- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Joins the team.
Leuk tijdstip om op vakantie te gaan, doet me denken aan dat 'Ik ben God' topic
Maak je nog een paar mooi vakantie poses daar?

zal mij mss ook eens aan doggcrap wagen, ooit...
Maar heb nog een vraagje: waarom doe je bij sommige oefeningen bv 6+3+2=11RP en bij anderen gewoon direct 11RP dus waarom bij de ene oefening wel die 'sets' en bij de ander niet? waarop is dat gebaseerd?
Is er dan ook rust tussen die sets of moet je dat direct erna doen?
ohja en amuseer je op reis![]()
Bij die sets doet hij een setje tot het uiterste, rust bv 10 seconde en perst er dan nog wat reps uit.

Geweldige vakantie gehad!
Welcome back...
Kan de foto van nog verder getrokken worden?
Nu lijk je zeker klein![]()

Zoek niet verder mug, in mijn eerste post van dit log staan de links die je nodig hebt!Interessante shit die DC.
Ik zal er es wat info over zoeken want m'n lichaam is ook aan iets nieuws toe.![]()

Interessante shit die DC.
Ik zal er es wat info over zoeken want m'n lichaam is ook aan iets nieuws toe.![]()
Ik zag het staan jaZoek niet verder mug, in mijn eerste post van dit log staan de links die je nodig hebt!![]()

Ik kan het je echt aanraden. Mijn gains tot nu toe zijn echt indrukwekkend. Het gewicht waar ik 2 leg-press sessies geleden 12 reps met onwijs veel moeite kon halen, heb ik gister de widowmaker (20 rep set) mee gedaan bijvoorbeeld.
Maar de gains zijn heel indrukwekkend vind ik ook, nou ja zie mijn log als voorbeeld! 
Die twee leg press sessies geleden is dan ook wel 4 weken he.Maar de gains zijn heel indrukwekkend vind ik ook, nou ja zie mijn log als voorbeeld!
![]()