MuscleMeat

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Zeker weten, nu kijken of ik die row per training wat kan verhogen en weer in de 70-80 range kan komen :) Had jij al uitgevogeld dat je het bankje meer rechtop kan krijgen door een schijf tussen de blokjes te doen?

Nope, maar vond het altijd al prima dat het bankje niet 90 graden rechtop kan :P Dus heb er nooit een manier voor gezocht zeg maar haha

PR's en crossfit, waar gaat het heen met deze wereld

wel nice doe

Op je beginfoto sta je er imo al gewoon goed bij!

Succes man!

• Topic Starter Topic Starter
Nope, maar vond het altijd al prima dat het bankje niet 90 graden rechtop kan :P Dus heb er nooit een manier voor gezocht zeg maar haha

Haha moet je eens proberen, shoulder press voelt veel soepeler, meer ohp like :)

---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:03 ----------

PR's en crossfit, waar gaat het heen met deze wereld

wel nice doe

In b4 kipping pull ups

en thanks :D

---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:04 ----------

Op je beginfoto sta je er imo al gewoon goed bij!

Succes man!

Thanks :) Ik ben ook al best tevreden met mn lichaam, maar vooruitgang is verslavend :D

Gewichtupdate: ik zit nu op 96,2kg op een lege maag/blaas/rectum

Die neemt ongeveer een kilo per 20 dagen toe, heel erg tevreden mee (en dat zonder kcal te tellen)

Nu een preworkout meal van:
5 gebakken eiwit
130g rijst (over van gister)
En een shake van 2 bananen, een stuk wortel en wat bevroren boerenkool. In b4 hippieshit, maar het is wel een makkelijke manier om je veggies binnen te krijgen en bevroren groenten proef je niet :)

gaat lekker.

goed idee bevroren groente, ga ik eens proberen.

Training woensdag 1 oktober

Pec was nog wat gevoelig dus de bench ff overgeslagen

Assisted pull ups 4x8 35 assisted
Weer elke set een rep erbij zonder echte failure, volgende week 4x5 met 25-30 assisted proberen

OHP 5x3 45kg
Had wel zin in wat presses zonder die bench, was misschien wat licht maar het voelde lekker.

Side raises 2x8-10 10kg

Rear delt raises 2x8-10 9kg

Seated incline db curls 3x9-10 14kg

Skullcrusher 3x10-12 30kg

Hamstring curls 3x10-15 50kg

Planks 2xmax,
Bret Contreras style, met smallere elleboogpositie, posterior pelvic tilt, ellebogen meer naar voren en spanning creeren door je tenen en ellebogen naar elkaar te trekken. Max tijd ging van een paar minuten naar 20-30 seconden, lekkah

Pijntjes verhaal:
Ik heb de row nog geprobeerd, maar mn rug begon weer te zeuren. Ik heb thuis alles eens goed zitten bekijken en als ik naar mn tenen kijk zie ik dat mn rechterheup iets naar achter gedraaid staat (mn fallus wijst naar rechts als mn voeten recht vooruit staan). Beetje testjes zitten doen en erachter gekomen dat mn rechter glute minder goed vuurt dan de linker. Als ik voorover buig kantelt mn heup en komt het deel van mn onderrug waar ik pijn heb iets hoger te liggen dan de andere kant, dus die krijgt meer van de load in een slechte positie, boem blessure. Ik ga nu elke dag wat single leg glute bridges doen om die glute sterker te krijgen, goeie kans dat het dan wegtrekt.

Die pec is gewoon overuse, neem nu tot zaterdag rust en dan zal het wel weer goed voelen

Ik zit er over na te denken om iemand naar mn rug te laten kijken, maar wat is handig? fysio, ostheopatie, chiro? Ff mn rug kraken of masseren kan ik zelf ook wel (laten doen), ik wil het liefst iemand die ook naar disbalansen tussen spieren etc kijkt, iemand een goed idee?

