- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training B2 vandaag (doe het even uit mijn hoofd):
- Barbell curls: 42,5kg/6+4+3=13RP (40kg/14RP)
- Barbell wrist curls: 30kg/17reps (30kg/13reps)
- leg press toe press: 135kg/10reps (130kg/12reps)
- Good mornings: 50kg/22reps
- Front squat: 75kg/6reps + 55kg/15reps (75kg/4reps + 55kg/20reps)
Lekkere training weer, die good mornings voel ik zeer goed in mijn hams dus die blijven er zeker in! Front squatten heb ik toch enorme moeite om bij de widowmaker de stang goed op mijn borst te houden. Ik denk dat ik de widowmaker daarvan maar op een ander toestel moet gaan doen!![]()

misschien moet je proberen met gewichthefschoenen of 2 schijven onder je hakken dan wil et veel beter
good mornings idd super oefening![]()

Decline bench was effe wennen, ook even moet uitvogelen wat een lekkere hoek was om de bank te zetten. Heb nu 3 schijven van 10kg als verhoging gebruikt, ongeveer een hoek van 20graden.
)
Training B3:
- Machine preacher curls: 60kg/5+3+3=11RP (57,5kg/13RP)
- Reverse grips cable curls: 45kg/16reps (42,5kg/15reps)
- One legged standing calve raise: 10,5kg/10reps (7kg/12reps)
- Stiff legged deadlift: FAILED (122,5kg/11reps)
- leg press: 120kg/6reps + 100kg/20reps (120kg/4reps + 95kg/20reps)
Helaas toch stiff legged deads moeten laten vallen, mijn onderrug trok het niet meer. Die wordt toch al extra zwaar belast nu ik ook good mornings in mijn schema heb. Nieuwe oefeningen wordt aangezien mijn keuze zeer beperkt is in mijn gym: one legged seated leg curls. Met twee benen trek ik de hele stack en daardoor mezelf ook onderuit, met 1 been zal dat een stuk minder snel gebeuren.![]()

hoe zit et met je statics en stretches?
verder ook lekkere reverse barbell curl man![]()

Statics mee gekapt, als ze al iets deden was het ehm, nee ze deden niets voor me.
en de stretches dan?
Enne is reverse cable curl he, geen barbell, cable is een stuk minder indrukwekkend.![]()

, daarna bovenstaande set gedaan.

Nou ,dat klinkt goed neus....
Leuke verjaardag gehad nog??
succes verder!!

Vandaag ook weer gewogen etc, nieuwe stats in mijn sig. Best wat vet gegained maar ook erg veelk gezondigd de afgelopen 2 weken, ben nu weer op het rechte pad! 
Verjaardag niet uitbundig gevierd, maar was wel gezellig. En wat klinkt er goed? Mijn training of de plannen die ik heb?![]()
en je training hehe 
Hmmm, vandaag eigenlijk trainen, maar voel me een beetje ziekjes...morgen dan maar.![]()