AndroidHealthClinic

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

In het begin zit de belt belachelijk stroef, de eerste keer heb ik bijna m'n vinger gekneusd bij het losmaken van de belt :roflol:

Wel makkelijk om gaatjes bij te boren, stel dat het nodig is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
In het begin zit de belt belachelijk stroef, de eerste keer heb ik bijna m'n vinger gekneusd bij het losmaken van de belt :roflol:

Wel makkelijk om gaatjes bij te boren, stel dat het nodig is.

Haha nice, ga em morgen voor het eerst proberen. Hoorde dat het hielp om er een dumbell op te leggen voor een nachtje, wordt ie wat soepeler

• #1.063
Zo eerste train in Wageningen met belt gehad

Squats

60 2x5
70x4, easy

incline db bench
20kg 3x15

lat pull'
60kg 3x12

side raises 10kg 3x10-12

hammer curls 16kg 3x7

ging goed, moet alleen nog ff wat meer gaatjes in die belt maken, hij zat wat los:)

Vanavond nog ff zwemmen, ga dat waarschijnlijk nu een paar keer per week doen. Woon nu op 3 min afstand van het zwembad :D

Baantjes trekken?

Goeie squatters, denk dat je in een paar maanden wel de honderd kan reppen

• #1.065
Ja beetje mensen lastig vallen met vlinderslag sprintjes enzo.

Thanks, denk het ook wel :D Hoe had jij trouwens extra gaatjes in de belt gemaakt?

Bommetje met je 105kg :roflol:

Gewoon met de boor. Zou eerst redelijk klein beginnen en vervolgens steeds iets groter uitboren, tot het dingetje er goed invalt

• #1.067
Bommetje met je 105kg :roflol:

Gewoon met de boor. Zou eerst redelijk klein beginnen en vervolgens steeds iets groter uitboren, tot het dingetje er goed invalt

haha ik wil er nog vaker mogen komen

Ah slim, we hebben zo'n ding voor normale riemen maar die leek me wat klein

• #1.068
ik heb 3 dagen geleden iets te enthousiast gezwommen, ik had de dag erna echt flinke spierpijn, voelde goed though :D

Training vrijdag 15 mei

incline db
24kg 3x12 (+2kg)

lat pull
60kg 4x10-12, voelde veel makkelijker dan de vorige keer

side raises
12kg 4x10-12

chest fly machine
50kg 3x10

rear delt raises
9kg 3x10-12 met gestrekte arm

Cable rows
45kg 2x10

hammer cable curl 2x10-12 10kg
Abs met yoga ball
Beetje foam rolling for the ols

lekkere train, morgen weer squats :D

abs met yoga ball, you dun goofed

Lekkere training wel, wat voor schema hanteer je nu ongeveer?

• #1.070
abs met yoga ball, you dun goofed

Lekkere training wel, wat voor schema hanteer je nu ongeveer?

nonono, geleerd van chris duffin. plank houding met ellebogen op een yoga ball en dan grote cirkels draaien met je ellebogen, 1 van de zwaarste ab oefeningen die ik ken.

Ik ben nog redelijk aan het freestylen tot mn tricep weer 100% is, ben nu vooral een beetje aan het pompen en m'n squat aan het verhogen. De ene week fullbody, andere keer upper/lower, maar net waar ik zin in heb en wat uitkomt qua tijd

Ik wil ook weer wat meer atletische dingen gaan doen, interval zwem sprintjes, sprinten op atletiekbaan, wat oly lifting als mn tricep het toelaat. Heb nu heel veel sportmogelijkheden op 3 min afstand, ga er goed gebruik van maken :)

nonono, geleerd van chris duffin. plank houding met ellebogen op een yoga ball en dan grote cirkels draaien met je ellebogen, 1 van de zwaarste ab oefeningen die ik ken.

Ik ben nog redelijk aan het freestylen tot mn tricep weer 100% is, ben nu vooral een beetje aan het pompen en m'n squat aan het verhogen. De ene week fullbody, andere keer upper/lower, maar net waar ik zin in heb en wat uitkomt qua tijd

Ik wil ook weer wat meer atletische dingen gaan doen, interval zwem sprintjes, sprinten op atletiekbaan, wat oly lifting als mn tricep het toelaat. Heb nu heel veel sportmogelijkheden op 3 min afstand, ga er goed gebruik van maken :)

Nice, wil ook na juni meer focussen op functionele oefeningen. Voel me nu een immobiel propje :roflol:

Ook de mogelijkheid tot gewichtheffen daar?

• #1.072
Nice, wil ook na juni meer focussen op functionele oefeningen. Voel me nu een immobiel propje :roflol:

Ook de mogelijkheid tot gewichtheffen daar?

haha know that feel

Ja ze hebben wat rubberen matten en een padded vloer waar best veel mensen al op oly liften. De zwaarste C&J die ik tot nu toe heb gezien is 45kg :o

haha know that feel

Ja ze hebben wat rubberen matten en een padded vloer waar best veel mensen al op oly liften. De zwaarste C&J die ik tot nu toe heb gezien is 45kg :o

Dunno hoe de leverages precies zijn bij gewichtheffen, heb je niet aardig wat nadeel van je lengte?

Je zou wel een gruwelijke strongman maken though

Maakt toch allemaal niet uit als je gewoon wat oly lifting wilt doen voor de lol of om explosiever te worden oid.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Wel het voordeel dat ze for whatever reason geen zwaardere gewichtsklasse dan 105+ hebben in oly lifting.

Dus als je gewoon even bulkt naar 150kg @ 2m dan doe je het vast wel oke.

Ik mis squat update

• #1.076
Dunno hoe de leverages precies zijn bij gewichtheffen, heb je niet aardig wat nadeel van je lengte?

Je zou wel een gruwelijke strongman maken though

Ja behoorlijk, een dikke atg squat zal het nooit comfortabel worden. Maar C&J, hang cleans, push press etc vind ik wel leuk om te doen.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Maakt toch allemaal niet uit als je gewoon wat oly lifting wilt doen voor de lol of om explosiever te worden oid.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Wel het voordeel dat ze for whatever reason geen zwaardere gewichtsklasse dan 105+ hebben in oly lifting.

Dus als je gewoon even bulkt naar 150kg @ 2m dan doe je het vast wel oke.

bruh.. is wel vet

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Was het weekend bij le gf, ga zo zwemmen en vanavond of morgen squatton. Ben ook wat druk geweest met mn bachelor minor en eerste jaar master plannen, innovation and entrepeneurship it is :D

• #1.077
Uni gym was helaas dicht, maar ff in de homegym getraind.

Walking lunges met stang overhead in snatch grip
20kg 3x15 stappen

Bench
50kg 3x15 super set met BOBR 3x15

Side raises
14kg 3x8

Curls
14kg 3x12

Was wel nice, was in 25 min klaar.

heb geen idee wat ik weeg. Laatste weging in de gym met sportkleren aan en belt was 107-108
kleine update, bi's are coming back

11045500_848408745208446_8291553896864253415_n.jpg

Laatst bewerkt:
Mount everest alles

Goeie arm man! Wat meten ze? :)

Lekker korte maar krachtige train, altijd nice ;)

Belt is ongeveer 1.1kg dacht ik.

Goeie lunges, lijkt me best pittig zou overhead. Iig qua mobiliteit :o

Terug
Naar boven