- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
beter
ben je der weer vroeg bij vanmorgen ja
hoe heb je je bf gemeten btw?
Ik heb een fattrack II huidplooimeter.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter
ben je der weer vroeg bij vanmorgen ja
hoe heb je je bf gemeten btw?

Vergt wat oefening, maar ik gebruik hem nu al een half jaar en meet altijd 3x hetzelfde punt achter elkaar en kom altijd op dezelfde waarden uit in de 3 metingen. 
Die meter is gemaakt om jezelf te meten. Meet je aan 1 kant op 3 punten. Is net zo betrouwbaar als een normale huidplooimeter, zelfs in BFFM wordt hij genoemd.Vergt wat oefening, maar ik gebruik hem nu al een half jaar en meet altijd 3x hetzelfde punt achter elkaar en kom altijd op dezelfde waarden uit in de 3 metingen.
![]()

hopelijk ga ik er ook zo lekker op gaat lekker man! vooruitgang lijkt wel niet te stoppenhopelijk ga ik er ook zo lekker op
toevallig heb ik ook de fattrack II, zeer handig ding, ben er ook zeer tevreden over, het vereist ff wat werk, maar dan kun je redelijk nauwkeurige metingen doen.
@rnb, je meet je borst, buik en benen, allemaal zelf te doen dus.

A2:
- Incline chest press: 77kg/8+4+2=14RP (77kg/12RP)
- Dumbbell shoulder press: 22kg/10+6+6=22RP (22kg/19RP)
- Close grip bench smith: 55kg/6+4+3=13RP (50kg/17RP)
- Rack chins to back: 0kg/6+4+3=13RP
- BOR: 80kg/10reps (75kg/12 reps)
Niet spectaculair, maar goed genoeg.
Rack chins had ik nog wat van gelezen en mijn uitvoering nog verbeterd tov mijn eerste keer rack chins (zie ook: IntenseMuscle.com - View Single Post - I finally did them... ) voelde het echt enorm in mijn lats.
Lekkere training weer.
Begin nu ook met die kre alkalyn (lijkt wel een batterij naam) creatine van sportfood.nl.

die kerel van die rackchins heeft wel een enorm maffe rug... waar zijn ze llats?
lijkt wel alsof hij alleen een teres heeft
overigens wel breed![]()

Tijd dat ik mijn bors beetje omhoog begin te gooien, het verschil wordt te groot... Beetje rechter gaan staan volgende keer
Leuke incline bench press trouwens...

Die kerel van die rackchins is Dante, mr Doggcrap! Heiden!![]()