Arendjan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heeft mijn trainingsmaatje nog met jouw gezwommen. En ben benieuwd waar je komt qua kracht als je eenmaal op kracht ga trainen. Setbacks bedoel je blessures denk ik?
Ja 2 gebroken polsen 4 jaar terug, een onderrug blessure 3 jaar terug (squatte toen 110x5), blindedarmontsteking 8 maanden geleden (8 kg kwijt), darmvirus (6kg kwijt) en 3 maanden geleden een tricep/elleboog blessure waar ik nu van het aan het herstellen ben.
Als die tricep weer goed is komen de OHP en flat bench weer terug
Hoe heet die jongen?
Pfoe ik dacht dat ik veel blessures heb gehad tijdens mijn fitnessjaren. Is niet mis man. Zegt wel wat over je doorzettingsvermogen dat je nu nog zo fanatiek bezig ben dan. Succes met die laatste blessure te overwinnen!
Nielco. Kan dat kloppen?
Haha gewoon doorgaan, alles sal reg kom
Haha ja die ken ik wel, heb ik jaren mee gezwommen en regelmatig uit geweest.

Goeie squats buff lightyear
Bench gaat ook weer richting fatsoenlijk niveau zie ik![]()
Ja elke 1-1,5 week 5kg erbij, vindt m'n elleboog wel prima tot nu toeThanks woodyJa elke 1-1,5 week 5kg erbij, vindt m'n elleboog wel prima tot nu toe
Als elleboog het probleem is voor overload, kan je dan niet wat gripvariaties uitproberen waarbij je je elleboog ontziet? Zoals alleen pols erop of juist vastpakken, wat voor jou werkt.
Goede leef weer zo blessurevrij, gains incoming
Maar thanks for the input 
You talking bout squats right? Squats gaan sws prima qua elleboog, alleen pols erop met bench lijkt me lastigMaar thanks for the input
![]()

zelfs spierpijn in mn hammies van alle dozen, kasten en banken liften.

Mooi, is het belangrijkste vind ik!Ja dat zit wel goed, zodra m'n spullen er stonden voelde het wel vertrouwd
Kom na je examens maar een keer kijken, kan je trainen in onze homegym![]()

Die belt heb ik ook
Nice kamer, zag de foto al op fb ja

Mooi, is het belangrijkste vind ik!
Aight klinkt goed, ben benieuwd!![]()