Fitness Seller

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

lkkre train ouwe juicer :o

• Topic Starter Topic Starter
Hij gaat hard, hij gaat lekker :D

Upper/lower is leuk, kan je weer wat oefeningen erbij pakken doordat je meer tijd hebt :)

Thanks man :) Ja bevalt me ook prima, had vandaag ff haast maar kan de volgende keer nog wel wat extra rug oefeningen proberen

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Haha half natty status achieved, thanks :thumb:

Lekkere bezig! Beschuldigen van cheaten is het beste compliment

High frequency powerlifting is wel iets voor jou

Nice nice, elleboog gaat de goeie kant op. Vandaag voor het eerst weer wat serieuzer rows kunnen doen :D

Het idee was een fullbody train, maar ik doe benen morgen apart zodat ze wat meer liefde krijgen.

Rear delt flies
9kg 3x12

Incline chest flies
14kg 3x12

Single arm cable row
17,5kg 3x12

Chest flies
60kg 3x8-9

Side raises
12kg 3x10

Squats + front squats

stang 4x10, beetje techniek oefenen en weer leren om comfortabel in the hole te komen, no pun intended

Waren 2 gastjes in de sportschool die aan de constant selfies aan het maken waren en hun buikspieren bekeken in de spiegel, selfie tot aantal sets ratio was erg *hoog.

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je ze even flink gefotobombed hebt met een front double bicep ?

lekkere train maat, mooi dat je elleboog goed gaat.

Slim dat je het rustig aan het opbouwen bent. Succes met legs vandaag.

Training zaterdag 4 april

Squats
stang 4x10, was al veel beter dan de vorige keer, elke dag strekken helpt
http://www.youtube.com/watch?v=oUGD0wdTdVQ
Look so small on video, lijk net team no calves :o Form tips zijn zeer welkom, die buttwink wordt al minder als ik mn heupen beter open kan gooien.

Sumo deads
stang 4x10, ging lekker

Hip thrust

80kg 3x5 paused en explosief hips omhoog, stang kwam elke rep 2-3cm los

Jumping calf raises
16 plates 4x10

Squats zien er al erg netjes uit eigenlijk. Waarschijnlijk haal je buttwink al grotendeels weg als je ellebogen naar voren drukt en sowieso iets meer schijt hebt aan knieën, lijkt nu namelijk alsof je erg bang bent ze iets naar voren te laten komen

Stang only feels

Lekker in het wit, onze ouwe juicer op de achtergrond of niet? En wat steen zegt, hele rug staat ook goed strak dankzij je focus :)

Sowieso is stang only echt kak. nu heb je 0 contragewicht, das compleet anders als je al stang+20kg in je nek hebt.

Ik ben geen squat expert maar ik zal m'n gedachten toch geven: Squat je low of highbar? Je beweegt namelijk low-bar maar je positie (van de stang) lijkt high bar. Als je low bar squat mag de stang lager op je rug (ligt op de rear-delts). Als je high bar squat ga je wat minder naar achteren zitten en blijf je meer recht op.

Zoals gezegd geen expert, dus als ik onzin praat hoor ik het graag :)

Squats zien er al erg netjes uit eigenlijk. Waarschijnlijk haal je buttwink al grotendeels weg als je ellebogen naar voren drukt en sowieso iets meer schijt hebt aan knieën, lijkt nu namelijk alsof je erg bang bent ze iets naar voren te laten komen
Thanks man. Ja de focus lag echt nog op knieën naar buiten ipv naar voren, maar je hebt gelijk ja, ze mogen wel iets verder ---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------
Stang only feels Lekker in het wit, onze ouwe juicer op de achtergrond of niet? En wat steen zegt, hele rug staat ook goed strak dankzij je focus :)
Volgende train 25kg :thumb: Haha ja anavar bros gingen hard. Had van te voren een hoop squat vids van candito zitten kijken en becoming a supple leopard ff door gebladerd, back was tiggght :D ---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------
Sowieso is stang only echt kak. nu heb je 0 contragewicht, das compleet anders als je al stang+20kg in je nek hebt.
Haha jep, maar wil eerst techniek weer strak hebben voordat ik serieus ga squatten :) ---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------
Ik ben geen squat expert maar ik zal m'n gedachten toch geven: Squat je low of highbar? Je beweegt namelijk low-bar maar je positie (van de stang) lijkt high bar. Als je low bar squat mag de stang lager op je rug (ligt op de rear-delts). Als je high bar squat ga je wat minder naar achteren zitten en blijf je meer recht op. Zoals gezegd geen expert, dus als ik onzin praat hoor ik het graag :)
High bar is idd de stang positie, als ik m'n knieën meer naar voren laat gaan zal ik meer rechtop kunnen blijven, morgen uitproberen :) Zal het dan weer filmen, kan ik ook kijken of ik een beetje consequent ben met m'n techniek. Thanks voor je Feedback!

Terug
Naar boven