- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal mee eens. Stel dat elke dag 2 minuten op je kop staan voor jou geweldig zou werken? Dan moet je dat gewoon doen!
@Anger: Die statics pas je al toe? Hoe bevallen die? IK heb ze nog niet toegepast namelijk, ga ik in mijn volgende blast mee beginnen.
Poe kerel, ik haal de 20 of 30 seconde soms bij lange na niet. Ik denk dat je het gevoel van de laatste RP set wel voor je kan halen.. die laatste rep, hoeveel pijn die doet. Nou dat gewoon 2 keer zo erg 30 seconde lang (lijkt een uur).
Ik had bijna nooit spierpijn in m'n biceps, m'n bicpes doen nu zo veel pijn... gewoon niet normaal. Kan het ook bijna niet geloven van 1 set!!
Moet er wel bij vertellen dat ik een week niet getraind heb voor aan DC te beginnen! (express)
PS. Ik pas trouwens wel gewoon mijn eigen ideen over voeding toe, heb geen zin om die vetten en carbs te gaan scheiden enz. Alles van training volg ik tot in de puntjes!

Je kan een spier behalve laten groeien niet van vorm laten veranderen he, is allemaal genetisch vastgelegd, anders zou bijvoorbeeld ook iedereen een piek op zijn biceps kunnen krijgen. Extreem stretching zorgt wel voor duidelijk meer soeplesse, maar dat is ook logisch natuurlijk.
), let niet zo erg op mijn eten, ga er even lekker van genieten zodat ik daarna weer keihard door kan knallen! 
@BBD: Doe mijn best
@Black Knight: Ben benieuwd wat mijn vriendin daarvan gaat denken![]()
Of ze glimt van trots, of ze verbiedt je nog langer door te gaan met BB...

Die static doe je onmiddellijk na je RP?
En waar (in de rom) doe je die static?

Moeilijke was wel dat ik alleen train en dus terwijl ik al helemaal f*cked was zelf die 30kg dumbbells weer omhoog moest zien te krijgen (lukte met veel moeite wel). Nee er waren geen spotters in de buurt, ja 1 kerel die zijn biceps met 8kg dumbbells stond te trainen, kon ik weinig hulp van verwachten![]()
Hehe, ja dat ken ik :-) Vooral bij mijn presses +30kg (Btw, die incline press 7x30 met dat traag negatief gedeelte, eigenlijk best goed hoor, da's ongeveer wat ik zou doen denk ik. Sta je daar met je 2 dbs van 40kg rond te kijken.
Dan kruis je de ogen van een beginner (alle respect) en dan zie je in zijn ogen de teleurstelling omdat hij nog niet geschikt is als hulpje.
Statics heb ik goeie ervaringen mee toen ik hit deed. Voorlopig laat ik ze er nog uit hoor, don't worry :-)
Angerfist is er ook gelijk mee begonnen. Wel balen dat ik nu op incline press maxed out ben aangezien mijn gym maar dumbbells tot 30kg heeft.
Ach ga ik wel decline pressen in de smith, kan ik weer even vooruit.