XXL Nutrition

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Nice biceps :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Goeie bicep man

Beste armen inderdaad! :o

• #1.086
Belt is ongeveer 1.1kg dacht ik.

Goeie lunges, lijkt me best pittig zou overhead. Iig qua mobiliteit :o

Ja lekkere oefening om ook mn heupen en hipflexors te strekken

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Denk wel dat ze groter ogen als ze wat meer cut zijn :p
Hoe bevallen die overhead lunges?

Hope so :D

Heel goed, maken mn heupen lekker los en ook mn core kan meegenieten

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

thanks!

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Ik heb van vrijdag tot zondag gewerkt bij culinair eindhoven, geniaal elitair evenementje met allemaal dronken bankdirecteuren en oud voetballers. Kreeg soms 20 euro fooi terwijl ik toilet stempels uitdeelde :o

Training dinsdag 26 mei

incline db
26kg 2x10 (+2 kg)

Pulldown
75kg 3x10 (+5 kg)

Bench
55kg 3x12 (+5kg)

BOBR
60kg 2x12-15

Curls 16kg 3x10
abs

nice

Gaat goed vooruit man!

Ga je UB lifts zoals bench ook low rep pakken? In de zin van de ene keer 5x3 en de andere keer 4x6 of 3x10-12

En die fooien, goeie zaak man. Tip me even als je nog zo'n evenement heb :roflol:

• #1.088
Gaat goed vooruit man!

Ga je UB lifts zoals bench ook low rep pakken? In de zin van de ene keer 5x3 en de andere keer 4x6 of 3x10-12

En die fooien, goeie zaak man. Tip me even als je nog zo'n evenement heb :roflol:

Dank! Ja als mn tricep weer 100% is, dan ook weer 3x3 op gevoel enzo.

Haha yes, samen met een vriend 106 euro fooi :D

Je zou, net als bij squat, een low-rep ramped dag kunnen doen. En dan kijken hoe zwaar je kan die dag :)

• #1.090
Je zou, net als bij squat, een low-rep ramped dag kunnen doen. En dan kijken hoe zwaar je kan die dag :)

Hmm leuk idee :)

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Ik ben de afgelopen dagje een beetje ziek geweest, echt massive hoofdpijn 2 dagen

Training zaterdag 30 Mei in de homegym

Sprintjes
20x25m 20 sec rust, een lange brede gang in je huis is best nice :)

Bench
50x20
56x15
60x12 easy, maar wilde geen failure

Bobr
50x20
56x16
60x14

(Rear) delt raises 4x10 12kg

Curls 3x10 16kg

Ab wheel op knieen
2x10

Ondertussen the biology of white knighting van Stefan Molyneux gekeken.

Zulke trains vind ik echt chill, een explosieve benen oefening, een push/pull en wat assistance en lekker private

Net een weegschaal gekocht, gewicht met kleren was 109,3. Dus dat zal ergens rond de 107 zitten. Heb ik toch nog aardig gegaind zonder er erg mn best voor te doen en zonder vet gains.

• #1.093
Ik heb de afgelopen dagen een berg overhead squats gedaan (elke dag minimaal 20 om techniek te oefenen).

Gister getraind met vrienden van studie, lekker bro back en delts

Lat pull down
60kg 4x10-12

BOBR
60kg 3x10-12

Side raises 12kg 3x8-12
Rear delt raises 12kg 3x10-12

M'n vrienden begonnen met deadlifts en in de tijd dat zij deadlifts deden had ik het bovenstaande al gedaan :o Vervolgens gingen zij nog andere rugoefeningen doen, dus besloot ik voor de gezelligheid maar nog een keer mee te doen met hun rug oefeningen :D

Lat pulldown
5x8-10 60kg

Seated row
45kg 3x10-15

wat curls en abs

Vandaag echt massive veel spierpijn in mn rug, vanavond ff lekker zwemmen om alles weer een beetje los te krijgen

lkkr bezig oak, overhead squat lijkt me best moeilijk met name de balans, gevoel dat ik voor of achterover zal vallen

107kg alweer gaat hard man
Lekkere train verder

lkkr bezig oak, overhead squat lijkt me best moeilijk met name de balans, gevoel dat ik voor of achterover zal vallen

heb bij een normale squat al het gevoel dat ik naar achteren val :o

Goeie gewichtgains man :)

Overhead squats mirin, wil dat ook gaan doen maar kom nooit goed in positie en f**k dan m'n onderrug :(

• #1.097

Thanks man:) Ik doe elke keer van te voren wat heup en enkel mobility, scheelt heel veel. De eerste dag viel ik een paar keer bijna achterover

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

107kg alweer gaat hard man
Lekkere train verder

heb bij een normale squat al het gevoel dat ik naar achteren val :o

Thanks! Ankle mobility gains maken man :thumb:

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Goeie gewichtgains man :)

Overhead squats mirin, wil dat ook gaan doen maar kom nooit goed in positie en f**k dan m'n onderrug :(

Thanks :) Ik oefen nu met een pvc pijp, kan ik lekker veel reps doen zonder echt fatigue te krijgen

Ben nu toch maar een serieuzere cut begonnen, wil een jaar kunnen gainen na de zomer zonder abs te verliezen

11401227_856237501092237_2744348892934661667_n.jpg

Laatst bewerkt:
Niet full YoungOne gaan, die al zijn hele leven cut om ooit nog eens lekker lang te bulken :o:o

Goeie shape!

wat doe je voor ankle mobility?

Terug
Naar boven