Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het begin zit de belt belachelijk stroef, de eerste keer heb ik bijna m'n vinger gekneusd bij het losmaken van de belt
Wel makkelijk om gaatjes bij te boren, stel dat het nodig is.

Baantjes trekken?
Goeie squatters, denk dat je in een paar maanden wel de honderd kan reppen
Hoe had jij trouwens extra gaatjes in de belt gemaakt?Ja beetje mensen lastig vallen met vlinderslag sprintjes enzo.
Thanks, denk het ook welHoe had jij trouwens extra gaatjes in de belt gemaakt?

Bommetje met je 105kg
Gewoon met de boor. Zou eerst redelijk klein beginnen en vervolgens steeds iets groter uitboren, tot het dingetje er goed invalt

abs met yoga ball, you dun goofed
Lekkere training wel, wat voor schema hanteer je nu ongeveer?

nonono, geleerd van chris duffin. plank houding met ellebogen op een yoga ball en dan grote cirkels draaien met je ellebogen, 1 van de zwaarste ab oefeningen die ik ken.
Ik ben nog redelijk aan het freestylen tot mn tricep weer 100% is, ben nu vooral een beetje aan het pompen en m'n squat aan het verhogen. De ene week fullbody, andere keer upper/lower, maar net waar ik zin in heb en wat uitkomt qua tijd
Ik wil ook weer wat meer atletische dingen gaan doen, interval zwem sprintjes, sprinten op atletiekbaan, wat oly lifting als mn tricep het toelaat. Heb nu heel veel sportmogelijkheden op 3 min afstand, ga er goed gebruik van maken![]()

Nice, wil ook na juni meer focussen op functionele oefeningen. Voel me nu een immobiel propje
Ook de mogelijkheid tot gewichtheffen daar?

haha know that feel
Ja ze hebben wat rubberen matten en een padded vloer waar best veel mensen al op oly liften. De zwaarste C&J die ik tot nu toe heb gezien is 45kg![]()
Dunno hoe de leverages precies zijn bij gewichtheffen, heb je niet aardig wat nadeel van je lengte?
Je zou wel een gruwelijke strongman maken though
Maakt toch allemaal niet uit als je gewoon wat oly lifting wilt doen voor de lol of om explosiever te worden oid.
---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------
Wel het voordeel dat ze for whatever reason geen zwaardere gewichtsklasse dan 105+ hebben in oly lifting.
Dus als je gewoon even bulkt naar 150kg @ 2m dan doe je het vast wel oke.