XXL Nutrition

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter

andy-bolton.jpg

3 white lights, one red nose

:mad: < mfw PR

:roflol: noice

Ben hier ook eens aan het rondneuzen. Interessante log.
Je doet voeding en gezondheid, dan heb je er vast al enige kijk op, en je bent lekker relaxed over dieet en tellen van macro's. Dat bevestigt mij ook weer in mijn mening, denk er precies zo over.
Paar stevige poten ook, heb je geschaatst of zo?

Ben hier ook eens aan het rondneuzen. Interessante log.
Je doet voeding en gezondheid, dan heb je er vast al enige kijk op, en je bent lekker relaxed over dieet en tellen van macro's. Dat bevestigt mij ook weer in mijn mening, denk er precies zo over.
Paar stevige poten ook, heb je geschaatst of zo?

Welkom welkom :)
Ja stressen over eten is zinloos, als de basis goed is red je het wel. Of je nou die 5gr spiermassa misloopt per jaar omdat je niet elke 2 uur eet vind ik verwaarloosbaar.
Ik heb van mn 9de tot mn 18de wedstrijden gezwommen en daarna nog een maandje of 3-4 flink gesquat. Ging van 60kg voor reps naar 105kg voor reps, maar zelfs met laag volume groeien ze veel te hard :o

Welkom welkom :)
Ja stressen over eten is zinloos, als de basis goed is red je het wel. Of je nou die 5gr spiermassa misloopt per jaar omdat je niet elke 2 uur eet vind ik verwaarloosbaar.
Ik heb van mn 9de tot mn 18de wedstrijden gezwommen en daarna nog een maandje of 3-4 flink gesquat. Ging van 60kg voor reps naar 105kg voor reps, maar zelfs met laag volume groeien ze veel te hard :o

Vaak zie je zulke turbo dijen bij schaatsers, vandaar dat ik het vroeg. Wees er maar blij mee, ik krijg wel sterkere benen, en hardere spieren maar ze groeien niet, de benen. Dat is de genetica blijkbaar weer ;)

Vaak zie je zulke turbo dijen bij schaatsers, vandaar dat ik het vroeg. Wees er maar blij mee, ik krijg wel sterkere benen, en hardere spieren maar ze groeien niet, de benen. Dat is de genetica blijkbaar weer ;)

Ik zou dan weer een moord plegen voor keiharde spieren, nu zijn ze alleen groot, ieder zn voordeel :)

---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:15 ----------

Sickening.

Zag vlak voor mn training dat ik al mn toetsen gehaald heb
toxicology 8.0
epidemiology 6.0
Advanced physiology 7-8

Dus met een facking blije kop richting de sportschool. Had ook nog een half blik monster op voor de luls, merkte zelfs die 75mg caffeine al na maanden geen stims.

Bench
60x5
62.5x5x2 PR, meer gewicht + extra rep meer dan de vorige keer
62.5x4x2

OHP
40x8
45x3x5
45x8 PR

De 3x5 ging nog rete makkelijk, wilde eerst 3x8 met 45sec rust doen maar vond een rep out wel nice. Had er waarschijnlijk 9-10 uit kunnen grinden maar voor nu alle reps clean en snel gehouden.

Underhand pulldown
4x8-10 50kg stack + 31,25kg aan schijven.
meer gewicht kan ik er niet op kwijt, waarschijnlijk nog 1-2 trainingen deze oefening en daarna bodyweight chins.

Incline db press (moet die upper chest wel wat bijhouden)
18x20
22x20
24x10

Superset face pulls (25kg) met db alternating curls (16kg) 4x8

Afgesloten met wat hamstring glute en ab work

Nette train man! Lekkere pr's en goeie incline db press :o

En chill van je toetsen! :D

Feli met je toetsen, met kerst de volgende periode pas weer?
Lekkere train, geen idee wat een underhand pulldown is, maar die zoek ik wel op.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Deze?
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/underhand-cable-pulldowns

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Deze?
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/underhand-cable-pulldowns

Feli met je toetsen, met kerst de volgende periode pas weer?
Lekkere train, geen idee wat een underhand pulldown is, maar die zoek ik wel op.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Deze?

Dankjewel :) Ik werk nu met blokken van 8 weken met 3 vakken per blok. 6 weken (werk)colleges en practica, 1 week collegevrij om te studeren en dan 1 week toetsen. We krijgen ook nog 2 periodes van 4 weken geloof ik, dan gaan we dieper op 1 specifiek vak in.

Thanks :D Ja die oefening inderdaad, helaas hebben we geen lat pulldown, dus ik heb een hoge pulley voor triceps pushdowns omgebouwd tot pulldown. En dan zit ik gewoon op de grond met mn benen tegen dat apparaat geklemd.

IMG_20141015_130908.jpg

hej zo technogym ding hebben we ook ik prop er altijd DB's tussen maar dit lijkt me handige, valt er nooit iets af?

ps. lkkr pr op je bench

hej zo technogym ding hebben we ook ik prop er altijd DB's tussen maar dit lijkt me handige, valt er nooit iets af?

ps. lkkr pr op je bench

Nee ik hoop dat het ook niet gaat gebeuren, valt het recht op mn zak :o Dat kettinkje zit er wel met een reden haha

Thanks :) gewicht blijft trouwens mooi constant rond de 96,5-96,7kg 's ochtends

Training donderdag 30 oktober

Bench
60x6
62,5x4, 6 sets. Gingen allemaal snel omhoog, maar ik moet meer focussen om mn lats strak te houden, mn linkerschouder komt soms iets naar voren

OHP
45x4, 5 sets. Some gains right there. Ook allemaal goed snel omhoog, volgende keer 4x5 of 5x5 proberen :D

Lat pulldown, shoulder width grip
50kg stack+20kg schijven 4x10-12
De underhand grip zet mn elleboog in een rare positie omdat de pulley meer voor me ipv recht omhoog staat, overhand voelt veel stabieler. Kan ook direct een stuk minder gewicht als ik focus op dem lats, dus kan weer ff vooruit.

Pistol squats
3x3 per been, ging nog aardig soepel

Facepulls
3x10-15 25kg

Hamer krullen
3x8-10 per arm 16kg

Ik heb getraind op een sample van Ulift pwo. Energie was zwaar matig, en had een maffe pomp. Had niet echt specifiek ergens een goeie pomp, maar zag er aan het eind van de training wel 1,5x zo groot uit. Misschien een aanrader voor fans van low stim pwo's maar ik vind mn citrulline wel prima om af en toe als pwo te gebruiken

Laatst bewerkt:
Altijd lekker als de sets snel gaan :D

Prima train, zo klaar zeker?

pas op dat je legs nu niet ineens 5 cm groter worden omdat je ze traint :trollface:

Prima train, zo klaar zeker?

pas op dat je legs nu niet ineens 5 cm groter worden omdat je ze traint :trollface:

Ja ik heb tussen colleges door getraind, bench duurde wel ff maar de rest was zo gedaan. Totaal een klein uur

Heb al een joggingbroek gekocht in case of gains :p Vind pistols wel een zieke oefening, lekker op je hak gaan zitten en struggelen om overeind te komen

---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:31 ----------

Altijd lekker als de sets snel gaan :D

Yes yes, grinden geeft te veel TUT en gains, moeten we niet hebben

Nice train maat, moet me ulift sampje ook nog eens gebruiken, maar je beschrijving motiveerd niet :o

Terug
Naar boven