one; you do that continually'

Dus nu blijf ik voorlopig bij flat bench, ohp en row tot ik daarop vast loop en daarna switchen van oefeningen

Terug
Naar boven