- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij gaat hard, hij gaat lekker![]()
Upper/lower is leuk, kan je weer wat oefeningen erbij pakken doordat je meer tijd hebt![]()
Ja bevalt me ook prima, had vandaag ff haast maar kan de volgende keer nog wel wat extra rug oefeningen proberenLekkere bezig! Beschuldigen van cheaten is het beste compliment

Ga wel weer mn 5x per week myo fullbody doen als mn elleboog het toelaat
Ik neem aan dat je ze even flink gefotobombed hebt met een front double bicep ?
Waren 2 gastjes in de sportschool die aan de constant selfies aan het maken waren en hun buikspieren bekeken in de spiegel, selfie tot aantal sets ratio was erg laag.

Je bedoelt hoog?
Netjes ook van elleboog man, en heb je nou squats gedaan?![]()
lekkere train maat, mooi dat je elleboog goed gaat.
Ben ook meer bezig met active rehab nu, lekker flossen en strekkenSlim dat je het rustig aan het opbouwen bent. Succes met legs vandaag.
Form tips zijn zeer welkom, die buttwink wordt al minder als ik mn heupen beter open kan gooien.
Thanks man. Ja de focus lag echt nog op knieën naar buiten ipv naar voren, maar je hebt gelijk ja, ze mogen wel iets verder ---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------Squats zien er al erg netjes uit eigenlijk. Waarschijnlijk haal je buttwink al grotendeels weg als je ellebogen naar voren drukt en sowieso iets meer schijt hebt aan knieën, lijkt nu namelijk alsof je erg bang bent ze iets naar voren te laten komen
Volgende train 25kgStang only feels Lekker in het wit, onze ouwe juicer op de achtergrond of niet? En wat steen zegt, hele rug staat ook goed strak dankzij je focus![]()
---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------
Haha jep, maar wil eerst techniek weer strak hebben voordat ik serieus ga squattenSowieso is stang only echt kak. nu heb je 0 contragewicht, das compleet anders als je al stang+20kg in je nek hebt.
---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------
High bar is idd de stang positie, als ik m'n knieën meer naar voren laat gaan zal ik meer rechtop kunnen blijven, morgen uitproberenIk ben geen squat expert maar ik zal m'n gedachten toch geven: Squat je low of highbar? Je beweegt namelijk low-bar maar je positie (van de stang) lijkt high bar. Als je low bar squat mag de stang lager op je rug (ligt op de rear-delts). Als je high bar squat ga je wat minder naar achteren zitten en blijf je meer recht op. Zoals gezegd geen expert, dus als ik onzin praat hoor ik het graag![]()
Zal het dan weer filmen, kan ik ook kijken of ik een beetje consequent ben met m'n techniek. Thanks voor je Feedback!