TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
3 white lights, one red nose
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben hier ook eens aan het rondneuzen. Interessante log.
Je doet voeding en gezondheid, dan heb je er vast al enige kijk op, en je bent lekker relaxed over dieet en tellen van macro's. Dat bevestigt mij ook weer in mijn mening, denk er precies zo over.
Paar stevige poten ook, heb je geschaatst of zo?

Welkom welkom
Ja stressen over eten is zinloos, als de basis goed is red je het wel. Of je nou die 5gr spiermassa misloopt per jaar omdat je niet elke 2 uur eet vind ik verwaarloosbaar.
Ik heb van mn 9de tot mn 18de wedstrijden gezwommen en daarna nog een maandje of 3-4 flink gesquat. Ging van 60kg voor reps naar 105kg voor reps, maar zelfs met laag volume groeien ze veel te hard![]()

Vaak zie je zulke turbo dijen bij schaatsers, vandaar dat ik het vroeg. Wees er maar blij mee, ik krijg wel sterkere benen, en hardere spieren maar ze groeien niet, de benen. Dat is de genetica blijkbaar weer![]()

Nette train man! Lekkere pr's en goeie incline db press![]()
En chill van je toetsen!![]()

Feli met je toetsen, met kerst de volgende periode pas weer?
Lekkere train, geen idee wat een underhand pulldown is, maar die zoek ik wel op.
---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
Deze?
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/underhand-cable-pulldowns
Ik werk nu met blokken van 8 weken met 3 vakken per blok. 6 weken (werk)colleges en practica, 1 week collegevrij om te studeren en dan 1 week toetsen. We krijgen ook nog 2 periodes van 4 weken geloof ik, dan gaan we dieper op 1 specifiek vak in.
Ja die oefening inderdaad, helaas hebben we geen lat pulldown, dus ik heb een hoge pulley voor triceps pushdowns omgebouwd tot pulldown. En dan zit ik gewoon op de grond met mn benen tegen dat apparaat geklemd.hej zo technogym ding hebben we ook ik prop er altijd DB's tussen maar dit lijkt me handige, valt er nooit iets af?
ps. lkkr pr op je bench
Dat kettinkje zit er wel met een reden haha
gewicht blijft trouwens mooi constant rond de 96,5-96,7kg 's ochtends
Prima train, zo klaar zeker?
pas op dat je legs nu niet ineens 5 cm groter worden omdat je ze traint![]()
Vind pistols wel een zieke oefening, lekker op je hak gaan zitten en struggelen om overeind te komenNice train maat, moet me ulift sampje ook nog eens gebruiken, maar je beschrijving motiveerd niet![]()