- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Zal eens kijken of je het nog fijn vindt als er door die occlusie bloedpropjes ontstaan die je longen of hersenen in schieten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal eens kijken of je het nog fijn vindt als er door die occlusie bloedpropjes ontstaan die je longen of hersenen in schieten![]()

Zal eens kijken of je het nog fijn vindt als er door die occlusie bloedpropjes ontstaan die je longen of hersenen in schieten![]()

Ja daarom gebruik ik het ook nooit, myo reps is een leuk alternatief
---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 10:07 ----------
Totaal in 40 min klaar, was vooral bezig met het goeie gewicht voor de reprange vinden, kan volgende keer wel in 30min denk.
Vind het wel een toffe manier van trainen, ben benieuwd hoe de heavy day morgen gaat.
Klinkt een stuk gezonder. Goed stuk van die Borge Fagerli. Hoewel het ook aan de theorieen van Kelei en Y3T doet denken, waar ik nog niet zo enthousiast over ben.
Hoe bepaal je de juiste gewichten en reps, heb je ook een calculator hiervoor gevonden?

Oehh..experimentele workout soorten, ben benieuwd.
Ikzelf heb ook langere tijd myo reps gedaan alleen dan in een range van 10-12RM met 35-50 reps total.
Nice, ik vind de 15-20 nog best chill, zijn een hoop reps nog net boven die 60% van 1RM voor de ekte gains. Ik mik ook ook voor 35-50 total reps, als ik 2 weken overleef met goed herstel gaat dat misschien omhoog.Had je haast of was dit een geplande training? Rare selectie van oefening imo
Soww... guns of gloryGoed bezig!
Ik begin warm te lopen voor die myo-reps trouwens![]()

Inb4 straks langer dan 2m![]()
Begin die myo reps wel steeds interessanter te vinden, misschien dat het ook wat voor mij is (minder kans op overbelasting?)