Fitness Seller

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vrijdagavond was het tijd voor training A2 (nog geen tijd gehad om te posten).

• Incline chest press: 77kg/7+2+3=12RP (70kg/14RP)
  • Dumbbell shoulder press: 22kg/8+6+5=19RP (20kg/21RP)
  • Close grip bench smith: 50kg/8+5+4=17RP (45kg/19RP)
  • Chins: 0kg/5+4+3=12RP FAILED
  • BOR: 75kg/12 reps (75kg/10 reps)

Zo de normale chins zijn dus ook afgevallen, was te verwachten aangezien ze behoorlijk gelijk op gingen met de small grip chins. Ik ga dus ipv het normaal chinnen en small chinnen, rack chins to front en rack chins to back doen.

Voor de mensen die niet weten wat rack chins zijn: Team Vasquez- David Henry Dogg Crapp video clips
Onderste video.

Mijn incline chest was erg raar dit keer aangezien mijn laatste rust pauze set meer reps was dan de tweede. Was denk ik een beetje afgeleid en had veel moeite om de eerste rep te maken. Ach verder weer een heerlijke training. Ik probeer nu weer elke keer het gewicht te verhogen zolang ik in de juiste rep range kan blijven. Hoger in de reprange is me minder goed bevallen. :D

Vrijdagavond was het tijd voor training A2 (nog geen tijd gehad om te posten).

• Incline chest press: 77kg/7+2+3=12RP (70kg/14RP)
  • Dumbbell shoulder press: 22kg/8+6+5=19RP (20kg/21RP)
  • Close grip bench smith: 50kg/8+5+4=17RP (45kg/19RP)
  • Chins: 0kg/5+4+3=12RP FAILED
  • BOR: 75kg/12 reps (75kg/10 reps)

Zo de normale chins zijn dus ook afgevallen, was te verwachten aangezien ze behoorlijk gelijk op gingen met de small grip chins. Ik ga dus ipv het normaal chinnen en small chinnen, rack chins to front en rack chins to back doen.

Voor de mensen die niet weten wat rack chins zijn: Team Vasquez- David Henry Dogg Crapp video clips
Onderste video.

Mijn incline chest was erg raar dit keer aangezien mijn laatste rust pauze set meer reps was dan de tweede. Was denk ik een beetje afgeleid en had veel moeite om de eerste rep te maken. Ach verder weer een heerlijke training. Ik probeer nu weer elke keer het gewicht te verhogen zolang ik in de juiste rep range kan blijven. Hoger in de reprange is me minder goed bevallen. :D

je word al goed sterk kerel :)
wat zijn je vorderingen in gewicht sinds het begin?

dus

hoeveel kg gegaint?
hoeveel vvm gegaint?
hoeveel vet gegaint?

je word al goed sterk kerel :)
wat zijn je vorderingen in gewicht sinds het begin?

dus

hoeveel kg gegaint?
hoeveel vvm gegaint?
hoeveel vet gegaint?

Vorderingen sinds 20-08-2006 (dus zo'n 13 weken)
20-80-2006 90.2kg / 16.9% vvm=74,96kg
19-11-2006: 93.9kg / 15.4% vvm=79.44kg

Best lekkere gains dus al heb ik de afgelopen maand maar een halve kg vvm gewonnen doordat ik toch nog iets te weinig at. Sinds afgelopen week zit die halve kg er nu aan, dus het eten gaat alweer beter. :)
Ik wil doorgaan tot de 90kg vvm en dan eindelijk eens gaan cutten! Hoop dus dat de groei doorzet zoals nu en ik volgend jaar al kan gaan cutten.

Best lekkere gains dus al heb ik de afgelopen maand maar een halve kg vvm gewonnen doordat ik toch nog iets te weinig at. Sinds afgelopen week zit die halve kg er nu aan, dus het eten gaat alweer beter. :)
Ik wil doorgaan tot de 90kg vvm en dan eindelijk eens gaan cutten! Hoop dus dat de groei doorzet zoals nu en ik volgend jaar al kan gaan cutten.

damn

hier de harde bewijzen dat vetverbranden en spier gainen wel degelijk samen kan :)

maar je doet tog al meer dan 13 weken DC?

en waarom cutten als je vet% daalt teriwjl je spier gaint?:P
je zou nu idd iets meer kunnen eten zodat je nog meer vvm gaint :)

hoevaak doe je nog cardio dan?

damn

hier de harde bewijzen dat vetverbranden en spier gainen wel degelijk samen kan :)

maar je doet tog al meer dan 13 weken DC?

en waarom cutten als je vet% daalt teriwjl je spier gaint?:P
je zou nu idd iets meer kunnen eten zodat je nog meer vvm gaint :)

hoevaak doe je nog cardio dan?

Ik doe momenteel door tijdgebrek geen cardio, toch blijft mijn vet% gelijk nu en stijgt mijn gewicht heel traag. Liever eet ik dus wat meer zodat ik wat sneller VVM opbouw en dus snel op die 90kg zal zitten.
Ik doe ongeveer 15 weken DC training, maar mijn eerste metingen waren van 2 weken daarna. ;)

Netjes hoor Nose!!
Toch meer dan 4kg vvm aangekomen in 3 maandjes!!

