harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom doen die goochems zo heel weinig! zeg maar tegen Bryan dat iets meer volume best mag. Wel nice verder!

kcal? koolhydraten bedoel je denk ik.
Ben je aan het cutten?
Volume is overrated
En in de cut is het je ondergang![]()
ik ga niet te diep cutten maar ik merk daar niet al te veel van persoonlijkVolume is overrated
En in de cut is het je ondergang![]()
Waarom doen die goochems zo heel weinig! zeg maar tegen Bryan dat iets meer volume best mag. Wel nice verder!

Laat je niet misleiden door deze doorgeslagen luie varkens! Hard werken moet je!
ik denk dat zelfs de hulk moeite zou hebben met die insane volumes van jou gijs
TheMistery bevielen die GHRs een beetje?

Heeft niks met luiheid te maken, waarom meer doen als je even veel gains kan behalen door minder te doen? Ik geloof er zelfs in dat high intensity superieur is aan volume. Zelfs in de cut blijf ik nu pr's maken, en dat maar bij 1 werk set per oefening. 3 oefeningen dan per training + een beetje assistance. Je herstel is gewoon prima zo op deze manier en je kan dus zelfs in de cut sterker blijven worden.
Haha jongens het maakt allemaal niet zo uit. Ik ben normaal ook niet van het lage volume maar de oefeningen juist beoefenen is opzich geen slecht idee en dan gewoon knallen en kalmpjes aan voorbereiden op de wedstrijd in april
Ben ook wel geïnteresseerd in je mening Victor, dacht dat jij altijd al een fan was van Smolov etc en allerlei andere high volume shit

Toen maar wat shit met high intensity getest en daaruit bleek dat ik als nog goede gains maakte terwijl ik langzamer leaner werd.