Fitness Seller

TheMistery's road to strongman

Goede mp, na doorstomen naar 5x5x100:)

Waar blijft die 5x5x80kg nou gvd:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.948
Sorry to dissapoint. Werd ziek zondag, zaterdag weer trainen

• #1.949
Training @ Loods 2

Log

5x80kg
3x90kg
1x100kg

3x90kg ( 1x strict 2x met legdrive, daarna nog 2 reps alleen gecleaned om er toch is wat beter in te worden)

Swissbar BP

6x50kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg
(tussendoor nog 1x130kg, gewoon omdat het kon :p)

toevoegingen: Daarna nog wat nek+ achterkant schouders. Niet slecht halve week ziek geweest en verstandig aangedaan om goed uit te zieken. Morgen DL+ stone run

zie ik je volgendeweek zondag :) ?

Donders je bent nog maar 20, was je 17 oid toen ik je zag bij sterkste man van Groningen? Mooie vooruitgang geboekt! Wat ben je van plan op deadlift te gaan doen morgen?

• #1.952
zie ik je volgendeweek zondag :) ?

Als het goed is wel. Moet nog iemand zien te strikken om mee te gaan haha

Donders je bent nog maar 20, was je 17 oid toen ik je zag bij sterkste man van Groningen? Mooie vooruitgang geboekt! Wat ben je van plan op deadlift te gaan doen morgen?

Thanks ;)

Toen was ik net een maandje of twee 18 ;). Morgen niet te zwaar, het is te kortaf om nog weer een cycle 5/3/1 te beginnen met DL. Ik denk rond de 180/190 wat reps maken of wat anders ligt er een beetje aan wat de rest doet

Valt me wel op dat je vaak ziek bent Kevin, how come?

Hoe ging de deadlift ?

• #1.956

Slecht, zat totaal niet in the groove. En de rest van de training was ook maar matig, stones gingen ook niet naar behoren

uiteindelijk

6x2x180kg

en wat reps met 100 en 80kg steen, daarna nog wat tire flips.

• #1.957
Training @ GYM

MP

5x40kg
5x60kg
1x70kg

5x80kg
5x80kg
5x80kg
4x80kg
3x80kg
3x80kg ( om de reps op te vullen :o)

5x10x90kg BOR

5x12 seated row

toevoegingen: Sws 3x5x80kg VPR maarja niet echt noemenswaardig. De set daarna was de koek al op, maar moest en zou de reps halen dus dan maar zo ;)

I am disappointed kevin. Ik had er al mijn hoop op gelegt, dat je het zou halen.
Dat wordt zaterdag een straftraining op de axle.:D

• #1.959
I am disappointed kevin. Ik had er al mijn hoop op gelegt, dat je het zou halen.
Dat wordt zaterdag een straftraining op de axle.:D

Haha ja ik had het ook gehoopt, vanaf volgende week 3x3 en dat begint dan met 90kg volgens het schema.

3x3x90kg mp? Zwaar begin van het schema dan gezien je max

Ging je nog naar limboland?

Terug
Naar boven