- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weer te lui om het nu uit te typen?
in ieder geval nu al feli met je mooie training, je lijkt wel heel opgewonden vandaag.

spierpijn is geen indicatie voor groeiik ben sinds gister ook begonnen met DC Training. Nou het voelde geweldig om te doen. Na het trainen was ik helemaal kapot. Maar alleen bleef mn pomp maar weg en vandaag ook niet erg veel spierpijn. ik heb wel spierpijn maar niet veel. zou iemand kunnen zeggen hoe dit komt.
spierpijn is geen indicatie voor groei
dus je kan evengoed massa aanzetten enzo zonder spierpijn![]()
Ja spierpijn geeft idd wel een lekker gevoel, weet eigenlijk niet wat het zou kunnen zijn, heeeel misschien DOMS, maar ik denk het niet.
Ik doe alles deze blast hoog in de repranges, vandaar wat minder vaak verzwaring kwa gewicht omdat ik eerst met de huidige gewichten in de hoge reprange moet zien te komen. Zoals jullie zien lukt dat inmiddels aardig. Met chinnen (small en wide) op eigen lichaamsgewicht heb ik erg veel moeite. Vorige keer net 10RP gehaald, gisteren dan toch 12RP! Hopen dat ik deze oefeningen er nog een tijdje in kan houden, anders worden het rack chins! Ja spierpijn geeft idd wel een lekker gevoel, weet eigenlijk niet wat het zou kunnen zijn, heeeel misschien DOMS, maar ik denk het niet.
) erg slecht gegeten, 's avonds nog wel een beetje goed gemaakt. En eindelijk weereens een lange nacht gemaakt van 9,5 uur. Laatste tijd slecht op mijn rust kunnen letten, vanaf nu weer netjes 8 uurtjes per nacht! Mijn armen waren na de lange nachtrust alweer een stuk voller, eindelijk weer goed kunnen herstellen denk ik. 

heb je minder energie overdag als je met vroege carbs cutoffs?

?