XXL Nutrition

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Veel plezier in Lanzarote!

• Topic Starter Topic Starter
Thx gasten! :)

Joins the team.

Leuk tijdstip om op vakantie te gaan, doet me denken aan dat 'Ik ben God' topic :roflol:

Maak je nog een paar mooi vakantie poses daar?

Als ik dronken genoeg ben zal ik een paar poses doen daar. :D
Maar veel valt er nog niet te zien. Wat groter dan de laatste foto in mijn gallery en iets droger, maar na 1 blast ben ik natuurlijk niet opeens 20kg zwaarder. ;)

zal mij mss ook eens aan doggcrap wagen, ooit...
Maar heb nog een vraagje: waarom doe je bij sommige oefeningen bv 6+3+2=11RP en bij anderen gewoon direct 11RP dus waarom bij de ene oefening wel die 'sets' en bij de ander niet? waarop is dat gebaseerd?
Is er dan ook rust tussen die sets of moet je dat direct erna doen?

ohja en amuseer je op reis ;)

zal mij mss ook eens aan doggcrap wagen, ooit...
Maar heb nog een vraagje: waarom doe je bij sommige oefeningen bv 6+3+2=11RP en bij anderen gewoon direct 11RP dus waarom bij de ene oefening wel die 'sets' en bij de ander niet? waarop is dat gebaseerd?
Is er dan ook rust tussen die sets of moet je dat direct erna doen?

ohja en amuseer je op reis ;)

Bij die sets doet hij een setje tot het uiterste, rust bv 10 seconde en perst er dan nog wat reps uit.

Bij die sets doet hij een setje tot het uiterste, rust bv 10 seconde en perst er dan nog wat reps uit.

Die rust pauze setjes (zo heet dat) kan je op een aantal oefeningen niet doen ivm veiligheid (behoud van vorm). Rug dikte oefeningen (deadliften/rows) en quad oefeningen (squat/legpress) worden gewoon 1 setje (soms 2) tot het uiterste gedaan.

Bij de gewichten die ik nu pak zou het misschien nog wel kunnen bijv rows een rust pauze setje te doen...maar naarmate je sterker wordt wordt het risico op blessures bij verlies aan vorm groter.

Lees anders die links uit mijn startpost eens, wordt je al een hoop duidelijk. ;)

Welcome back...

Kan de foto van nog verder getrokken worden?

Nu lijk je zeker klein :D

welcome back,moet bij da gebouw aan bassie en adriaan denke:P

Welcome back gozer! Goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Interessante shit die DC:).
Ik zal er es wat info over zoeken want m'n lichaam is ook aan iets nieuws toe.:D

Interessante shit die DC:).
Ik zal er es wat info over zoeken want m'n lichaam is ook aan iets nieuws toe.:D

Ik kan het je echt aanraden. Mijn gains tot nu toe zijn echt indrukwekkend. Het gewicht waar ik 2 leg-press sessies geleden 12 reps met onwijs veel moeite kon halen, heb ik gister de widowmaker (20 rep set) mee gedaan bijvoorbeeld.

Het lijkt mij idd een goede afwisseling van wat ik nu doe.
Als ik het ga doen hou ik ook wel een logje bij:).
Ik heb nu eerst een rustweekje tot volgende week donderdag dus kan ik me eerst nog lekker even inlezen.

Ik kan het je echt aanraden. Mijn gains tot nu toe zijn echt indrukwekkend. Het gewicht waar ik 2 leg-press sessies geleden 12 reps met onwijs veel moeite kon halen, heb ik gister de widowmaker (20 rep set) mee gedaan bijvoorbeeld.

Die twee leg press sessies geleden is dan ook wel 4 weken he. ;) Maar de gains zijn heel indrukwekkend vind ik ook, nou ja zie mijn log als voorbeeld! :D

Die twee leg press sessies geleden is dan ook wel 4 weken he. ;) Maar de gains zijn heel indrukwekkend vind ik ook, nou ja zie mijn log als voorbeeld! :D

Jawel, maar 8 reps meer in 4 weken tijd met hetzelfde gewicht vind ik toch wel een goede progressie ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven