MuscleMeat

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter
Voordeel van statistiek is, dat als je de principes een beetje snapt, je ook snel ziet wat een dramatische flut-onderzoekjes over voeding (of over wat dan ook) er op deze en andere sites staan.
Maar... lekker getraind weer!

Haha voeding, biochemistry en resultaten interpreteren kunnen een hoop mensen nog op verbeteren :p

---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

Succes met je toetsen man en harde ohp :D

Late dank, maar dank

---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:24 ----------

Training maandag 22 december

OHP des vredes
40x6
50x5
50x4, voelde ongemakkelijk zwaar, ben daarna geswitched naar mn normale schijven en ging veel beter
50 2x5

Bench
60x4
70x5
75 2x3 PR
65 2x7-8

One arm supported row
95kg 5x10-12 per arm, zelfde reps als vorige week, maar voelde veel soepeler

incline db bench
20x20
24x16
24x12

non stop superset met facepulls
4x10-12 25kg

wat krullen, tricaps en abs

lkkre train, ub zal wel goed vol hebben gezetten.

Hoe neem je je agmatine? Ik ga altijd bijna over m'n nek van die smaak :roflol:

Lekkere bench PR zo na die OHP :)

Hoe neem je je agmatine? Ik ga altijd bijna over m'n nek van die smaak :roflol:

Lekkere bench PR zo na die OHP :)

Haha ja ik gooi meestal 1gr agma, 5 gr citrulline en 5 gr creatine in een glas met een bodempje water en dan shotten en naspoelen met meer water. En soms 0,1 schep pre workout voor de smaak erbij :p

Thanks, presses gaan nog steeds lekker vooruit

Haha ja ik gooi meestal 1gr agma, 5 gr citrulline en 5 gr creatine in een glas met een bodempje water en dan shotten en naspoelen met meer water. En soms 0,1 schep pre workout voor de smaak erbij [emoji14]

Thanks, presses gaan nog steeds lekker vooruit
Lkkre combi, ik deed 1gr agma, scoop citrulline, scoop rode bietenpoeder en dan 200ml water met een actionfit energy bruisje.

Laatst bewerkt:
Huehue echt een pauperpomp

Gaat lekker hier :D

lkkre train, dat je mogelijkheid had voor een superset, kon hier met moeite 1 machine veroveren was een drukte.

Startersguide is livee heeuuj: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/startersguide-voor-beginnende-sporters-378470/#post8903730

Training zaterdag 27 december
Beetje kort geslapen en in een halfuurtje getraind, maar wel lekker om ff te bewegen

Bench
60x12,10,9,8

One arm supported row
95kg 4x8-10

wat side raises, curls, tricep extensions en face pulls, alles non stop megasuperset

Had wel een pauperdikke pomp door al dat eten van gister :D

Gewicht staat onderhand op 101,4 :)

Beetje bro-training die curls en benches, maar wel lekker bezig geweest!

Mooi stukje over voeding. Ik ben nog niet helemaal er door heen, maar duidelijk en informatief zeker!
Ik vind het stukje over koolhydraten misschien een beetje simpel, 'je hebt wat glucose nodig voor o.a. hersenfunctie, maar een definitieve richtlijn is er niet'. De boodschap dat mensen niet te verkrampt moeten doen over de preciese details en timing (IIFYM) vind ik wel goed om te laten horen, zolang het grote plaatje maar klopt.

Beetje bro-training die curls en benches, maar wel lekker bezig geweest!

Mooi stukje over voeding. Ik ben nog niet helemaal er door heen, maar duidelijk en informatief zeker!
Ik vind het stukje over koolhydraten misschien een beetje simpel, 'je hebt wat glucose nodig voor o.a. hersenfunctie, maar een definitieve richtlijn is er niet'. De boodschap dat mensen niet te verkrampt moeten doen over de preciese details en timing (IIFYM) vind ik wel goed om te laten horen, zolang het grote plaatje maar klopt.

Haha ja komende week weer volledige trainingen

Thanks :) Ik heb het expres simpel gehouden, ik ga misschien nog wel een keer een versie schrijven die wat dieper op de stof in gaat :) Het idee was nu vooral om de basis nu te benadrukken en de details op de achtergrond te laten

Training zondag 28 december

hamstring curl
3x10-15 55kg, superstrict en wat gespeeld met plantar/dorsiflexie, plantarflexie maakt die hamstring curls een stuk zwaarder

Barbell heup neuk
60kgx12
70kg 3x8-12

calf raise
3x10-15
lekker mank lopen :o

Hamstring roll out
3x8-12

weer in een halfuurtje getraind, bevalt best goed eigenlijk

lkkr half uurtje :)

Kort maar krachtig :o

Training maandag 29 december

OHP
50 4x6, grindy als een mofo, maar wilde over die 5 reps heen

Bench
60 4x10-12, met dubbele dropset met 50,40 op laatste set. Ga mn chest iets meer reps geven, schouders beginnen voor te lopen onderhand

Hammer grip pulldown
50kg 12-15
60kg 10-12

Negative pull ups, omhoog springen en 5-6 seconden zakken
4x5-6

Side raises
8kg 2x12
9kg 2x10

Facepulls
22,5kg 2x10-15

Rear delt raise
10kg 2x10-12

Schouders zagen er na de train echt belachelijk uit, deed me denken aan schouder/hip ratio van captain america

---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

net als Lu Xiaojun

lekkere dropset bij je borst. Verder ook prima training.

Meer reps voor de chesticles, meer gains bij de bitches, straks heb je alleen maar zaadvragende wijven in de gym die om je heen staan :o

Wel nette ohp! :D

lekkere dropset bij je borst. Verder ook prima training.

Thanks man, iets hoger in de reps voelde prima :)

---------- Post added at 19:54 ---------- Previous post was at 19:53 ----------

Meer reps voor de chesticles, meer gains bij de bitches, straks heb je alleen maar zaadvragende wijven in de gym die om je heen staan :o

Wel nette ohp! :D

Haha zal tijdens de bench niet snel gebeuren, ze miren meer tijdens ohp :) Heb ook wel een maffe bench/ohp ratio, max bench is ergens rond de 85 en ohp max rond de 60

Terug
Naar boven