AndroidHealthClinic

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter
Zal eens kijken of je het nog fijn vindt als er door die occlusie bloedpropjes ontstaan die je longen of hersenen in schieten :mad:

Ja daarom gebruik ik het ook nooit, myo reps is een leuk alternatief

---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 10:07 ----------

Training vrijdag 23 januari, Myo

Bench
55kg x17
+5, 5, 4, 3

OHP, Damn die viel hard tegen na de bench :o
37,5kg x17
+3, 5, 4, 2.5

Row machine
55kg x18
+5, 5, 5, 4

Ham curl
60kg x18
+5, 5, 5, 5

Facepull
17,5kg x18
+5,5,5,5

Bi cable curl
5kg x17
+5,4,3

Wat abs en grip

Totaal in 40 min klaar, was vooral bezig met het goeie gewicht voor de reprange vinden, kan volgende keer wel in 30min denk.
Vind het wel een toffe manier van trainen, ben benieuwd hoe de heavy day morgen gaat.

Lekker snelle traning, netjes hoor!

Ja daarom gebruik ik het ook nooit, myo reps is een leuk alternatief

---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 10:07 ----------

Totaal in 40 min klaar, was vooral bezig met het goeie gewicht voor de reprange vinden, kan volgende keer wel in 30min denk.
Vind het wel een toffe manier van trainen, ben benieuwd hoe de heavy day morgen gaat.

Klinkt een stuk gezonder. Goed stuk van die Borge Fagerli. Hoewel het ook aan de theorieen van Kelei en Y3T doet denken, waar ik nog niet zo enthousiast over ben.
Hoe bepaal je de juiste gewichten en reps, heb je ook een calculator hiervoor gevonden?

kort maar krachtig.

Klinkt een stuk gezonder. Goed stuk van die Borge Fagerli. Hoewel het ook aan de theorieen van Kelei en Y3T doet denken, waar ik nog niet zo enthousiast over ben.
Hoe bepaal je de juiste gewichten en reps, heb je ook een calculator hiervoor gevonden?

Rep range heb ik uit het artikel gehaald, de juiste gewichten was ff een poosje zoeken. Zette vaak te licht in, toen ik bij 10 reps was ging het nog veel te makkelijk.
Y3t is dan weer een split, ik vind dit wel geinig door de hoge frequentie met relatief weinig sets en reps per train. Die myo sets geven je wel een fikse pomp met 1 set, lekker lekker :D

---------- Post added at 18:01 ---------- Previous post was at 18:01 ----------

Manlet train

Dat reps though

hoe was pomp?

Auw, facking spierpijn in chest en biceps

Train zometeen: Heavy, 3-6 reps
CGBP
OHP
Lying bb row
Hip thrust (3-6 reps met ham curl wordt niet echt comfortabel)

Oehh..experimentele workout soorten, ben benieuwd.
Ikzelf heb ook langere tijd myo reps gedaan alleen dan in een range van 10-12RM met 35-50 reps total.

Oehh..experimentele workout soorten, ben benieuwd.
Ikzelf heb ook langere tijd myo reps gedaan alleen dan in een range van 10-12RM met 35-50 reps total.

Yes me too :D Nice, ik vind de 15-20 nog best chill, zijn een hoop reps nog net boven die 60% van 1RM voor de ekte gains. Ik mik ook ook voor 35-50 total reps, als ik 2 weken overleef met goed herstel gaat dat misschien omhoog.

side note: heb totaal geen last van cns fatique na het tot failure gaan van gister, met zwaardere gewichten merk ik het altijd flink.

Bevallen die myo reps een beetje?

Bevallen die myo reps een beetje?

Ja zijn echt nice, goeie pomp en lekker branden

---------- Post added at 13:41 ---------- Previous post was at 13:32 ----------

training zaterdag 24 januari

CGBP met pussypad
60x5
65x3
70x3
70 2x4

OHP
40x5
50x3
55 2x3

Incline lying bb row
60x8
70x4
75 3x4

Hip thrust
60x8
70x5
75 2x6

Beetje calfs en abs. Lekkere, korte train

Volgende train wordt waarschijnlijk zoiets:
Incline db press 2-3x8
OHP 2x6-8
Assisted Pull up 3x8
Ham curl 3x8-12
side raise 2x8-12
facepull 2x8-12

---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 13:41 ----------

Guns staan nu op 43,2 en 42,5 cm, lekkah

Soww... guns of glory ;) Goed bezig!
Ik begin warm te lopen voor die myo-reps trouwens :cool:

Had je haast of was dit een geplande training? Rare selectie van oefening imo

Had je haast of was dit een geplande training? Rare selectie van oefening imo

Nee is gewoon volgens het schema. Die rare selectie komt doordat ik nog geen squats/deads/bobr etc kan door een fucked up core van een blindedarmoperatie. Quads zijn al zwaar overpowered, dus train nu vooral glutes en hammies om die balans weer terug te krijgen en m'n heupen recht te trekken.

---------- Post added at 10:56 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

Soww... guns of glory ;) Goed bezig!
Ik begin warm te lopen voor die myo-reps trouwens :cool:

Haha thanks, myo reps zijn zeker een aanrader :D

---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

Vandaag wordt ff een rustdagje (voel de vermoeidheid nu wel+snotkop), ga misschien zo nog ff zwemmen om alles los te gooien en dan morgen hyperthrophy day. Heb me laatst weer gemeten, ben nog een cm gegroeid :o

Inb4 straks langer dan 2m :P

Begin die myo reps wel steeds interessanter te vinden, misschien dat het ook wat voor mij is (minder kans op overbelasting?)

Inb4 straks langer dan 2m :P

Begin die myo reps wel steeds interessanter te vinden, misschien dat het ook wat voor mij is (minder kans op overbelasting?)

Haha hope not, vind 2m wel een mooie grens. Ja die myo reps zijn ook een hoofdreden dat je 4-7x per week fullbody kan doen, de belasting voor je cns, pezen en gewrichten is heel laag.

Terug
Naar boven