XXL Nutrition

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Trainen gaat lekker man!

Lkkre trainingen Weer oak

• Topic Starter Topic Starter
Recomp update: gewicht nog steeds stabiel ronde de 106, toch wel wat vet kwijt en in 1,5 maand een kilo zwaarder
Upper chest begint ook goed bij te trekken

IMG_20150421_175357.jpg

Goeie massa man! Volgens mij best indrukwekkend als dat zo boven de mensen uitsteekt ;)

JOAAAAH ik heb eindelijk mn ideale kamer in Wageningen. In het centrum, 80-90m2, +/- 235 euro per maand, bij 3 vrienden in de gang.

4 mei mag ik tekenen en dan ga ik zo snel mogelijk erin :D Voortaan gains maken in de uni gym :thumb:

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Goeie massa man! Volgens mij best indrukwekkend als dat zo boven de mensen uitsteekt ;)

Thanks Rene!

JOAAAAH ik heb eindelijk mn ideale kamer in Wageningen. In het centrum, 80-90m2, +/- 235 euro per maand, bij 3 vrienden in de gang.

4 mei mag ik tekenen en dan ga ik zo snel mogelijk erin :D Voortaan gains maken in de uni gym :thumb:

Niceeee :D

Fysiek gaat ook goed, ben benieuwd hoe hard de mossels gaan als je weer hard kan squatten en deadliften

Lekker brah, 235 valt wel mee qua prijs!
Chest begint idd ook te vormen nu :)

Was de elleboog alweer vergeten :o

het is wat en is, roeien met de riemen die je hebt, etc etc etc

Hopen dat de gym bij de uni wat uitgebreider is :)

Row with the belts you got yes

Ja die gym is prima. Plate loaded leg press de hele reutemeteut. Ze hebben alleen maffe 10kg stangen, de eerste keer ohp daar vloog die stang bijna uit m'n handen :p

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Lekker brah, 235 valt wel mee qua prijs!
Chest begint idd ook te vormen nu :)

Thanks Reus! Ja anti-kraak maar voorlopig kan ik gewoon blijven zitten :)

Dat is onwijs groot man! Gefeli. Ik heb in een kamer van 16m2 gezeten, met 19 man op een keuken+huiskamer ;)
Was heel gezellig hoor, daar niet van :)

gefeli oak

Fysiek ziet er goed uit en je kamer klinkt goed!;)

Dat is onwijs groot man! Gefeli. Ik heb in een kamer van 16m2 gezeten, met 19 man op een keuken+huiskamer ;)
Was heel gezellig hoor, daar niet van :)

Haha ik vind dit ook wel prima, 12 kamers voor 4 mensen :p

---------- Toegevoegd om 05:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:33 ----------

Fysiek ziet er goed uit en je kamer klinkt goed!;)

Thanks man! Ik ga proberen om er deze week al in te komen :D

Goed voor mekaar kerel, gefeliciteerd! :D Goeie chest ook :)

Nu ga je wel weg bij izi of niet? :( :( :(

Dankzij het doorlezen van je logje weer eens in de myo rep verhalen gedoken. Ik ben om! net eerste train er op zitten (wel op een iets ander manier trainen door omstandigheden) maar potverdikkie dat voelt lekker. Spieren lekker gesloopt maar zelf een bak energie waar je u tegen zegt. my like very much

Terug
Naar boven