JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goeie arm man! Wat meten ze?
Lekker korte maar krachtige train, altijd nice![]()
De laatste keer was 42, denk dat ze niet veel toegenomen zijn in omtrek door mn vetverliesThanks manDe laatste keer was 42, denk dat ze niet veel toegenomen zijn in omtrek door mn vetverlies

Belt is ongeveer 1.1kg dacht ik.
Goeie lunges, lijkt me best pittig zou overhead. Iig qua mobiliteit![]()

Denk wel dat ze groter ogen als ze wat meer cut zijn
Hoe bevallen die overhead lunges?

Gaat goed vooruit man!
Ga je UB lifts zoals bench ook low rep pakken? In de zin van de ene keer 5x3 en de andere keer 4x6 of 3x10-12
En die fooien, goeie zaak man. Tip me even als je nog zo'n evenement heb![]()

Je zou, net als bij squat, een low-rep ramped dag kunnen doen. En dan kijken hoe zwaar je kan die dag![]()

Foei ... AB-wheel op de tenen en voorbij de schouders wheelen...
Lekker zo'n gang voor korte sprintjes..![]()

Vervolgens gingen zij nog andere rugoefeningen doen, dus besloot ik voor de gezelligheid maar nog een keer mee te doen met hun rug oefeningen 
lkkr bezig oak, overhead squat lijkt me best moeilijk met name de balans, gevoel dat ik voor of achterover zal vallen

lkkr bezig oak, overhead squat lijkt me best moeilijk met name de balans, gevoel dat ik voor of achterover zal vallen
Ik doe elke keer van te voren wat heup en enkel mobility, scheelt heel veel. De eerste dag viel ik een paar keer bijna achterover107kg alweer gaat hard man
Lekkere train verder
heb bij een normale squat al het gevoel dat ik naar achteren val![]()
Goeie gewichtgains man
Overhead squats mirin, wil dat ook gaan doen maar kom nooit goed in positie en f**k dan m'n onderrug![]()
Ik oefen nu met een pvc pijp, kan ik lekker veel reps doen zonder echt fatigue te krijgenNiet full YoungOne gaan, die al zijn hele leven cut om ooit nog eens lekker lang te bulken
Goeie shape!