Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die lat pulls overal tussendoor ook, lekker manIs universiteitsgym verder wat?
En altijd lekker als ze miren, ik heb morgen open dag voeding & gezondheid en ben benieuwd of de verdeling daar ook zo is![]()
Ze hebben ook 1 ziek zware seated row, dat ding ging tot 125kg en ik dacht dat ik wel rustig de helft zou kunnen, ging al stuk bij 45kg 

Srs sterke facepulls
Zijn er geen olympische stangen?
Ik heb ze gister nog niet ontdekt, ik vond mensen al zo ziek veel curlen toen ik aan kwam lopen maar ik snapte em toen ik wilde ohp'en
Al lagen wel veel stangen dus er zal er waarschijnlijk wel 1 normale tussen zitten.
Laatst hele tijd mee staan praten en ze doet nu een master en is dus rond de 22 jaar ofzo minimaal. Had haar ook jonger geschat, maar een damn fine ass heeft ze
Ze doet ook nog hockey en triatlon bij zelfde club als waar ik waterpolo 

ik geloof dat ik weer een keer bij Izi moet trainen

Ik ga mijn pua skills wel loslaten op haar, kunnen we collab doen met haar erbij![]()
Ik ga mijn pua skills wel loslaten op haar, kunnen we collab doen met haar erbij![]()

Goed bezig geweest.
Die squat sprongen zien er dodelijk uit, hoeveel doe je er achter elkaar?

Denk dat ik al weet welk meisje je bedoeltLaatst hele tijd mee staan praten en ze doet nu een master en is dus rond de 22 jaar ofzo minimaal. Had haar ook jonger geschat, maar een damn fine ass heeft ze
Ze doet ook nog hockey en triatlon bij zelfde club als waar ik waterpolo
En nice dat die gym goed uitgerust is, ga dan wel zo'n sportpas halen denk![]()
Verder ook goed explosieve training, je zal wel flink gezweet hebben![]()

Thanks! 3-4x sets tot ik faceplante ipv sprong, was vaak na een herhaling of 8

Dat dere creatine. Ik moet ff kijken wat ik ga doen qua gewicht, ga waarschijnlijk iets als 3x3-5 met 47,5 doen en daarna opbouwen naar 50 voor reps