XXL Nutrition

TheMistery's road to strongman

kcal? koolhydraten bedoel je denk ik.

Ben je aan het cutten?

• Topic Starter Topic Starter

Absoluut, er zit wel meer in maar zonder de juiste techniek is het 10x niks

Waarom doen die goochems zo heel weinig! zeg maar tegen Bryan dat iets meer volume best mag. Wel nice verder!

volgende week ga ik zwaarder maar ik luister wat robbert tegen me zegt en volg zijn instructies op dus ;)

kcal? koolhydraten bedoel je denk ik.

Ben je aan het cutten?

Ja sorry, foutje. En idd ik ben aan het cutten

Zie mijn andere reactie

Volume is overrated :D

En in de cut is het je ondergang :)

Volume is overrated :D

En in de cut is het je ondergang :)

Naja het is niet bewust laag volume doordeweeks ga ik niet te hoog in volume in het weekend moet ik knallen maar dat ging nu even niet door niet erg voor een keer ;) ik ga niet te diep cutten maar ik merk daar niet al te veel van persoonlijk

Waarom doen die goochems zo heel weinig! zeg maar tegen Bryan dat iets meer volume best mag. Wel nice verder!

ik denk dat zelfs de hulk moeite zou hebben met die insane volumes van jou gijs ;)

TheMistery bevielen die GHRs een beetje?

Laat je niet misleiden door deze doorgeslagen luie varkens! Hard werken moet je!

Heeft niks met luiheid te maken, waarom meer doen als je even veel gains kan behalen door minder te doen? Ik geloof er zelfs in dat high intensity superieur is aan volume. Zelfs in de cut blijf ik nu pr's maken, en dat maar bij 1 werk set per oefening. 3 oefeningen dan per training + een beetje assistance. Je herstel is gewoon prima zo op deze manier en je kan dus zelfs in de cut sterker blijven worden.

Heeft niks met luiheid te maken, waarom meer doen als je even veel gains kan behalen door minder te doen? Ik geloof er zelfs in dat high intensity superieur is aan volume. Zelfs in de cut blijf ik nu pr's maken, en dat maar bij 1 werk set per oefening. 3 oefeningen dan per training + een beetje assistance. Je herstel is gewoon prima zo op deze manier en je kan dus zelfs in de cut sterker blijven worden.

Fan aan het worden van Mentzer en Yates?

Haha jongens het maakt allemaal niet zo uit. Ik ben normaal ook niet van het lage volume maar de oefeningen juist beoefenen is opzich geen slecht idee en dan gewoon knallen en kalmpjes aan voorbereiden op de wedstrijd in april

Haha jongens het maakt allemaal niet zo uit. Ik ben normaal ook niet van het lage volume maar de oefeningen juist beoefenen is opzich geen slecht idee en dan gewoon knallen en kalmpjes aan voorbereiden op de wedstrijd in april

Sorry voor je topic hijack.

Fan aan het worden van Mentzer en Yates?

Ben ook wel geïnteresseerd in je mening Victor, dacht dat jij altijd al een fan was van Smolov etc en allerlei andere high volume shit

Ja uiteraard heeft dat me ook flink sterk gemaakt. Maar de prijs die ik er voor moest betalen was sick veel kcal eten, veel tijd kwijt zijn aan het trainen zelf en op lange termijn toch wel mentaal kapot gaan aan de eentonigheid.

Voor de zomer toen ik ging cutten, draaide ik nog steeds aardig wat volume, maar uiteindelijk lukte dat niet meer. Toen maar wat shit met high intensity getest en daaruit bleek dat ik als nog goede gains maakte terwijl ik langzamer leaner werd.

Het is ook niet zo dat ik helemaal geen volume meer draai, maar zelf heb ik wel ondervonden dat je dus niet perse zoveel volume hoeft te draaien om goed sterker te worden. En als je dan naar relatieve gains kijkt, in een volume fase kan je niet cutten en zul je wel aardig wat kcal's naar binnen moeten werken om goed sterker te worden. In een high intensity fase hoef je niet eens zoveel kcal's naar binnen te werken en kun je zelfs tijdens de cut sterker worden.

Misschien dat ik toch maar weer moet gaan loggen om het te laten zien :p

Is niet erg ;)

Training @ GYM met joel:

Schuin db press:

10x26kg
10x26kg
8x36kg
5x36kg

Yate rows:

8x60kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg pittige oefening

Behind neck press:

8x40kg
8x40kg
8x40kg

dropset:

8x50kg
6x40kg

behind neck Tricep extension:

8x35kg+ 10x smal opdrukken
8x30kg+ 6x smal opdrukken
8x25kg+ 6x smal opdrukken
8x20kg+ 4x smal opdrukken

BB curl:

8x30kg
8x30kg
8x30kg
8x35kg

Toevoegingen: Goede training schouders branden flink evenals de triceps en de biceps ;)

en hoe zat je toen kwa frequency?

2xub en 2xlb. Met 3x per week werd het al gauw te overkill allemaal en 1x per week is dan weer te weinig..

Voor de rest goede traininingen TheMistery, in Raalte kun je i.i.g. nog veel leren van Robbert, Bryan etc. En wat volume voor een beginner kan nooit slecht zijn ;)

Aah goed zo Victor.

Vandaag een uurtje spinning gedaan met school

Training @ GYM met school:

Full Squat:

5x80kg

5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Leg extension:
hoog tempo

10x100kg
10x100kg
10x100kg

Dropset: 100kgx10 80kgx10 60kgx10

Legg Curl:

10x70kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

shrugs+ static hold 10sec:

10x100kg
10x100kg

Toevoegingen: Nog even voor de fun 1x60MP gedaan ging goed 65-70kg zit er wel in in korte tijd heel erg op vooruit gedaan mede dankzij raalte :)

Voor de rest goede training squat niet te zwaar wel veel setjes daar hebben ze wel een squatrek dat is iig wel fijn

Zot volume, en nice pr op mp. Als je die shit strict presst dan moet ik eens stevig uit men slof gaan schieten!

Terug
Naar boven