XXL Nutrition

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Excellente fysieke activiteit

30min warmup/dynamic stretching

Squats (and lots of em)
40kg 2x10 high bar
40kg 2x10 low bar, voelde 10x sterker, maar gek genoeg voelde mn high bar na die low bar ook veel beter.
40kg 5x low, 5x high in 1 set

50kg 2x5 high bar, ging goed snel

Ga nu om de training high of low bar doen, voelen allebei wel lekker. Bij de high bar had ik 'break at the knees' als cue in m'n hoofd, scheelde ook veel.

Incline db press
16kgx20
20kg 3x15 met 3-4 flies na elke set. tempo 4110

Rear delt fly
12kg 3x12, goeie pomp (+2reps)

Nananana latman
70kg 3x10,10,9 (+5kg)

Side raises 10kg 2x10-12
Db curls 16kg 3x8 per arm, (+2kg)

abs: plank houding met ellebogen op een yoga bal en dan cirkels maken met je ellebogen. Nog teveel spierpijn van de vorige keer om deze keer serieuze reps te maken :o Wel 1 van de beste core oefeningen die ik heb geprobeerd

Ik heb ontdekt dat winterpenen echt een ideale cutting food is. Veel kauwen en malen=minder honger, want meer mondwerk = meer verzadiging. If you know what I mean.
Ze vullen ook als een malle omdat ze meestal 300-400gr per stuk wegen en veel vezel bevatten.

gewicht vanochtend 105,8

Laatst bewerkt:
Gaat weer de goede kant op met je squats!:D

Nice train man ook mooi dat squats zo nice gaan! Bevalt wel goed die sportschool he? :)

latman :roflol::roflol:

Netjes, volhouden nu he met die squats!

• #1.031
Training zondag 3 mei, morgen kamer overdracht :D

Squat low bar
40kgx10
50x5
55x5
60x5, easy. Blijf lekker bij low bar als basis, voelt vele malen sterker.
Volgende keer ga ik hem filmen, mobiel was nu leeg.
bij low bar is het toch okee om je ellebogen meer naar achter te hebben? Heb geen idee hoe die stang anders moet blijven liggen :p

Incline db bench
22kg 3x12, nog steeds een retarded slow reptempo, maar toch +2 kg.

Side raises
12kg 3x10-12

Lat pull
75kg 3x10,10,9 (+5kg)

setje abs
setje hammer curls

Gaat lekkeeeer

Gewicht vanochtend 105,2

Mijn ellebogen zijn ook naar achter maar tijdens de lift trekken ze wel meer richting mijn lichaam toe.
Al doe ik geen low-bars mee, vind high bar veel fijner;)

• #1.033
Mijn ellebogen zijn ook naar achter maar tijdens de lift trekken ze wel meer richting mijn lichaam toe.
Al doe ik geen low-bars mee, vind high bar veel fijner;)

Met high bar zitten ze ook strak langs mn lichaam, maar als je dat bij low bar doet glijdt die stang van je rug :p

Wat een impressive gewicht heb jij kerel, immens!

Ik ben in, succes met je trainingen!

Thanks man, welkom! Nu m'n compounds nog impressive maken :D

Is ook maar net waar je de focus op legt toch? Wil je echt veel kracht gainen dan zou ik je trainingen daar op inrichten. Dus op de compounds dan lage reps en veel rust tussen de sets. Dan komt het vanzelf wel goed.

Had je van jezelf al veel massa of heb je dat er allemaal aan getraind? Echt een zieke BW. 1kg gainen is voor mij al een wereldtaak haha

• #1.038
Is ook maar net waar je de focus op legt toch? Wil je echt veel kracht gainen dan zou ik je trainingen daar op inrichten. Dus op de compounds dan lage reps en veel rust tussen de sets. Dan komt het vanzelf wel goed.

Had je van jezelf al veel massa of heb je dat er allemaal aan getraind? Echt een zieke BW. 1kg gainen is voor mij al een wereldtaak haha

Ja ik heb wat setbacks gehad, maar nu ga ik wat strategischer strength gainen :)

Ik begon op 80kg. Ik had wel een redelijke bouw door 10 jaar wedstrijdzwemmen, maar de echte massa kwam pas toen ik goed in de sportschool begon.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Nice, thanks. Volgende keer maar eens testen wat ik echt voor 3-5 reps kan. Denk dat 70 er wel in zit :D

Terug
Naar boven