Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je alleen maar toning excersises doen met je biceps. Zoals 40 herhalingen aan iedere kant met zo'n roze plastic dumbbell van 0.5 kg![]()

Voor nu ga ik beentjes gewoon regelmatig wat hoger volume trainen, snelste manier om bij die 100 te komenAh bedankt! jammer dat ik zo weinig serieuze antwoorden krijg
---------- Post added at 07:41 ---------- Previous post was at 07:40 ----------
Vanmiddag heb ik een dikke high volume beentrain met vrienden, inb4 broek gescheurdVoor nu ga ik beentjes gewoon regelmatig wat hoger volume trainen, snelste manier om bij die 100 te komen
negatieve karma hiervoorNee, maar serieus: gaat lekker hier.
In het begin schreef je nog over problemen met de polsen vanwege ongeluk, gaat dat allemaal goed tegenwoordig?
Have fun met de been-treen vanmiddag!

Ziet er uit als een goede training man!![]()
En denk ook dat boksen tegen mij niet zoveel zin zou hebben, je kan me van een meter afstand raken![]()
Gaat al zeker de goede richting op, zeker als je in je achterhoofd houdt dat je 2 meter bent![]()

Tijdje geleden dat ik hier heb gekeken.Zal vanaf nu weer even wat vaker kijken! Gaat lekker Oak, je pics zien er prima uit!
![]()
Thanks man!Gaat al zeker de goede richting op, zeker als je in je achterhoofd houdt dat je 2 meter bent![]()

Dit idd, maakt het wel een mooie uitdaging voor je![]()
En goeie chest btw, beter dan verwacht gezien hoe weinig je ervoor doet![]()
Ja volume is redelijk laag maar maak wel non stop progress 
borst zal wel aardig vol gelopen zijn met die reps? aardige train verder.
Ja ik had sws een verbazingwekkend goeie pomp voor de hoeveelheid eten die ik op had. Had van te voren wat spinazie gegeten, dus zou nog van die nitraten kunnen komenDankjeJa ik had sws een verbazingwekkend goeie pomp voor de hoeveelheid eten die ik op had. Had van te voren wat spinazie gegeten, dus zou nog van die nitraten kunnen komen