Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere lateral raises, komt vast door de billen zeker![]()

restjes van de gf's house, ben hun dankbare vuilnisbak :d

Zo ik ben weer helemaal bij. Goede ontwikkelingen lees ik al.
Ben wel heel erg benieuwd naar dat Myo principe.
Zou iemand me heel kort kunnen uitleggen wat het precies is en hoe het werkt en de voordelen er van.
Ik zag bijv. ook maar een beperkt aantal oefeningen..
Alvast bedankt.
Zo ik ben weer helemaal bij. Goede ontwikkelingen lees ik al.
Ben wel heel erg benieuwd naar dat Myo principe.
Zou iemand me heel kort kunnen uitleggen wat het precies is en hoe het werkt en de voordelen er van.
Ik zag bijv. ook maar een beperkt aantal oefeningen..
Alvast bedankt.
Je hebt v erschillende principes. Het uiteindelijke doel is om zo kort tussen de sets te rusten dat je steeds bij je 2-3 RM zit.
DUs bijvoorbeeld, 90kg is mijn 12RM Bench, ik ga 50 myo reps doen op bench:
12 reps - 30 sec rust - 5 reps - 30 sec rust - 4 reps - 30 sec rust - 3 reps - 30 sec rust - 3 reps - 30 sec rust - ...
... - 3 reps
Tot de 50.
Dus 12+5+4+3+3+3 = 30 reps wat ik had neergeschreven dus dan moet ik er nog 20. Je wilt tussen de 2-4 max reps zitten.
Het idee is, doordat je zo tegen falen (2-4 RM) aan zit, je meer myonuclei aan maakt, in tegenstelling tot sets met langere rust.

Ik heb nog een aantal vragen. Sorry
- RM is ? (reps maximaal) dus hoevaak je het kan 1x? Dus 90 KG kan je max 12 reps?
- Hoe bepaal je het aantal myo reps? Jij bent nu uitgegaan van 50. Is dat altijd zo?
- Bepaal je de KG door het gewoon te proberen? Is het de bedoeling dat je het zelfde gewicht eraan laat hangen? (ik neem aan van niet aangezien ik dutch oak ook zie wisselen in gewichten?
- RM is ? (reps maximaal) dus hoevaak je het kan 1x? Dus 90 KG kan je max 12 reps?
- Hoe bepaal je het aantal myo reps? Jij bent nu uitgegaan van 50. Is dat altijd zo?
- Bepaal je de KG door het gewoon te proberen? Is het de bedoeling dat je het zelfde gewicht eraan laat hangen? (ik neem aan van niet aangezien ik dutch oak ook zie wisselen in gewichten?
Nice train man nieuwe oefeningen zien er goed uit, die standing chest doe ik ook wel eens dan met cable.
Ziet er goed uit! Werkt dat een beetje die glute ham raises met je voeten onder de barbell? Biedt dat genoeg weerstand?

Lekkere training man, ook leuke oefeningen erbij
Die glute ham raise deden wij ook bij de waterpolo, en dan met iemand die op je enkels gaat zitten / druk geeft met handen. Pittige oefening ja![]()
Heb trouwens vernomen dat je rubberen matten krijgen, zal nog wel ff duren though. Denk dat we tegen die tijd wel bij the cave zitten 
Afwisseling doet gainenHeb trouwens vernomen dat je rubberen matten krijgen, zal nog wel ff duren though. Denk dat we tegen die tijd wel bij the cave zitten
![]()