- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Vrijdagavond was het tijd voor training A2 (nog geen tijd gehad om te posten).
Zo de normale chins zijn dus ook afgevallen, was te verwachten aangezien ze behoorlijk gelijk op gingen met de small grip chins. Ik ga dus ipv het normaal chinnen en small chinnen, rack chins to front en rack chins to back doen.
Voor de mensen die niet weten wat rack chins zijn: Team Vasquez- David Henry Dogg Crapp video clips
Onderste video.
Mijn incline chest was erg raar dit keer aangezien mijn laatste rust pauze set meer reps was dan de tweede. Was denk ik een beetje afgeleid en had veel moeite om de eerste rep te maken. Ach verder weer een heerlijke training. Ik probeer nu weer elke keer het gewicht te verhogen zolang ik in de juiste rep range kan blijven. Hoger in de reprange is me minder goed bevallen.
- Incline chest press: 77kg/7+2+3=12RP (70kg/14RP)
- Dumbbell shoulder press: 22kg/8+6+5=19RP (20kg/21RP)
- Close grip bench smith: 50kg/8+5+4=17RP (45kg/19RP)
- Chins: 0kg/5+4+3=12RP FAILED
- BOR: 75kg/12 reps (75kg/10 reps)
Zo de normale chins zijn dus ook afgevallen, was te verwachten aangezien ze behoorlijk gelijk op gingen met de small grip chins. Ik ga dus ipv het normaal chinnen en small chinnen, rack chins to front en rack chins to back doen.
Voor de mensen die niet weten wat rack chins zijn: Team Vasquez- David Henry Dogg Crapp video clips
Onderste video.
Mijn incline chest was erg raar dit keer aangezien mijn laatste rust pauze set meer reps was dan de tweede. Was denk ik een beetje afgeleid en had veel moeite om de eerste rep te maken. Ach verder weer een heerlijke training. Ik probeer nu weer elke keer het gewicht te verhogen zolang ik in de juiste rep range kan blijven. Hoger in de reprange is me minder goed bevallen.

Good mornings zijn toch beter.
had) en heb een halve kg vvm gewonnen afgelopen week! Gaat weer lekker nu. Als ik mijn examen achter de rug heb ga ik weer met CEE beginnen en ga ik 2x per week cardio weer oppakken zodat ik minder clean hoef te bulken, maar me niet zo zorgen hoef te maken over mijn BF%.