AndroidHealthClinic

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Srs sterke facepulls

Zijn er geen olympische stangen?

• Topic Starter Topic Starter
Die lat pulls overal tussendoor ook, lekker man :roflol: Is universiteitsgym verder wat?

En altijd lekker als ze miren, ik heb morgen open dag voeding & gezondheid en ben benieuwd of de verdeling daar ook zo is :D

Haha ja is best een goeie gym, ze hebben veel apparaten (zelfde merk ook) die wij ook hebben maar dan een chiller powerrack, een decline bench, lat pulldown en boven nog wat leuke dingen als zo'n 45graden plate loaded leg press. Gewoon een veel completere gym, ga er wel vaker heen zodra ik er ga wonen :) Ze hebben ook 1 ziek zware seated row, dat ding ging tot 125kg en ik dacht dat ik wel rustig de helft zou kunnen, ging al stuk bij 45kg :o

Veel plezier vandaag man! ik vermoed dat de dames wel in de meerderheid zijn :D

---------- Post added at 08:31 ---------- Previous post was at 08:28 ----------

Srs sterke facepulls

Zijn er geen olympische stangen?

Thanks :) Ik heb ze gister nog niet ontdekt, ik vond mensen al zo ziek veel curlen toen ik aan kwam lopen maar ik snapte em toen ik wilde ohp'en :p Al lagen wel veel stangen dus er zal er waarschijnlijk wel 1 normale tussen zitten.

---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 08:31 ----------

Net ff een hele dikke kickbox/benen sessie gehad. Een uur vol uit gekickbokst met lopende rust. Tussendoor ook veel explosieve dingen gedaan zoals broad jumps en high jumps.

Daarna nog wat kuiten getraind, 18kg per hand en telkens 1 been tegelijk op mn tenen staan en zo de sportschool door gewandeld.

Ook lekker weer wat van deze dingen gedaan, werd voor gek verklaard maar ze voelen lekker

Weer standaard wat voor de hammies en gluteus gedaan.

Ook wat van deze badboys gedaan:

Ik zit erover na te denken om 2x per week een normale training te doen en dan 1x per week een kickbox/explosiviteit training, de manier van trainen bevalt echt heel erg goed.

Na de training nog een boel lopen rekken en strekken, toen ik na een stretch weer overeind kwam zat ik bijna met mn gezicht in een stel goedgevormde billen, not sure if gusta. @Theyoungone, heb jij wel eens een meisje van een jaar of 18-19, bruin haar en beschikkend over een paar goeie glutes voorbij zien komen?

EDIT: gewicht zit nu op 97,4kg, gaat nog steeds mooi stabiel omhoog. In mn tentamenperiode was ik mn creatine compleet vergeten dus daar ben ik sinds gister weer mee begonnen, kijken of dat volgende week iets oplevert :D

Goed bezig geweest.
Die squat sprongen zien er dodelijk uit, hoeveel doe je er achter elkaar?

Denk dat ik al weet welk meisje je bedoelt :roflol: Laatst hele tijd mee staan praten en ze doet nu een master en is dus rond de 22 jaar ofzo minimaal. Had haar ook jonger geschat, maar een damn fine ass heeft ze :o Ze doet ook nog hockey en triatlon bij zelfde club als waar ik waterpolo :rolleyes:

En nice dat die gym goed uitgerust is, ga dan wel zo'n sportpas halen denk :D

Verder ook goed explosieve training, je zal wel flink gezweet hebben :)

ik geloof dat ik weer een keer bij Izi moet trainen

share loot pls

i TB'd

pls just got hacked

Goed bezig geweest.
Die squat sprongen zien er dodelijk uit, hoeveel doe je er achter elkaar?

Thanks! 3-4x sets tot ik faceplante ipv sprong, was vaak na een herhaling of 8 :p

---------- Post added at 14:01 ---------- Previous post was at 13:58 ----------

Denk dat ik al weet welk meisje je bedoelt :roflol: Laatst hele tijd mee staan praten en ze doet nu een master en is dus rond de 22 jaar ofzo minimaal. Had haar ook jonger geschat, maar een damn fine ass heeft ze :o Ze doet ook nog hockey en triatlon bij zelfde club als waar ik waterpolo :rolleyes:

En nice dat die gym goed uitgerust is, ga dan wel zo'n sportpas halen denk :D

Verder ook goed explosieve training, je zal wel flink gezweet hebben :)

Goeie brains & goeie bum, goeie chick :thumb:

Haha ben door 3 liter water heen gegaan, hempje kon ik thuis uitwringen :p

---------- Post added at 14:07 ---------- Previous post was at 14:01 ----------

Ik ga mijn pua skills wel loslaten op haar, kunnen we collab doen met haar erbij :cool:

share loot pls

i TB'd

pls just got hacked

http://www.youtube.com/watch?v=VkHoTN0ZkyA&list=UUNqbcf-5nORpyfzrqQNLSVw

tumblr_mhq1hvjcck1rmeau1o1_500.jpg

Conuela, no no no :o

no, no

i stay

OK, het is duidelijk waar je je face plantte :D

Haha soft landing :D

---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

Woop woop, creatine just kicked in, 99kg op lege maag/anoes alles

Armen zitten nu links op 42cm en rechts 40,6cm. Zal binnenkort een update pic posten, gains gaan lekker de laatste tijd

Laatst bewerkt:
netjes, nog 1kg te gaan :D.

:eating::eating:

---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

Training dinsdag 11 nov

Choo choo

Bench
50x6
60x5
65 3x3 PR, easy no grind
60 2x8

OHP
40x5
45 5x5 PR

De eerste rep van elke set voelde als 20kg, eerste keer bijna achterover gevallen omdat mn rep zo snel ging :D Dat dere creatine. Ik moet ff kijken wat ik ga doen qua gewicht, ga waarschijnlijk iets als 3x3-5 met 47,5 doen en daarna opbouwen naar 50 voor reps

Pulldown
ben geswitched naar een iets wijdere grip, minder sterk maar wel dikke musclefeels
50kg stack+ 15kg schijven, 4x8-12

Facepulls (supersetted tussen pull downs door)
25kg 4x10-12

Wat random wrist curls, tricep extensions en een setje hamer krullen

Bicep is nog wat gevoelig maar heb laatste week ook flink volume aan pulls en curls gedaan.

Morgen of overmorgen weer gekke been/kickbox train, nu al zin in :D

Terug
Naar boven