AndroidHealthClinic

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter
Dankzij het doorlezen van je logje weer eens in de myo rep verhalen gedoken. Ik ben om! net eerste train er op zitten (wel op een iets ander manier trainen door omstandigheden) maar potverdikkie dat voelt lekker. Spieren lekker gesloopt maar zelf een bak energie waar je u tegen zegt. my like very much

Haha mooi man, ik ga er binnenkort ook weer aan beginnen :thumb:

Ik heb sinds kort het gitaar spelen weer opgepakt. Moet zeggen dat ik sinds ik voor het slapen een half uur speel, ik echt veel beter slaap. Helemaal ontspannen en relaxt.

Challenge: https://www.youtube.com/watch?v=jdYJf_ybyVo

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Hoppa ik krijg net m'n nieuwe bankpas binnen, bedrijfsrekening is geopend :thumb:

Waar kunnen we storten :o

ga je creatine verkopen?

Haha wacht maar ff tot ik diensten kan leveren

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Nee vooral weightgainers, glutamine, hmb, beef protein en test boosters

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

creatine suiker
havermout zaagsel
whey poedersuiker

volactastisch

Maak er wat moois van Oak!

Thanks rock!

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Korte beentrain, vandaag en morgen presentaties voor m'n onderzoek: the effectiveness of methodes in measuring protein intake; a food record with a 24 hour food recall vs a 24 hour food recall. Such interesting

Ankle en hip mobility

Squats
stangx15
40kgx10
50kg 2x7 Niceee. Form ging volgens mij wel lekker, kritiek is zeker welkom
https://youtu.be/UxNWUmvBXM0
50kgx6 paused

Stiff leg dead

40kg 2x15

Grote bal hamstring roll out/curl
3x10-12

Volgende keer 55 of 60 proberen :D

lkkre training, squat seems legit.

Je doet een leuke studie ;)
Ik zou ook wel eens willen weten of je makkelijk kan meten hoe nuttig het gegeten eiwit gebruikt wordt. Volgens mij het verschil tussen stikstof in en stikstof uit geeft aan hoeveel eiwit je nuttig gebruikt om je lichaam op te bouwen.
Te veel eiwit eten is zonde, duur voor je portomonnee, maar vooral ongunstig voor het milieu en de minder rijken op deze aarde.

Ik zou ook wel eens willen weten of je makkelijk kan meten hoe nuttig het gegeten eiwit gebruikt wordt. Volgens mij het verschil tussen stikstof in en stikstof uit geeft aan hoeveel eiwit je nuttig gebruikt om je lichaam op te bouwen.
Te veel eiwit eten is zonde, duur voor je portomonnee, maar vooral ongunstig voor het milieu en de minder rijken op deze aarde.

Ja dat is wel te testen :) Misschien met wat PABA erbij om te kijken of je al je urine hebt. Ik dacht dat de gemiddelde mens al op 50gr eiwit spiermassa kon opbouwen. Dat zal voor gevorderde sporters wel wat hoger liggen, maar ik denk persoonlijk dat de standaard 2gr/kg veel te hoog is. In een kcal surplus dan wel.

Wij gaan voor het onderzoek ook een urine stikstof meting gebruiken als gouden standaard.

Ja, uit reviews blijkt nooit dat er meerwaarde is van het eten van zoveel eiwit. Een Ronnie Coleman vreet op een dag meer vlees en melkproducten dan een heel afrikaans dorp in een week. Daar heb ik best wel moeite mee. Dus je zou maatschappelijk relevante conclusies kunnen trekken als minder eiwit eten net zo goed is.

@urine meting: dan moet je ook een idee hebben hoeveel N er in feaces, zweet, (adem?) wordt uitgescheiden.

Ik meen me te herinneren dat ik ooit een keer een stuk las over hoe niet representatief meetbare stikstofbalans is bij mensen voor dit soort toepassing. Zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden.

Ik kan het oorspronkelijke artikel/tekstje niet vinden. :(

cd27f0b1f4e59fb5c66f8582dc3bcf7c.png

Jammer...

Thanks :) Gelukkig zijn onze proefpersonen niet zulke gymrats, maakt het iets makkelijker

Ik weet niet in hoeverre dat makkelijker is. Bij iedereen kan netto inbouw of verlies van stikstof in weefsels zijn, of precies evenwicht. Drie mogelijkheden.

Hoppa dat was lekker, coming back

funny complains:
Ik heb gister getest hoelang ik kon leren zonder enige vorm van pauze. Bleek dat dat 3,5 uur non stop was zonder weg te kijken van m'n scherm of schrift of langer dan 10 sec niet te schrijven. Werd nu wakker met een ontstoken oog door overuse en een verkrampte hand, still worth it. Ging zonder lenzen naar de gym, moest telkens dubbelchecken of ik het goede gewicht had :p

Pulldown superset met incline db bench
55kgx10...................14kgx20
60kgx10...................18kgx20
65kgx10-12...............20kgx20
70kg 3x10-12............20kgx 18,15,12

15kg meer op pulldown met zelfde reps
+2kg en +5 reps op bench, kracht komt lekker snel terug.

Rear delt flies
12kg 3x10-12 (+2kg met zelfde reps)

Cheat side raises

14kg 2x10-12

Sweet, sweet curls, welcome back
14kg 3x12-15

Hele lekkere train, ik wacht nog ff met zware presses en directe tricep oefeningen, maar het gaat goed :thumb:

Morgen waarschijnlijk weer squats :D

Gewicht vanochtend op lege maag/blaas/darm 105,9

Zoete gains

Ook altijd goed voor het vertrouwen als een training lekker gaat :D

Zoete gains

Ook altijd goed voor het vertrouwen als een training lekker gaat :D

Yes yes :D

doelen voor nu:
weer kunnen zien (1-2 dagen)
shredded c*nt worden om bedrijfje te promoten (binnen 1-2 maanden)
100kg+ squat voor reps (3-4 maanden)
100kg bench (3-4 maanden zodra benchen weer kan)
60kg 5x5 ohp (3-4 maanden zodra ohp weer kan)
112kg+ @10-12% bodyfat (volgende zomer)

10 maanden lang elke maand 0.5-1kg aankomen en dan 2 maanden cut oid?

Goeie doelen, moeten goed haalbaar zijn. Bedrijf dus iets met de fipnuss?:)

10 maanden lang elke maand 0.5-1kg aankomen en dan 2 maanden cut oid?

Goeie doelen, moeten goed haalbaar zijn. Bedrijf dus iets met de fipnuss?:)

Ja zoiets idd, ben dit jaar ook 7kg makkelijk aangekomen ondanks blindedarm en darmvirus

Haha yes, voeding en fitness. Staat nu ff op standby helaas, eerst 2 toetsen, verhuizen en laptop kopen

Terug
Naar boven