XXL Nutrition

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter
Leuke vid... Ziet er gemakklijk uit als of je nog wel paar reps had gekund..

Thanks! 5-6 reps zit er ook wel in, maar ik heb nu studieweek en geen colleges dus ga waarschijnlijk 3-4 per week benchen :p Wil een beetje in de tank laten voor de volgende keren

---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:44 ----------

Kijk deze boy die PR's zetten, lekkah!

Thanks man!

ziet er goed uit die BP en mooi pr, had nog wel 1 of 2 reps in gezeten denk?

Thanks man :) Ja, zie reactie boven je :p

Training donderdag 11 december

Lekker beknopte posterior chain train

Hamstring curls
55kg 4x10-12

Barbell hip thrust
80kg 4x8-10

Calf raises
12plates 3x12-15

En wat core oefeningen

Ga me voorlopig focussen op mn hams en glutes, quads zijn redelijk aan het overpoweren en krijg ook weer een beetje hyperlordosis.

lkkr train weer maat. hams is soms wel leuk te trainen eigenlijk had er altijd een hekel aan.

Lekkere train, neem aan dat als je deze oefeningen je blijft doen je ze een stuk zwaarder gaat/kan doen? :)

lkkr train weer maat. hams is soms wel leuk te trainen eigenlijk had er altijd een hekel aan.

Haha quads vind ik ook een stuk leuker, maar vind een gezonde rug ook wel belangrijk

---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 20:02 ----------

Lekkere train, neem aan dat als je deze oefeningen je blijft doen je ze een stuk zwaarder gaat/kan doen? :)

Ja ham curls was puur op techniek, wilde niet dat mn rug of heupen bewogen dus pakte em vrij licht, maar wel goeie burn in de hammies.
Hip thrusts was ook nog vrij licht, maar moest weer ff wennen aan die stang op je heupen. Ga em denk ik wel opwerken naar 100 voor reps en daarna 120 voor reps, wel geinige oefening. Kuiten was ook puur techniek, glutes en qauds aangespannen en dan 4 sec negatives.

Wilde vandaag zo min mogelijk mn cns aantasten

Laatst bewerkt:
Ook altijd goeie variatie in je oefeningen!
En ik wilde dat ik wat van je quad genen had ...

Alleen maar nice toch :)

Hoe bevalt die hipthrust?
Ken de oefening wel maar lijkt me toch nooit lekker liggen met zon stang op je kruis

Hoe bevalt die hipthrust?
Ken de oefening wel maar lijkt me toch nooit lekker liggen met zon stang op je kruis

Eerste sets deden goed pijn, daarna heb ik zo'n squat kussen gepakt en daar nog mn handdoek omheen gerold, toen had ik nergens last meer van. Je moet em ook ff goed op het randje tussen je heupbot en lower abs leggen, dat kan redelijk wat hebben

---------- Post added at 08:59 ---------- Previous post was at 08:37 ----------

Niks te klagen :D

Gewicht hovert onderhand rond 100,5-100,7, lekker lekker

Heb jij de pussypad gebruikt?!?!?!!

Training zaterdag 13 dec

Pokkefockingtyfusdruk

Bench
60x5
70x4
60 4x8-9
Tricep voelde wat awkward, besloten om iets hogere reps met langzame eccentric en goeie squeeze te doen, voelde wel lekker. Werd bijna van de bench afgestaard, dus 4 sets met 60 gedaan ipv 3.

OHP
40x6
45 5x5
Tevreden mee, bench was redelijk grindy

Pull up
35kg ass 4x6, OHP was ook redelijk tot failure, dus evenaring van vorige keer is prima

Chest supported row, 1 arm
85kg 2x10-12

Moet mn push/pull ratio wat verbeteren, schouders en borst moeten niet gaan overpoweren

Facepull
veel sets 20-25kg, overhand en underhand

Wat curls, grip shit en rear delt rows.

Irritant wijf rant:
Sta je lekker te OHP'en, komt er een chick van eind twintig met veel te veel make up en strakke yoga pants bij de smith machine staan (niet echt lekker, max 7/10). Haalt de stang van de haken af, schuift de stang een paar keer op en neer en haakt em weer terug. Komt midden in mn set naar me toe op der flirterigste toon: heeey, kan je me misschien laten zien hoe dat ding werkt? 'Meer functies dan wat je net deed zitten er niet op' en weer verder met ohp'en. You fucking with my gains woman.
Vervolgens gaat ze bij andere jongens aan hun bicep zitten en vragen hoelang ze al trainen, she thirsty:o

Lat spread van vrede

IMG_20141213_125923.jpg

als ik uberhaupt een bicep had kwam ik de volgende keer ook even in die gym trainen

En ik maar denken dat alle vrouwen mijn dikke kont en benen zouden miren???

Training zaterdag 13 dec

Irritant wijf rant:
Sta je lekker te OHP'en, komt er een chick van eind twintig met veel te veel make up en strakke yoga pants bij de smith machine staan (niet echt lekker, max 7/10). Haalt de stang van de haken af, schuift de stang een paar keer op en neer en haakt em weer terug. Komt midden in mn set naar me toe op der flirterigste toon: heeey, kan je me misschien laten zien hoe dat ding werkt? 'Meer functies dan wat je net deed zitten er niet op' en weer verder met ohp'en. You fucking with my gains woman.
Vervolgens gaat ze bij andere jongens aan hun bicep zitten en vragen hoelang ze al trainen, she thirsty:o

Lat spread van vrede

Waarschijnlijk van zo'n leeftijd dat ze wanhopig wordt omdat haar eitjes een keer bebroed moeten worden. Niks van aantrekken ;)

Goeie tors overigens!

Wtf@ b*ch? Ik ben te lang niet wezen trainen, hele gym zit vol met gekke bitches...

Nette gewichtjes verder :)

HUEHUEHUEHUE geen evenaring/verplettering van mijn pr HUEHUEHUEHUE

Terug
Naar boven