Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
potverdomme die OHP, nice man!!
En die taart ziet er ook lekker uit![]()

CGBP met pussypad? Wat is het nut van zo'n pad dan, kleinere rom?
Ja een soort board press. De onderste 2 cm was voor m'n gevoel voornamelijk borst, met die pussypad ligt de focus meer op mn triceps. En het voelt echt goed voor mn schouders
Holy cow, lekker bezig man!
Taart ziet er ook prima uit![]()
Mooi die taart, goed gedaan hoor.
Die OHP! Waarom de gewichten van de verschillende CGBP sets zo dicht bij elkaar? Ofwel waarom niet 5x8 van 65kg of zo?
Wilde ff testen wat ik voor een 6-8 set kon doen, ga sws heel erg op gevoel. Beetje undulating periodization based. Ik let er wel op dat er algemene progressie in mn lifts zit, maar dat is tot nu toe geen probleem.Wilde ff testen wat ik voor een 6-8 set kon doen, ga sws heel erg op gevoel. Beetje undulating periodization based. Ik let er wel op dat er algemene progressie in mn lifts zit, maar dat is tot nu toe geen probleem.

Ziet er goed uit
bij high frequency en powerlifting had je me al
Ben benieuwd
Je gaat dus 3 dagen trainen 1 dag rust 3 dagen trainen 1 dag rust etc?
Edit: Wat vind je van occlusion training? Heb er dingen over gehoord maar het lijkt me redelijk schadelijk / gevaarlijk (eerst indruk iig)
pijn is fijn. pain and gainJa dat is het idee, ff kijken of dat vol te houden is though Heb nog steeds mn twijfels bij occlusion training, het zou niet gevaarlijk zijn wanneer correct uitgevoerd bij gezonde individuals, maar vind fucken met je bloodflow niet zo fijn. Heb het trouwens 1x geprobeerd bij biceps, wel zieke pomp, maar arm werd ook helemaal rood ---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:39 ---------- I will, de torture begint morgen