Fitness Seller

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Ja zoiets idd, ben dit jaar ook 7kg makkelijk aangekomen ondanks blindedarm en darmvirus

Haha yes, voeding en fitness. Staat nu ff op standby helaas, eerst 2 toetsen, verhuizen en laptop kopen

Nice, sluit ook mooi aan bij je studie ;)

Ga je personal training doen ?

• Topic Starter Topic Starter
Nice, sluit ook mooi aan bij je studie ;)

Ga je personal training doen ?

Nee waarschijnlijk niet, of ik moet iets kunnen regelen met m'n gym. Ga me meer focussen op de kennis kant. Heb al wel een aanbod gekregen om cursussen te geven, ff kijken hoe dat uitpakt

Nee waarschijnlijk niet, of ik moet iets kunnen regelen met m'n gym. Ga me meer focussen op de kennis kant. Heb al wel een aanbod gekregen om cursussen te geven, ff kijken hoe dat uitpakt

ik ben je eeuwig dankbaar als je de instructeurs bij mijn gym even bijles geeft, 100% srs

112kg @10/12% klinkt bruut en lijkt me wel haalbaar.

Zou je die kerstmuts niet 's van die spierbal afhalen? Het is al pasen geweest! :p

Gaat lekker man! :D Ik heb uitgeschreven bij izi en ga me volgend jaar ook inschrijven bij wageningen, nog ff wachten nu op herstel enzo maar ga daar dan sowieso aan de bak ;)

Zodra ik weer shredded c*nt ben met roidschouders kan ik je bedrijf ook wel promoten :o

Gaat lekker man! :D Ik heb uitgeschreven bij izi en ga me volgend jaar ook inschrijven bij wageningen, nog ff wachten nu op herstel enzo maar ga daar dan sowieso aan de bak ;)

Zodra ik weer shredded c*nt ben met roidschouders kan ik je bedrijf ook wel promoten :o

Heeuuj. Ik heb nog wel een adresje waar je een kamer kan krijgen, mocht je dat willen :)

Haha denkt iedereen dat ik roids voorschrijf, too much 3d in dem delts

Begin sws niet op kamers, zie daarna wel hoe of wat maar 1e jaar blijf ik thuis :)

Val volgend schooljaar net niet onder stufi dus ik ga ook gewoon thuis
Thuis wonen en max lonen das de leef:roflol:

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Denk dat je als een goede personal trainer nog best goed kan verdienen
Als iemand echt veel kennis heeft zou ik er rustig heel wat geld voor neerleggen.

In ieder geval succes. Ben best benieuwd naar zo'n onderzoek.
Ken toevallig iemand die is afgestuurd met voeding en diëtetiek op de hoge school, maar zij zou krachtsporters eigenlijk nooit goed advies kunnen geven. Alleen mensen die gezond willen leven/afvallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hoor het wel als ik ergens mee kan helpen

Begin sws niet op kamers, zie daarna wel hoe of wat maar 1e jaar blijf ik thuis :)

Heb ik ook gedaan, werkt ook prima hoor :thumb:

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Val volgend schooljaar net niet onder stufi dus ik ga ook gewoon thuis
Thuis wonen en max lonen das de leef:roflol:

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Denk dat je als een goede personal trainer nog best goed kan verdienen
Als iemand echt veel kennis heeft zou ik er rustig heel wat geld voor neerleggen.

In ieder geval succes. Ben best benieuwd naar zo'n onderzoek.
Ken toevallig iemand die is afgestuurd met voeding en diëtetiek op de hoge school, maar zij zou krachtsporters eigenlijk nooit goed advies kunnen geven. Alleen mensen die gezond willen leven/afvallen.

Het niveau van veel dietisten/personal trainers is schrikbarend laag. Ken er zelf al 3 die iemand geen fatsoenlijke deadlift zouden kunnen leren.

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hoor het wel als ik ergens mee kan helpen

might need a spot
fbc08765f03b6b30ceb4ee5ae78064db.jpg

:roflol:

dan ga ik wel ongevraagd en vooral onverwachts dames spotten

14% van de tijd werkt het al de tijd

• #1.000
Train zondag 26 april

Squat
50kg 3x5, ik ga proberen om 3-4x per week te squatten, bleef ff een eind weg bij fail

SLDL
45kg 3x15-20 (+5kg)

hamstring ball curl
3x10

leg raise met onderrug plat houden
3x10

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven