AndroidHealthClinic

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

god***domme die OHP, nice man!!

En die taart ziet er ook lekker uit :)

• Topic Starter Topic Starter
potverdomme die OHP, nice man!!

En die taart ziet er ook lekker uit :)

Haha thanks man, verraste mezelf ook :p

Yes, heb 3/4 in mn eentje op haha

---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

Ga bij mn volgende goed voelende train weer een 1RM voor bench proberen, ga ik vanaf daar kijken of ik 100kg wil hitten eind februari bij de mockmeet met theyoungone en steensteen. Doel was trouwens om dan voor 65kg ohp te gaan, maar ziet er naar uit dat dat eerder rond de 70 gaat worden

CGBP met pussypad? Wat is het nut van zo'n pad dan, kleinere rom?

CGBP met pussypad? Wat is het nut van zo'n pad dan, kleinere rom?

Ja een soort board press. De onderste 2 cm was voor m'n gevoel voornamelijk borst, met die pussypad ligt de focus meer op mn triceps. En het voelt echt goed voor mn schouders

Holy cow, lekker bezig man!

Taart ziet er ook prima uit :D

Mooi die taart, goed gedaan hoor.
Die OHP! Waarom de gewichten van de verschillende CGBP sets zo dicht bij elkaar? Ofwel waarom niet 5x8 van 65kg of zo?

Holy cow, lekker bezig man!

Taart ziet er ook prima uit :D

Thanks man! Haha hij was echt goed

---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:52 ----------

Mooi die taart, goed gedaan hoor.
Die OHP! Waarom de gewichten van de verschillende CGBP sets zo dicht bij elkaar? Ofwel waarom niet 5x8 van 65kg of zo?

Haha was er ook erg blij mee :D Wilde ff testen wat ik voor een 6-8 set kon doen, ga sws heel erg op gevoel. Beetje undulating periodization based. Ik let er wel op dat er algemene progressie in mn lifts zit, maar dat is tot nu toe geen probleem.

sterke OHP man.

ekv van je taart? :D

Heb wat leuke dingen over myo reps en high frequency training zitten lezen, ga het eens een poosje proberen

dag 1: myo reps. set 15-20 reps, daarna 3-5x diep ademhalen, nog een set 3-5 reps en herhalen tot fail.
beginnen met 1 set per spiergroep

dag 2: heavy, 3-6 reps, beginnen met 2-3 sets. Niks tot fail

dag 3: Moderate intensity, higher volume. 6-12 reps, beginnen met 2-3 sets. Niks tot fail

Rest, repeat

En dan per train: Bench/CBGP, Row/pull up, OHP, Ham curl. Verdere isolatie en abs naar voorkeur

Moet ff kijken of het zo haalbaar is, anders nog een rust dag tussen dag 2 en 3

Voor de geinteresseerden: http://articles.elitefts.com/training-articles/reignite-progress-with-new-science/
boek: 'Squat everyday' van Matt Perryman

Ziet er goed uit :D

bij high frequency en powerlifting had je me al

Ben benieuwd :D

Je gaat dus 3 dagen trainen 1 dag rust 3 dagen trainen 1 dag rust etc?

Edit: Wat vind je van occlusion training? Heb er dingen over gehoord maar het lijkt me redelijk schadelijk / gevaarlijk (eerst indruk iig)

ben ook benieuwd keep us posted

Ben benieuwd :D

Je gaat dus 3 dagen trainen 1 dag rust 3 dagen trainen 1 dag rust etc?

Edit: Wat vind je van occlusion training? Heb er dingen over gehoord maar het lijkt me redelijk schadelijk / gevaarlijk (eerst indruk iig)

Ja dat is het idee, ff kijken of dat vol te houden is though

Heb nog steeds mn twijfels bij occlusion training, het zou niet gevaarlijk zijn wanneer correct uitgevoerd bij gezonde individuals, maar vind fucken met je bloodflow niet zo fijn. Heb het trouwens 1x geprobeerd bij biceps, wel zieke pomp, maar arm werd ook helemaal rood

---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

ben ook benieuwd keep us posted

I will, de torture begint morgen

Ja dat is het idee, ff kijken of dat vol te houden is though Heb nog steeds mn twijfels bij occlusion training, het zou niet gevaarlijk zijn wanneer correct uitgevoerd bij gezonde individuals, maar vind fucken met je bloodflow niet zo fijn. Heb het trouwens 1x geprobeerd bij biceps, wel zieke pomp, maar arm werd ook helemaal rood ---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:39 ---------- I will, de torture begint morgen
pijn is fijn. pain and gain :cool:

Progressie is overigens door aan de lage kant van de rep range te beginnen, op werken naar max aantal reps van de range en dan gewicht omhoog zodat je weer aan de lage kant zit.

Terug
Naar boven