Fitness Seller

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

oaks :roflol:

Lkkre train en mini pr? Pr is pr.

Oaks aproved

Woej squats :D

godver die oaks :o

Nice oaks :)

• Topic Starter Topic Starter
Lkkre train en mini pr? Pr is pr.

Oaks aproved

Thanks Bric :thumb:

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Kan die dingen srs nog best zwaar opbouwen, in b4 2x40kg dumbells

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Haha thanks, een icon van een eik vinden is lastig, wilde al op broccolli gaan zoeken :o

:roflol:

Lekker man, pak die goblet squats gewoon met de 40 kg man ;) Kan jij easy :D

Wat zijn bayesian flies dan?
Nice train verder, PR's mogen er altijd zijn :thumb:

:roflol:

Lekker man, pak die goblet squats gewoon met de 40 kg man ;) Kan jij easy :D

Idee is om 2kg per train zwaarder te gaan, moet best lukken :thumb:

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Wat zijn bayesian flies dan?
Nice train verder, PR's mogen er altijd zijn :thumb:

http://www.youtube.com/watch?v=wEQYOd2d9N0
Thanks Reus!

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Cut/recomp update: gewicht is 104,9. Abs beginnen al flink duidelijker te worden en bicep vein was de vorige train weer goed zichtbaar.

Ik merk dat ik veel beter ga op 3-5 grote maaltijden met de laatste rond 8-9 uur, dan de hele dag kleinere maaltijden eten zoals ik normaal deed. Blijf veel beter vol zitten en heb geen honger als ik naar bed ga.
Ik eet nog steeds redelijk high fat +/- 200g, zorgt ook voor langzamere maaglediging dus minder honger.
Protein is rond de 150g. Niet perse omdat het nodig is maar het komt vaak rond dat getal uit aangezien ik veel gehakt en ander vet vlees eet om de kcal en vet binnen te krijgen.

Goed bezig! Mik je op een vast aantal calorieen tekort iedere dag? Kan je eens een menu van een typische dag posten + E/V/K/kCal, ben wel benieuwd hoe je dat indeelt.

Goed bezig! Mik je op een vast aantal calorieen tekort iedere dag? Kan je eens een menu van een typische dag posten + E/V/K/kCal, ben wel benieuwd hoe je dat indeelt.

Haha nee, ik heb 2 jaar m'n kcal geteld en nu kan ik op gevoel bepalen of ik in een tekort/surplus zit aan het eind van de dag. Ik zal het vandaag eens bijhouden met myfitnesspal voor de precieze macros :)

Lekkere train gehad met de andere lange man in wageningen gym

Goblet squats
4x12 14kg, 16kg, 18kg, 18kg

Side raises
10kgx10
12kg 2x12
14kg 2x8, ging nog best goed

Chest flies
45kgx15
50kgx12
55kg 3x12

Rear delt raise

8,75kg 4x10

Wat random bench tips gegeven en billen gekeken, goeie train :thumb:

myfitnesspal data komt eraan:
Redelijke low kcal day

Whey is natuurlijk geen body&shitfop, maar myprotein. b&f stond er nog in

Screenshot_2015-03-16-18-10-36.jpg

Screenshot_2015-03-16-18-10-45.jpg

Screenshot_2015-03-16-18-11-00.jpg

Laatst bewerkt:
Weekend is altijd wat meer chips, frituur etc. Kcal zijn wel representatief voor een doorsnee dag

Groenten staan er niet bij, ik eet bijna elke dag; broccoli, sla, witlof, spinazie, boerenkool, sperziebonen

Screenshot_2015-03-16-18-11-13.jpg

Screenshot_2015-03-16-18-11-18.jpg

Screenshot_2015-03-16-18-11-31.jpg

Weekend is altijd wat meer chips, frituur etc. Kcal zijn wel representatief voor een doorsnee dag

Groenten staan er niet bij, ik eet bijna elke dag; broccoli, sla, witlof, spinazie, boerenkool, sperziebonen

Ik wou net zeggen, komt dat niet je neus uit zoveel groenten, ;) maar je schrijft ze niet op.
Dus calorieen meest verdeeld over 3 flinke maaltijden per dag? Is ook wel ongeveer wat ik doe.

Ik wou net zeggen, komt dat niet je neus uit zoveel groenten, ;) maar je schrijft ze niet op.
Dus calorieen meest verdeeld over 3 flinke maaltijden per dag? Is ook wel ongeveer wat ik doe.

Ja +1-2 kleine tussendoortjes vaak om te blijven functioneren :D

Damn die side raises, sick! :D Ook goeie meals, had ze stiekem al gezien maar toch wel mirin op die 135 gram doritos die je er zo in kan stoppen zonder problemen ;) Ook best hoog in natrium man :o

Damn die side raises, sick! :D Ook goeie meals, had ze stiekem al gezien maar toch wel mirin op die 135 gram doritos die je er zo in kan stoppen zonder problemen ;) Ook best hoog in natrium man :o

Haha thanks, ik verbaasde mezelf ook, 12kg was bezet. Beetje chips moet kunnen :thumb: Yeah dat krijg je van brood, maakt niet heel veel uit though. Kalium is ook hoog en beiden zijn redelijk constant

Hoe krijg je kalium zo hoog? Strooi je dieetzout op dingen, of zit het gwn in de producten?

Terug
Naar boven