Morgen met wat vrienden naar een pannenkoekenhuis, ik ga voor 97kg zaterdagochtend :D

Training zaterdag 4 oktober

Incline db bench
20x12
24x15
26x13
28x12
28x9

die 12 reps met 28kg was iets te ver gepusht, rest van de training moest iets inleveren. Vanaf 24kg met wrist wraps van Theyoungone gedaan, totaal geen last van mn pols nu :)

Chin up 3x2
2de set was al failure met 3 reps, toen gestopt en row gedaan

Seated v-bar row 2x10-12 45kg+5kg schijf.
De pulley kan tot 50kg, maar de schijf was ff een experiment om te kijken of die erop blijven liggen. Aan beide kanten kan denk ik wel een schijf van 10kg liggen, dus voorlopig kunnen we nog ff vooruit. Lekkere squeeze in de lats met die v bar:)

Db shoulder press 4x8-9 22kg
Geen pr, maar wel acceptabel na die incline db bench

Face pulls 3x10-15 25kg
Slow en controlled, hele dikke mint mossel connectie

Seated alternating db curl 4x7-10 per arm 16kg

Incline CGBP 4x7-10 50kg
Eerste set geloof ik 15 reps gedaan, daarna form wat aangepast waardoor schouder en borst minder helpen, dikke pomp van gekregen :D

Laatst bewerkt:
lekkere training, veel xtra power door de pannekoeken?

Goeie train man! Kon jammer genoeg niet komen want heb vandaag wedstrijd :(

Blij dat de wrist wraps werken :thumbs: Heb ze zelf niet echt nodig eigenlijk dus zolang je ze nodig hebt mag je ze gewoon hebben ;)

lekkere training, veel xtra power door de pannekoeken?

Haha waarschijnlijk wel, gister like 600g carbs op :)

---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:39 ----------

Goeie train man! Kon jammer genoeg niet komen want heb vandaag wedstrijd :(

Blij dat de wrist wraps werken :thumbs: Heb ze zelf niet echt nodig eigenlijk dus zolang je ze nodig hebt mag je ze gewoon hebben ;)

Nice danku :) Vind ze voor dumbells echt superchill :thumbs:

Nog zo'n lange jan :D
In

vuile reuzen :mad:

Wel stevige DB bench :)

Haha ik voel me echt een midget in deze log! :p Gaat zo te zien nog steeds lekker qua trainingen!;)

vuile reuzen :mad:

Wel stevige DB bench :)

195+ masterrace

Thanks :) het was weer ff wennen na een paar maanden barbell, maar het voelt eigenlijk beter. Denk dat ik nu per training ga wisselen. Misschien zelfs binnenkort wat flat bench erbij, met wraps voelde dat ook wel lekker :D

---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

Haha ik voel me echt een midget in deze log! :p Gaat zo te zien nog steeds lekker qua trainingen!;)

Haha kleine mensen lijken wel eerder buff, met 10kg vvm erbij was ik nog steeds een stick :p Trains gaan de laatste tijd zeker goed :D

Haha waarschijnlijk wel, gister like 600g carbs op :)

---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:39 ----------

Nice danku :) Vind ze voor dumbells echt superchill :thumbs:

Hmmm 6-6 gespeeld, moest tegen allemaal gasten van 100+ kg en 40 jaar oud :o

Training dinsdag 7 oktober

Flat bench 5x5 60kg
Mo fucking awesome. Voor het eerst in een jaar weer barbell flat bench gedaan :D Het voelde nog ongemakkelijk als neuk, maar geen last van mn pols en voelde me sterk. Moest me wel inhouden om niet direct een 1-3rm op te zoeken, maar 5x5 is een mooi begin. Ik ga nu voorlopig vaker flat bench doen, kijken of ik een progressie van 2,5kg per keer vol kan houden tot 70-80kg.

Straight arm lat pulldown 3xfailure 22,5kg
Bicep voelde wat snappy op pull ups, dit voelde eigenlijk wel heel erg lekker als afwisseling

Db shoulder press 4x9,9,9,8 PR

Face pulls 2x8-12 27,5kg

Rear delt raise 2xfailure 9kg

Skullcrusher 3x8-12 30kg

Afgesloten met een hele berg core oefeningen en wat hip flexor/hamstring/adductor/quad stretches. Die stretches moet ik echt weer vaker gaan doen, ben veel te stijf geworden.
Die bicep is ff vervelend maar niks ernstigs, was heel tevreden met mn training :)

Terug
Naar boven