MuscleMeat

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Lekkere OHP hoor! :thumb:

Haha hope not, vind 2m wel een mooie grens. Ja die myo reps zijn ook een hoofdreden dat je 4-7x per week fullbody kan doen, de belasting voor je cns, pezen en gewrichten is heel laag.

Huh.. hoe oud ben je dan, of was dat een grapje van die cm?

En ja en nee belasting... die gewichten zijn relatief laag met 50-70% van 1RM, dat is dus een lage belasting. Maar herhaling (en vooral dus korte hersteltijd) is ook een belasting hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Huh.. hoe oud ben je dan, of was dat een grapje van die cm?

En ja en nee belasting... die gewichten zijn relatief laag met 50-70% van 1RM, dat is dus een lage belasting. Maar herhaling (en vooral dus korte hersteltijd) is ook een belasting hoor!

Haha ben 20, laatste keer meten was wel een paar jaar terug toen ik dacht dat ik stilstond, maar toch nog een cm bij ingekropen dus.

Ja true, maar dit is vooral muscle fatique en minder cns fatique. Merkte bij die 60x5 OHP laatst de dag erna goed dat ik had lopen grinden met een zwaar gewicht, met die hoge rep sets heb ik wel spierpijn maar niet zo'n moe gevoel.

OK, die moet er dan tussen 17 en 18 jr nog bijgesneaked zijn ;)

Ja klopt hoor, melkzuur in de spieren is een 'gezonde' pijn. Het probleem van pezen en banden is dat daar voor zover ik weet geen gevoel in zit. Pas bij te weinig herstel, overbelasting en ontsteking voel je pijn (te laat dus).

OK, die moet er dan tussen 17 en 18 jr nog bijgesneaked zijn ;)

Ja klopt hoor, melkzuur in de spieren is een 'gezonde' pijn. Het probleem van pezen en banden is dat daar voor zover ik weet geen gevoel in zit. Pas bij te weinig herstel, overbelasting en ontsteking voel je pijn (te laat dus).

Ja die fout heb ik al een paar keer gemaakt haha, lekkere ontsteking in de ellebogen

Training dinsdag 27 januari

Donderdag heb ik een pharmacology tentamen, redelijk pittig dus trainen is deze week iets minder. Ben bij de compounds ook niks in de buurt van fail gegaan om wat energie voor het leren over te houden.

Incline db bench
28kg 3x8

OHP
45kg 2x8

Pull up
40 assisted 3x8

Ham curl
50x20
55x15
60x12

wat facepulls, cable curls, reverse curls, calfs en core.

Gewicht vanochtend 103,4

Prima training zo rekening houdend met tentamen, succes! :)

Gewicht gaat ook goed man :o

Gewicht gaat lekker ouwe
Nog een streefgewicht dat je aan wil tikken voordat je wil gaan cutten?

Gewicht gaat lekker ouwe
Nog een streefgewicht dat je aan wil tikken voordat je wil gaan cutten?

Danku danku, 108 in mei/juni was het doel, maar 106-107 ben ik ook tevreden mee.
Ga ook maar heel kort cutten (3-5 weken) om weer ff droog genoeg te staan voor een jaar clean bulken tot 110+

prima train, en mooi gewicht. ben benieuwd hoe je er bijstaat straks als je 110+ ben.

Had eergister een low kcal dagje om vetjes een beetje te beperken. Gewicht gister was daardoor 102,8, dacht ah netjes weer opbouwen naar de 103,+. Gewicht vanochtend 103,8 :o f**k it, ik ga wel voor de gains

---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 08:26 ----------

Heb mn pharma toets vanmiddag lekker anaal vernederd, wordt wel een goed cijfer

Daarna nog ff een korte myo train (moe, maar wel lekker dat ik geweest ben)

Bench
55x10, gestopt, voelde te licht
57.5kgx15 PR, +5,4,4,3

OHP
37,5kg x13 energie op :o, gedropt naar 35kg +5,4,3

Row

55kg x15, +5,4,3

Ham curl
55kg x21 PR (energie terug some how), +9,6,4

Facepull 22,5kg x 14, gedropt naar 20kg x10 +6,5
2 Setjes alternating hammer curl 16x8, 2de 14x10
Unilateral rope pushdown 6,5kg 2x10

Vanavond een feestje, misschien morgen heavy day, maar grote kans dat dat zaterdag wordt

lkkre train, 2x pr altijd goed

Vochtbalans dus gewoon :rolleyes:

Wel gewoon 2 PR's kerel, das it

Laatst bewerkt:
Mooie opbouw die myo-reps, ziet er als een lekkere train uit.

Pr's altijd goed :D

Terug
Naar boven