Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie train man, doet ie even alsof het niks is![]()
Gewichten in de gym en gewichten op de weegschaal omhoog, tjoek tjoek toename trein incoming

Lekkere tren Oak! En ik ga met je mee in de gains train!
Lekkere gewichttoename ook nu je ziek was, altijd fijn weer op oude niveau terugkomen
Heb je nog streefgewichten voor bepaalde tijden?

en kan ik een beetje zien of m'n nieuwe schema aan het werken isLekkere PR. Heb je nou een soort ber kachel daar in je kamer staan ofzo? Haha

Lekkere PR. Heb je nou een soort ber kachel daar in je kamer staan ofzo? Haha
Het is idd gewoon een gekleurde ruit, maar het ziet er wel raar uit zo hahaIs gewoon in de sportschool, is een gekleurde ruit en komt licht van buiten naar binnen ^^
Ot:
Mooie train!![]()
Techniek ziet er goed uit buff lightyear, verdomt snel die 70 kg![]()
Ja binnenkort voor doubles of triples proberen, dit voelde nog heel soepel 
lkkr je bench hij ging heel vlot en soepel zo te zien.
Heb een hoop filmpjes over set up voor je bench zitten kijken, helpt een stukIdd, easy 70kg bench man! Voor de rest ook weer een prima training!![]()
Ik moet alle 1rm attempts die ik doe easy and grindfree doen, werkt lekker 
Training woensdag 15 oktober Bench 60x3 62,5x3 65x2 67,5x1 70x1 PR 65x2 60x4 60x4 70 ging echt verbazingwekkend makkelijk, maar mag geen grinders dus niet hoger gegaan. Row 45x10 50x8-10 50x8-10 45x10 45x9 OHP 40x7 42,5x4 5 sets, voelde allemaal lekker explosive en makkelijk Face pulls 25kg 3x12-15 ss met side raises voor dat dere pump Underhand pulldown 50kg stack+30kg aan schijven 3x10-12 Ik doe nu standaard elke training wat voor hamstrings, glutes en core + stretches