AndroidHealthClinic

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

Vieze roidpukkels

Ga trouwens je log titel jatten want trainen zo goed als op zelfde manier en vind hem dus toepasselijk en mooi dankjewel doei

• Topic Starter Topic Starter
Vieze roidpukkels

Ga trouwens je log titel jatten want trainen zo goed als op zelfde manier en vind hem dus toepasselijk en mooi dankjewel doei

Ik ga voortaan half natty claimen, want pubertijd is ook een beste cycle.

Zolang je mn stats niet over neemt vind ik het best :D

---------- Post added at 10:24 ---------- Previous post was at 10:22 ----------

vuile vuile dief

Goeie arm wel :)

Thanks! muscle memory werkt goed, ze zijn bijna een cm gegroeid in 2 weken.

Training vrijdag 26 september

Incline bench
opgewarmd met 20,30 en 40kg, maar mn pec voelde niet 100 dus voor de zekerheid niet verder gegaan en dan krijgt ie het hele weekend rust, dus maandag zal alles wel weer goed voelen :)

Pull up assisted
4x7 35 assisted, elke set een rep meer zonder failure, gaat lekker

Side raises bent over
3x8-12 9kg

Side raise straight arm
3x8-10 9kg

Face pulls
3x10 27,5kg, zelfde gewicht maar meer controle dan de vorige keer.

Seated incline db curl
3x8-10 14kg

Skullcrusher met 20kg bar
3x8-12 30kg, ging een stuk makkelijker dan de vorige keer.

Hammer curl
3x8-12 14kg

tricep rope pushdown (op andere pulley, voelt veel zwaarder dan de normale)
3x7-8 15kg

Progressie gaat de afgelopen trainingen heel goed, elke oefening kan ik of meer gewicht of het oude gewicht voelt veel lichter.

Post workout meal: 300g rijst met gebakken eiwit met woksaus & Big ass broodje kebab, totaal zo'n 1600-1800kcal.

Goeie post workout meal ook :o

Had je niet nog OHP en db shoulder press gedaan?

lkkre post meal

300gram ongekookt gewogen? :eek:

Progressie altijd nice :)

300gram ongekookt gewogen? :eek:

Progressie altijd nice :)

Haha nee, ik had eergister een kilo zilvervlies gekookt, dus ik had zo'n 3-4kg gekookte rijst staan :) Ik moest gister nog ff wachten tot we kebab gingen eten, dus de rijst was als tussendoortje.

Pro student tip:
1. Maak een berg rijst, laat het afkoelen en zet afgesloten in de koelkast. (Eventueel nog wegen zodat je weet wat je verhouding gekookt/ongekookt gewicht is, maar no fucks given, ben aan het bulken)

2. Als je (gesneden) vlees zo goed als klaar is gooi je de gewenste hoeveelheid rijst erbij.
Na 2 minuten op laag vuur gooi je een saus naar keuze erbij (woksauzen van de c1000 zijn erg goed te doen)

3. Eventuele groenten, gebakken uitje, kruiden erbij en je hebt een maaltijd binnen 10 min.

Training maandag 29 september

Incline bench 3x7 55kg
Pec was nog niet optimaal, dus iets ingehouden en gefocust op techniek

Chin up 3x3
Boeeeem, zonder al te veel struggles. Alle chins zijn overigens dead stop. Ik doe em in de smith, als mn armen gestrekt zijn komen mn knieen op de grond, geen half repping

Shoulder press 22kg 10,8,8,10 reps
Last set best set :D Ik heb het bankje meer rechtop gekregen, voelt veel natuurlijker.

Face pull 2x10-12 25kg
Schouders waren redelijk dood dus iets rustiger aan gedaan

Rear delt fly 2x10-12 9kg

BOBR (oh f**k yes he's back) 2x30 (jep 30 reps, crossfit central) 40kg
Het was alleen bedoelt om mn posterior chain en core wat te versterken, maar het voelde wel lekker dus ff wat meer reps gedaan.

Seated db curl 3x7 16kg

Incline CGBP 3x8-12 50kg
Nog wat langzame negatives gedaan op de laatste set, toen ik em niet meer omhoog kreeg gewoon met stang en al gaan staan en teruggelegd. Er kwamen gelijk mensen om te helpen, so cute :o

Barbell curl 27,5kg 2x10-12

Tricep overhead 2x8-10 17,5kg

Hele lekkere train, weer PR op bijna alles :)

Ik heb tussendoor nog een setje dumbell bench op een lichte incline en een seated v bar row gedaan, die gaan er wel vaker in komen, kreeg er een hele beste pomp van.

Ik heb ook nog wat rack pulls gedaan met 40kg en 50kg, mn all time best is 160x12, maar dat zal nog ff duren :o

Laatst bewerkt:
Dikke train man, gaat heel goed hier zo te zien :D

Dikke train man, gaat heel goed hier zo te zien :D

Zeker weten, nu kijken of ik die row per training wat kan verhogen en weer in de 70-80 range kan komen :) Had jij al uitgevogeld dat je het bankje meer rechtop kan krijgen door een schijf tussen de blokjes te doen?

nice train weer, prs voelen altijd goed.

Lekkere tren men!;)

Terug
Naar boven