Fitness Seller

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Nice dem pistol squats! Zonder handje?

• Topic Starter Topic Starter
Complimenten aan de NS, de gaintrain was stipt op tijd

Bench
50x5
60x4
65x2
70x1
75x1 PR
77,5x1 PR

77,5 was nog steeds snel en grind vrij, voelde pretty much hetzelfde als die 70kg bench PR een poosje terug. 80-85 zit er ook wel in, maar mag geen gemiste reps of grinds dus heb het hier bij gelaten. Ik heb me voorgenomen om elke 10kg pr te filmen en te posten, dus die 80 komt er binnenkort aan :)

OHP
42,5kg 4x6

Wilde eerst 5x5 45kg doen, maar dat was waarschijnlijk grindy geworden, dit ging nog allemaal soepel en snel

Overhand pulldown
50kg stack + 20kg schijven 4x10

Incline db bench (45 graden)
16x20
22x20
24x12
24x13

Superset facepulls (25kg, 4x12) met hammer curls (16kg, 4x10)

Ik heb nog een poging gedaan tot pistol sqauts maar mn energie was echt op, totaal misschien 6 reps per been. Was wel een hele lekkere train, hoop oude bekenden tegen gekomen en ff bijgepraat

Ik had als ontbijt 400g zoete aardappelen met wat vlees, had echt een hele zieke pomp, veel beter dan die ulift pwo van de vorige keer :o. Komt misschien door de berg kalium die erin zit, maar me likey

Goeie shit ouwe, volhouden nu :thumbs:

BtzCbFpCEAEpdyP.jpg

Vandaag nog een hele aardige train voor de omstandigheden. Had gisteravond een feestje en vandaag tot 5 uur college dus ik was een beetje gaar :D.

Bench
Opgebouwd naar een hele makkelijke paused double met 70kg

OHP
40kg 4x6-10

Pull down
50kg stack + 10kg schijf 4x10, focus op lats en goeie mmc

Facepulls
22,5kg 4x10-15

En weer standaard wat voor hams en glutes

Had bijna ruzie met 2 jochies toen ik zei dat ze hun gewichten best ff mochten opruimen, maar toen ze snapten dat niemand aan hun kant stond deden ze het braaf. Don't let the test get to your head :o

Laatst bewerkt:
Had de gewichten op ze gedropt, Spartaanse opvoeding

Welke mong*len waren dat dan? :o Ik pak ze wel aan :thumbs:

Nette trein verder na een feest en college tot 5 :)

Klinkt bekend haha. Wel goed voor je testosteron

Jochies en dbol in 1 zin, wat voor gym train jij ???
Wel lekkere training verder

tjoek tjoek

Jochies en dbol in 1 zin, wat voor gym train jij ???
Wel lekkere training verder

tjoek tjoek

Pauper veenendaal :o Nee de gym is leuk maar er lopen wel een paar jongens rond die een halfjaartje trainen, geen gains maken (door slechte training/voeding) en dan aan een oral kuurtje gaan

En thanks :thumb:

Vandaag was een beetje een rommelige train maar wel lekker. Ik ben tussen colleges door voor het eerst naar de universiteits gym gegaan. Ik was na mn eerste college ff snel naar huis gereden om om te kleden en spullen te pakken, maar vervolgens vergeten om schone kleren voor het volgende college mee te nemen :o Gelukkig is mn trainingsbuddy even lang dus dat kwam allemaal goed.

OHP
De stang was normaal formaat maar woog rond de 10-12kg, voelde raar as f**k met de warm ups.

35kg aan schijven, 4x4 en geeindigt met een setje van 7 om lekker af te sluiten.

Lat pulldown
60kg 6x12. Die latpulldown kwam overal random tussendoor, af en toe gesuperset met OHP. Heb em niet bij mn eigen gym dus heb er goed gebruik van gemaakt :D

Leaning side raises
9kg 3x10-15 per arm

Face pulls
3x12-16 25kg

incline CGBP
40kg schijven + downie stang, 3x10-12

Borst voelde wat awkward, ff het weekend rust geven en maandag zal het wel weer prima zijn. Zag trouwens dat ik met ohp mn upper chest ook wel redelijk pak (spiegel bij normale gym is te laag om mn chest te zien tijdens OHP). Dus flat blijft wel de basis.
Hierna nog ff lekker met 7 dames 1,5 uur groepsoverleg gehad, pomp zat er nog goed in en zag ze ze regelmatig miren, nice

lkkre train.

en daarna 1,5u je test geboost :)

Die lat pulls overal tussendoor ook, lekker man :roflol: Is universiteitsgym verder wat?

En altijd lekker als ze miren, ik heb morgen open dag voeding & gezondheid en ben benieuwd of de verdeling daar ook zo is :D

Terug
Naar boven