MuscleMeat

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Squats zien er al erg netjes uit eigenlijk. Waarschijnlijk haal je buttwink al grotendeels weg als je ellebogen naar voren drukt en sowieso iets meer schijt hebt aan knieën, lijkt nu namelijk alsof je erg bang bent ze iets naar voren te laten komen

Dit was mijn 5000ste post, gefeliciteerd

Training zaterdag 4 april

Squats
stang 4x10, was al veel beter dan de vorige keer, elke dag strekken helpt
http://www.youtube.com/watch?v=oUGD0wdTdVQ
Look so small on video, lijk net team no calves :o Form tips zijn zeer welkom, die buttwink wordt al minder als ik mn heupen beter open kan gooien.

Sumo deads
stang 4x10, ging lekker

Hip thrust

80kg 3x5 paused en explosief hips omhoog, stang kwam elke rep 2-3cm los

Jumping calf raises
16 plates 4x10

not sure why maar ik dacht dat ik in steensteens log zat

dacht huh sinds wanneer heeft steensteen afro

maar die squats zien er prima uit zo ver als daar iets over te zeggen is met een lege bar, zwaartepunt en shit verandert nogal naarmate er meer gewicht aan hangt. en ik zie echt amper buttwink, niks om je zorgen over te maken in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
not sure why maar ik dacht dat ik in steensteens log zat

dacht huh sinds wanneer heeft steensteen afro

maar die squats zien er prima uit zo ver als daar iets over te zeggen is met een lege bar, zwaartepunt en shit verandert nogal naarmate er meer gewicht aan hangt. en ik zie echt amper buttwink, niks om je zorgen over te maken in ieder geval.

Haha Steensteen suddenly made some hairgains.

Danku Pleursquat, much appreciated :)

Training dinsdag 7 april

Single hand cable row
17,5kg 3x12-15

Rear delt fly
10kg 3x12

Chest fly
60 2x8
55kg myo set, 5,5,5,4

Side raises
12kg 3x12

Incline chest fly
16kg 3x10-12, toch comfortabel 2kg meer dan de vorige keer :)

Weighted plank (20kg) superset met back extensions
3x30 sec......................................10kg 3x10-12

Squats
stang 2x10. Voelde niet zo soepel als de vorige keer, lag denk ik vooral aan mn mentale vermoeidheid, had echt niet de focus meer om aan alle cues te denken

Morgen ff naar Utrecht voor m'n KvK en daarna beentjes blasten

Lekker train, zie ook weer een myo set! ;)

What you doing, KvK? :)

lkkre train myoreps <3

Waarom eerst schouders en dan borst?

Kamer van Koophandel? :$

Lekker train, zie ook weer een myo set! ;)

What you doing, KvK? :)

Ja voelde goed om weer ff te doen :)

It's a secret for now, but you'll see soon enough :D

Is wel ff hustlen nu; studie, werk bij autoreset, bedrijfje opstarten, 2-3 boeken per maand lezen. But [Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Waarom eerst schouders en dan borst?

Kamer van Koophandel? :$

Ik werk ze af in volgorde van meest-minst achterlopend. Rear delts mogen sws nog wat beter en chest is nooit echt een weakpoint geweest

Mooie training hoor! :thumb: Hoe lang doe je hier over trouwens?

Bedrijf oprichten?

keep me updatet

Ben benieuwd ;)

Mooie training hoor! :thumb: Hoe lang doe je hier over trouwens?

Thanks Bas :) meestal binnen een uur weer buiten, met extra abs en stretching 1:15 uur

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Bedrijf oprichten?

keep me updatet

Will do :thumb:

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Ik ook :D

IN.

Neem aan dat je een blessure hebt :P

ik ben best administratief aangelegd en ik mijn creativiteit is zorgwekkend hoog (vraag youngone) dus als ik iets kan doen voor je, stuur een PM/mail/postduif

Thanks, roekoeee1 zal zich gereed houden voor vertrek. Ik ga eerst ff alle details uitvogelen en online zijn, maar als alles loopt zoals ik wil ga ik op een gegeven moment wel meer mensen nodig hebben :thumb:

Thanks, roekoeee1 zal zich gereed houden voor vertrek. Ik ga eerst ff alle details uitvogelen en online zijn, maar als alles loopt zoals ik wil ga ik op een gegeven moment wel meer mensen nodig hebben :thumb:

inb4 je hebt mijn idee gestolen, wil namelijk na m'n examens ook een eigen bedrijf beginnen :o

Iig erg benieuwd, succes!

Inb4 mensen irriteren door middel van brieven met kiezelsteentjes te verzenden

Inb4 mensen irriteren door middel van brieven met kiezelsteentjes te verzenden

Al eens aan gedacht, verzendkosten zullen de prijs zo hoog maken dat de vraag (als die er überhaupt is) teniet zal doen

srs aan gedacht :roflol:

tumblr_n4y6thsNes1smcbm7o1_500.gif

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven