Fitness Seller

TheMistery's road to strongman

haha, dat noemen ze het uitputten. dat die mensen een voldaan gevoel hebben :P

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik vind het maar k*t en een voldaan gevoel krijg ik pas als ik mijn doelen heb bereikt. De helft van de stretch oefeningen lukken al niet eens meer ben zo stijf als een hark

Training @ GYM:

SQ + Hele lage box:

5x60kg
5x80kg

5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Speed DL:

10x100kg
10x100kg
10x100kg
10x100kg

Leg curl:

10x80kg
10x80kg
10x80kg

10x80kg

Toevoegingen: Ging behoorlijk k*t kreeg last van men lies maar ondanks dat best aardig getrained

Waarom de speed DL op zo'n hoge reps?

Voelde wel lekker :) had nog een beetje last van gisteren van de bodypump xD nu is de stekende pijn in mijn onderrug tenminste weg

k*t vna je lies man.
en respect voor de deadlift op zo'n reps. ik kan het laatste tijd niet meer 5+ reps op deadlift helaas :(

Ik moet denk ik maar iets minder breed gaan squatten dat doet ut um , maar komt helemaal goed morgen is het wel weer over hopelijk

Damm word morgen weer een gym training en jammer genoeg zondag dus niks :(

Kan geen goede speeddl zijn. Na een paar reps is de speed er gewoon uit en zo niet dan is de combinatie gewicht - snelheid alsnog te weinig om maximaal effect te sorteren.

Opzich ging het toch wel snel maar ik wou het is proberen ik maak er geen gewoonte van :)

Training @ GYM met joel:

BP:

5x60kg
5x60kg

3x80kg
3x80kg
1x100kg
1x100kg
1x100kg
1x100kg

T-bar:

10x50kg
10x60g
8x75kg pfff
10x60kg

MP:

6x50kg
6x50kg
6x50kg

0x60kg ( kreeg hem niet meer gecleaned geen squatrek dus )
6x50kg ( met pijn en moeite maar het moest )

Tricep extension:

10x40kg
10x40kg
10x50kg
10x50kg

Toevoegingen: Sportschool heeft jammer genoeg geen squatrek dus met de MP moet ik hem steeds cleanen. BP ging erg lekker maar men rug is toch echt men zwakste punt met bepaalde oefeningen dus we gaan daar de komende tijd echt op focussen met de triceps. Moest ook nog is flink aanmaken want hij sluit om 12uur -_-

Laatst bewerkt:
sterke bench!
waar ga jij events trainen?

Tis net iets anders dan dat. Je betaald wel wat maar robbert wil denk ik wel graag weten wie er komen :)

Laatst bewerkt:
lekker getraind weer, had je veel moeten haasten dan om op tijd klaar te zijn voor 12 uur?

Ja best wel ik ging er om half 11 heen aangezien ik eerst s'ochtends de kranten moest doen toen pitten toen sporten. Ik wou nog wat benen erbij doen aangezien ik zondag niet kan trainen niks van gekomen

Ik dacht al dat ik je foto herkende... Leuke log. Een paar opmerkingen, niet teveel.
1. Probeer meer te varieren in je oefeningen door de week. Niet week na week zwaar banken en deadliften, dat werkt niet. Blijkt ook uit je log. Meer dumbbells en meer reps.
2. Doe wat meer oefeningen voor je rug, schouders, triceps, biceps, onderrug en hamstrings en wat minder 'borst' en quads. Dat mogen isolatieoefeningen zijn en dat brengt wat meer volume in je training hetgeen Gijs tevreden houdt.
3. Doe meer buik

Het doel is sterker worden en meer spieren krijgen. Eet gezond en naar behoefte en vergeet de weegschaal.

Terug
Naar boven