Training B2 vandaag:

• Barbell curls: 40kg/7+4+3=14RP (37,5kg/17RP)
  • Barbell wrist curls: 30kg/13reps (27,5kg/16reps)
  • leg press toe press: 130kg/12reps (125kg/12reps)
  • Sumo leg press: 115kg/15reps (115kg/10reps)
  • Front squat: 75kg/4reps + 55kg/20reps (70kg/6reps + 50kg/19reps)

Ging wel aardig vandaag, voelde me absoluut niet goed, maar toch goed resultaat. Slaap de laatste weken slecht en dat begin ik aardig te merken. Volgende week examen (2dec), duss daarna kan ik weer beter tot mijn rust komen hoop ik.

De sumopresses gaan er na twee x alweer uit. Voelt enorm k*t op die crappy legpress die onze sportschool heeft staan. Worden volgende keer goodmournings! :D

Examens niet verwaarlozen he...

Sumopress, nog nooit gedaan eigenlijk...

Still going strong zie ik :) Ik vond de sumo press juist wel relaxed, maar kan ook aan de soort legpress liggen natuurlijk. Keep up the good work ;)

Still going strong zie ik :) Ik vond de sumo press juist wel relaxed, maar kan ook aan de soort legpress liggen natuurlijk. Keep up the good work ;)

Bij die crappy legpress die wij hebben nemen mijn quads het teveel over, ondanks dat ik alleen mijn hielen op de plaat heb. :sad: Good mornings zijn toch beter. :P

Succes met je examen Neusje!!

Hoeveel uur stage heb je er straks opzitten iets van 300
ofzo??

gaat lekker man!
tijd geleden dat ik je log checkte, maar de vooruitgang zit er nog steeds in zo te zien!

ik was toen helemaal into dc, later weer niet maar heb toch besloten het een paar weekjes vol te gaan houden nu.

Bij die crappy legpress die wij hebben nemen mijn quads het teveel over, ondanks dat ik alleen mijn hielen op de plaat heb. :sad: Good mornings zijn toch beter. :P

Ah ok, dat schiet niet op inderdaad. Maar goodmornings zijn imo ook prima :)

@Jacoba: Teveel uurtjes :P
@Riggard: Zoek een trainingsvorm die helemaal bij je past en ga ervoor!
@TheRock: Toch wel handig die blessure van je, kan ik je eindelijk inhalen. :P ;)

Vandaag training A3:

• Machine press: 75kg/5+2+2=9RP FAILED
  • Machine military press: 55kg/6+3+3=12RP (45kg/20RP)
  • Dips: 5kg/7+4+3=14RP (0kg/16RP)
  • Vbar pulldowns: 98kg/6+4+3=13RP (98kg/11RP)
  • Deadlift: 140kg/6reps + 100kg/10reps (135kg/5reps + 95kg/10reps)

Zo de machine press waar ik al heel lang mee worstel om vooruit te komen gaat er nu dan toch uit. Wordt vervangen door decline bench. Zo dan toch in twee weken tijd 3 oefeningen eruit...even slikken en weer doorgaan dus. :P
Verder ben ik over de rest van de training weer erg tevreden, mijn deadlift groeid gestaag en dippen gaat ook opeens weer flink vooruit. :P

Woei! Brute spierpijn in mijn rug en traps vandaag, lekker die deadlift! :D

lekkere deadlift!

en succes met de decline press dan maar he :D

Training B3:

• Machine preacher curls: 57,5kg/6+4+3=13RP (55kg/13RP)
  • Reverse grips cable curls: 42,5kg/15reps (40kg/15reps)
  • One legged standing calve raise: 7kg/12reps (7kg/10reps)
  • Stiff legged deadlift: 122,5kg/11reps (120kg/11reps)
  • leg press: 120kg/4reps + 95kg/20reps (115kg/6reps + 90kg/20reps)

Woei vanmorgen weer gewogen en BF% gemeten (uiteraard nuchter en nadat ik :toilet: had) en heb een halve kg vvm gewonnen afgelopen week! Gaat weer lekker nu. Als ik mijn examen achter de rug heb ga ik weer met CEE beginnen en ga ik 2x per week cardio weer oppakken zodat ik minder clean hoef te bulken, maar me niet zo zorgen hoef te maken over mijn BF%. :thumb:

Woei vanmorgen weer gewogen en BF% gemeten (uiteraard nuchter en nadat ik :toilet: had) en heb een halve kg vvm gewonnen afgelopen week! Gaat weer lekker nu. Als ik mijn examen achter de rug heb ga ik weer met CEE beginnen en ga ik 2x per week cardio weer oppakken zodat ik minder clean hoef te bulken, maar me niet zo zorgen hoef te maken over mijn BF%. :thumb:

beter :D

ben je der weer vroeg bij vanmorgen ja
hoe heb je je bf gemeten btw?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven