Fitness Seller

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
A1 vandaag:

• Incline smith press: 65kg/5+3+3=11RP (60kg/13RP)
  • Shoulder press smith: 47,5kg/6+4+3=13RP (45kg/14RP)
  • Reverse bench smith: 47,5kg/9+6+5=20RP (45kg/18RP)
  • Rack chins to front: 0kg/8+5+3=16RP
  • Tbar rows: 67,5kg/10reps (65kg/12reps)

Damn lekkere training weer. Op 1 of andere manier gaan mijn triceps opeens heel hard vooruit, merkte het al met dips en nu ook met reverse bench press. :D
Rack chins is ook een heerlijke oefening, je voelt echt alleen je lats en het lijkt allemaal makkelijk te gaan, maar dan opeens 1 rep later kom je niet meer met je kin boven de bar --> einde set. :P
Tbar rows geven me steeds meer problemen, die 10de rep was ook wel een beetje gecheat, maar goed, ik wil deze er zeker nog een tijdje inhouden! :(

beter en door wie laat jij je meten dan?

Die meter is gemaakt om jezelf te meten. Meet je aan 1 kant op 3 punten. Is net zo betrouwbaar als een normale huidplooimeter, zelfs in BFFM wordt hij genoemd. ;) Vergt wat oefening, maar ik gebruik hem nu al een half jaar en meet altijd 3x hetzelfde punt achter elkaar en kom altijd op dezelfde waarden uit in de 3 metingen. :)

Die meter is gemaakt om jezelf te meten. Meet je aan 1 kant op 3 punten. Is net zo betrouwbaar als een normale huidplooimeter, zelfs in BFFM wordt hij genoemd. ;) Vergt wat oefening, maar ik gebruik hem nu al een half jaar en meet altijd 3x hetzelfde punt achter elkaar en kom altijd op dezelfde waarden uit in de 3 metingen. :)

ja okee maar waar meet je dan allemaal?

je kunt nu niet je rug meten en triceps word ook aarig moeilijk

verder waar heb je em gekocht?
alst beetje betrouwbaar klinkt wilk ook wel zon ding:)

gaat lekker man! vooruitgang lijkt wel niet te stoppen :P hopelijk ga ik er ook zo lekker op

toevallig heb ik ook de fattrack II, zeer handig ding, ben er ook zeer tevreden over, het vereist ff wat werk, maar dan kun je redelijk nauwkeurige metingen doen.

@rnb, je meet je borst, buik en benen, allemaal zelf te doen dus.

gaat lekker man! vooruitgang lijkt wel niet te stoppen :P hopelijk ga ik er ook zo lekker op

toevallig heb ik ook de fattrack II, zeer handig ding, ben er ook zeer tevreden over, het vereist ff wat werk, maar dan kun je redelijk nauwkeurige metingen doen.

@rnb, je meet je borst, buik en benen, allemaal zelf te doen dus.

keej beter :)

ook ma ff zon ding bestellen dan :)

Training B1 vandaag:

• Incline dumbbell curls: 20kg/6+4+2=12RP (18kg/16RP)
  • Hammer curls: 14kg/14reps (14kg/11reps)
  • Standing calve raises: 91,5/10reps (88kg/12reps)
  • Lying leg curl: 90kg/9+4+3=16RP (85kg/18RP)
  • Squat: 100kg/5reps + 70kg/20reps (90kg/6reps + 65kg/20reps)

Goede training weer als je het resultaat bekijkt, maar ik voelde me een partij k*t zeg. Zal wel van de eindexamen spanning of zo komen, want ik slaap slecht, heb overal pijntjes (vooral mijn ellebogen), denk dat ik de boel wat geforceerd heb door een afgelopen weekend twee DC trainingen achter elkaar te doen (zaterdag benen, zondag bovenlijf), sindsdien zijn mijn ellebogen ****ed up. Ik moet nu morgen ook weer bovenlijf en train wel even door de pijn heen, hoop na mijn eindexamen van zaterdag weer wat extra nachtrust te pakken voor het nodige herstel. Tijd om te cruisen is het nog niet aangezien ik nog steeds flinke gains maak. Ben nu na 4 weken met de normale full squat op het nivo van de full squat die ik in de smith deed. :D

wel k*t van je elleboog, hopen dat het gewoon over gaat na wat rust.
trainingen lijken wel niet te stoppen elke week weer meer kilo's. kga zo ff trainen kheb der nu al zin in.

A2:

• Incline chest press: 77kg/8+4+2=14RP (77kg/12RP)
  • Dumbbell shoulder press: 22kg/10+6+6=22RP (22kg/19RP)
  • Close grip bench smith: 55kg/6+4+3=13RP (50kg/17RP)
  • Rack chins to back: 0kg/6+4+3=13RP
  • BOR: 80kg/10reps (75kg/12 reps)

Niet spectaculair, maar goed genoeg. :)
Rack chins had ik nog wat van gelezen en mijn uitvoering nog verbeterd tov mijn eerste keer rack chins (zie ook: IntenseMuscle.com - View Single Post - I finally did them... ) voelde het echt enorm in mijn lats. :D
Lekkere training weer.
Begin nu ook met die kre alkalyn (lijkt wel een batterij naam) creatine van sportfood.nl.

Thx, ik vind ze zelf ook wel aardig, komen echt uit mijn tenen, maar probeer zo strikt mogelijk te doen. Doe ze wel op de Yates manier, dus sta behoorlijk rechtop. Als ik deze moet laten vallen, worden het pendlay rows (schreef ik dat goed?). :)

Tijd dat ik mijn bors beetje omhoog begin te gooien, het verschil wordt te groot... Beetje rechter gaan staan volgende keer :)

Leuke incline bench press trouwens...

A2:

• Incline chest press: 77kg/8+4+2=14RP (77kg/12RP)
  • Dumbbell shoulder press: 22kg/10+6+6=22RP (22kg/19RP)
  • Close grip bench smith: 55kg/6+4+3=13RP (50kg/17RP)
  • Rack chins to back: 0kg/6+4+3=13RP
  • BOR: 80kg/10reps (75kg/12 reps)

Niet spectaculair, maar goed genoeg. :)
Rack chins had ik nog wat van gelezen en mijn uitvoering nog verbeterd tov mijn eerste keer rack chins (zie ook: IntenseMuscle.com - View Single Post - I finally did them... ) voelde het echt enorm in mijn lats. :D
Lekkere training weer.
Begin nu ook met die kre alkalyn (lijkt wel een batterij naam) creatine van sportfood.nl.

die kerel van die rackchins heeft wel een enorm maffe rug... waar zijn ze llats?:P

lijkt wel alsof hij alleen een teres heeft :P
overigens wel breed :P

Tijd dat ik mijn bors beetje omhoog begin te gooien, het verschil wordt te groot... Beetje rechter gaan staan volgende keer :)

Leuke incline bench press trouwens...

Die incline is wel in zo'n apparaat he, niet met een barbell, maar de kabel van die machine loopt maar over 1 of 2 katrollen, dus die 77 komt wel redelijk dichtbij het echte gewicht. Ter vergelijk in de smith doe ik schuin 65kg.
Die BORS zijn lekker idd, volgende keer wil ik bij jou ook 80kg zien! :D

Gaat nog steeds goed zie ik :thumbup: Steady gains.

Over Dante z'n rug. Ik zou een moord doen voor zo'n rug :D Hij heeft wel meer foto's gepost op het IM forum, echt wel ****ing massief.

Hij heeft een of andere truuk gedaan met zijn schouderbladen, staat in 1 van de sticky's in de doggpound op intensemuscle.com

Training B2 vandaag (doe het even uit mijn hoofd):

• Barbell curls: 42,5kg/6+4+3=13RP (40kg/14RP)
  • Barbell wrist curls: 30kg/17reps (30kg/13reps)
  • leg press toe press: 135kg/10reps (130kg/12reps)
  • Good mornings: 50kg/22reps
  • Front squat: 75kg/6reps + 55kg/15reps (75kg/4reps + 55kg/20reps)

Lekkere training weer, die good mornings voel ik zeer goed in mijn hams dus die blijven er zeker in! Front squatten heb ik toch enorme moeite om bij de widowmaker de stang goed op mijn borst te houden. Ik denk dat ik de widowmaker daarvan maar op een ander toestel moet gaan doen! :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven