Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, ik denk dat je vooral naar andere lange mensen moet kijken. Ik had het idee dat je knieen beetje ver naar voren en kont naar achteren komt, maar dat komt denk door de lengte want je de houding van je rug en hoofd ziet er (vls mij) prima uit.
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------
Ellebogen is even tijdelijk door een partijtje tikken begrijp ik
Ja, ik denk dat je vooral naar andere lange mensen moet kijken. Ik had het idee dat je knieen beetje ver naar voren en kont naar achteren komt, maar dat komt denk door de lengte want je de houding van je rug en hoofd ziet er (vls mij) prima uit.
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------
Ellebogen is even tijdelijk door een partijtje tikken begrijp ik
Elleboog update: gaat steeds beter, kan mn tricep weer flexen en onderarm voelt steeds soepeler. Ik ga denk woensdag/donderdag weer presses/pulls proberen
Naast 2 gebroken polsen, een blindedarmoperatie en een darmvirus van 2 weken valt mn blessures verleden best mee Heb eigenlijk nooit last van mn elleboog, knie, schouder etc. Dus hier ff doorheen en dan weer knallen Ja mma was echt supervet, moet de volgende keer alleen iets rustiger aan doen
---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 09:16 ----------
Training dinsdag 17 januari, lets work with what we've got
chest flies
50kg 5x10-12 vpr soort van, 2de keer dat ik de oefening doe
rear delt raises
5x10-12 8kg
side raises
3x8-10 8kg
hele sicke delt pump door agma en citru
Leg press single leg
70kg 2x10
leg press 2 leg
120x10
130x8
140x5 PR, whut ben sterker geworden zonder quads te trainen
Ham curl single leg
35kg 3x10-12
abs,
done.
Best een hele goeie train 0.0 last van elleboog gehad. Ff opgezocht en elleboog pijn schijnt vaker voor te komen bij de specifieke armbars die we deden (kimura). Gewricht is overstrekt, moet ff een tijdje rust en volledige extensie voorkomen, daarom deadlifts ff overgeslagen.
Allemaal milfs beneden die op hun kids bij de kickboxs aan het kijken waren, they mirin
Gewicht is onderhand stabiel rond de 104-104,2 ga proberen hier ff een poosje te blijven hangen terwijl ik kracht omhoog werk. Ik ga voor de zomer nog wel ff een beetje cutten, wil ff terug naar de 10-11% en dan weer een jaar bulken naar 110
doelen voor midden april/begin mei (voor cut begint):
deadlift comfortabel voor reps met 100+
Bench 100+ 1RM
OHP 60 5x5, 70+ 1RM
BOBR comfortabel 70+ voor reps
Doelen voor eind 2015:
deadlift 120+ voor reps
bench 100 5x5, 110+ 1RM
OHP 70 5x5, 80+ 1RM
Vind mn elleboog echt kut, krijg weer facking veel zin om te benchen en ohp'en Hij voelt wel steeds beter, kan tricep weer voorzichtig flexen en ik denk volgende week weer push/pulls proberen. Vandaag of morgen weer zo'n isolatie tren voor da pump.
Denk het ook wel , maar underestimate liever iets dan teleurgesteld worden
Moet ook nog ff kijken of ik conventional blijf doen, sumo is in theorie wel beter voor mn leverages
---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 12:55 ----------
Training 20 februari
incl. bilspektakel
Chest flies schouders nu telkens naar achter gehouden, front delt eruit houden
5x12 45kg
Bent over side raise 5x10-12 8kg
Ham curl single leg 35kg 3x8-12
Wilde nu ff beneden gaan kickboxen, maar de mensen die er nu zitten gaan weg en nemen de zakken mee. De zakken zelf stonden er nog maar kon ze nergens aan ophangen. Nog wat geimproviseerd en een bokszaak aan een steunpaal getaped met elastic bands, maar dat bleef niet staan.
Miss superbutt kwam binnenlopen, ter illustratie:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
theyoungone knows who I mean. Dus de training boven maar weer verder gezet
+/- 35 min core en corrective stretching
-Dragon flags (ff vergeten dat die je elleboog flink belasten, auw )
-reverse crunches
-farmers walks + walking calf raises. 40 meter x3 met 18,20,22kg
-random calf raises
-warrior stretch
-adductor stretch
-reverse flies voor upperback
Done. Was een lekkere train Facking veel zin om weer compounds te doen, maar ik ben blij dat ik nog redelijk functionele trainingen kan.
Zeer zeldzaam wezen die miss bumbum. We krijgen volgende week staande kickboxpalen, maar die heb ik zelf ook gehad, willen nog wel eens omvallen na een goeie trap Ze zeiden trouwens volgende week, maar izi kennende kan dat ook begin 2017 zijn
Wijze woorden, daar is 'lang en hard' over nagedacht
---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:53 ----------
Zeer zeldzaam wezen die miss bumbum. We krijgen volgende week staande kickboxpalen, maar die heb ik zelf ook gehad, willen nog wel eens omvallen na een goeie trap Ze zeiden trouwens volgende week, maar izi kennende kan dat ook begin 2017 zijn
Gewicht vanochtend 104,2. Ik ben nu vrij succesvol aan het recompen rond de 104kg, surplus op trainingsdagen en tekort op rustdagen. Nog steeds gains en vet neemt niet toe
voor de fapfans: niet echt abs lighting, maar schouders en chest maken wel aardige progress met al die isolatie