MuscleMeat

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Prima schema, en ook lekkere train en goeie bench weer!

Doe je nog kickbox etc?

Heb het al vaker gevraagd, maar wanneer weer squat en DL? :D

Verder weer elke train een bench PR, gaat lekker weer

• Topic Starter Topic Starter
Prima schema, en ook lekkere train en goeie bench weer!

Doe je nog kickbox etc?

Danku danku, schema is goed voor mn huidige doelen :)

Nee kickbox is nu op een laag pitje, heb wel 3x gezwommen in 1,5 week tijd. Voelt echt heel lekker :D. Wel geinig, heb zeker een jaar niet gezwommen, dook het water en voelde als thuis :p Alleen conditie is iets minder, maar techniek en powah zijn nog minstens even goed

Goeie ouwe zwemmen :D Heb ik ook altijd na de vakantie, spring je terug in het water in je speedo (turbo dan want waterpolo) en voelt het meteen weer heerlijk om lekker snel te zwemmen ipv met zo'n onhandige lange zwembroek :P Alleen de trainingen zijn wat minder leuk, banen zwemmen enzo... :rolleyes:

Heb het al vaker gevraagd, maar wanneer weer squat en DL? :D

Verder weer elke train een bench PR, gaat lekker weer

Haha als hip en lower back issues weg zijn. Heb nu nog steeds af en toe rugpijntjes door die hyperlordosis, gaat maar moeizaam weg. Hammies moeten vooral sterker heb ik het idee

---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:49 ----------

Goeie ouwe zwemmen :D Heb ik ook altijd na de vakantie, spring je terug in het water in je speedo (turbo dan want waterpolo) en voelt het meteen weer heerlijk om lekker snel te zwemmen ipv met zo'n onhandige lange zwembroek :P Alleen de trainingen zijn wat minder leuk, banen zwemmen enzo... :rolleyes:

Haha beetje leken aan de kant jagen met vlinderslag sprintjes, vermaak me best daar in wageningen :p

Sterke CGBP hoor! Ik begrijp je schema voor LB niet trouwens. Ik neem aan dat je wel gaat squaten e.d.?

Je CGBP zit lekker dicht bij je gewone bench. Bench je sowieso heel erg smal?

Je CGBP zit lekker dicht bij je gewone bench. Bench je sowieso heel erg smal?

Nee valt voor mn gevoel wel mee, wijsvinger op de ringen. Triceps hebben blijkbaar het grootste deel van de power

---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:27 ----------

Oke, dat had ik gemist! In ieder geval een spoedig herstel gewenst.

Thanks man :)

Heb de afgelopen dagen wat feest en veel school gehad, tussendoor nog een keer schouders getraind. (OHP 50kg 3x7 na heel veel flies en db press, erg tevreden mee)

Training zaterdag 10 januari

Bench
60x9
70x6, voelde lekker makkelijk, rep pr
70x5
62,5 4x8

negative pull up
3x6

lying bb row
60kg 4x9-12

Incline db bench (probeerde incline bb bench voor 2 sets, maar voelde awkward)
20x20
22x15
26x12
28x9

Row machine
60kg 3x8-10

Straight arm pulldown
22,5kg 3x10-12

en wat calf raises, abs en hamstring curls

Ga voortaan denk ik borst en rug en een dag doen en dan schouders en armen op een tweede dag. Krijgt mn ohp iets meer liefde en benen komen dan na elke training een paar sets. Vind het nu wel lekker om een spiergroep op wat hoger volume te pakken. Nog wel 2x per week ofcourse

mooie update weer was al wat stil hier. Borst Rug en schouders armen, en dan benen is mij altijd prima bevallen.

inb4 je gaat alleen maar bro splits volgen

Wel weer nette bench en ohp :D

Hnngggg bench pr
Vergeet geen buikspieren te doen bij je bicep dagje he ;):o

split:(

:(:(:(

:(:(:(:(:(:(

waar was ub/lb

borst buik biceps

met deze 3 B's krijg je alles baes

Terug