Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima schema, en ook lekkere train en goeie bench weer!
Doe je nog kickbox etc?
. Wel geinig, heb zeker een jaar niet gezwommen, dook het water en voelde als thuis
Alleen conditie is iets minder, maar techniek en powah zijn nog minstens even goedHeb het al vaker gevraagd, maar wanneer weer squat en DL?
Verder weer elke train een bench PR, gaat lekker weer

Goeie ouwe zwemmenHeb ik ook altijd na de vakantie, spring je terug in het water in je speedo (turbo dan want waterpolo) en voelt het meteen weer heerlijk om lekker snel te zwemmen ipv met zo'n onhandige lange zwembroek
Alleen de trainingen zijn wat minder leuk, banen zwemmen enzo...
![]()

Sterke CGBP hoor! Ik begrijp je schema voor LB niet trouwens. Ik neem aan dat je wel gaat squaten e.d.?
Nee heb nog steeds core issues door mn blindedarmoperatie, als die weg zijn wel weer sumoThanksNee heb nog steeds core issues door mn blindedarmoperatie, als die weg zijn wel weer sumo
Je CGBP zit lekker dicht bij je gewone bench. Bench je sowieso heel erg smal?
Oke, dat had ik gemist! In ieder geval een spoedig herstel gewenst.

mooie update weer was al wat stil hier. Borst Rug en schouders armen, en dan benen is mij altijd prima bevallen.
Zo heb ik ook een poos getraind, maar ga dit nu een tijdje probereninb4 je gaat alleen maar bro splits volgen
Wel weer nette bench en ohp![]()
Thanks man!Hnngggg bench pr
Vergeet geen buikspieren te doen bij je bicep dagje he![]()

borst buik biceps
met deze 3 B's krijg je alles baes