- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt goed!! heb je niet toevalllig een afbeelding van die borstoefening?
succest met nieuwe blast!!

Nieuwe ronde nieuwe kansen! Blast nummer 3 is begonnen!
A1:
- Incline bench smith: 65kg/6+3+2=11RP
- Dumbbell shoulder press: 24kg/8+5+4=17RP
- Skull crushers: 20kg/14+10+7=31RP
- Rack chins to front: 5kg/9+5+3=17RP
- Pendlay rows: 50kg/14reps
Ging weer lekker dus! Die skull crushers doe ik liggend op de grond waarbij ik elke rep de bar weer even op de grond leg zoals Jason Wojo hier laat zien (ook een DC trainee):
YouTube - Jason Wojo lying tricep extensions
Mijn triceps doen nu al pijn!
Dinsdag B1!![]()

.

Ik start vandaag met de Doggcrap training, ben erg benieuwd.
Ik heb jouw schema aangehouden met hier en daar wat aanpassingen ivm de beschikbare oefeningen in de gym.
Volgens mij heb ik het aardig door. Alleen de widowmaker sets, moet je daar ook 6-8 sec. negatief doen? Ik zie overal staan straight set maar aangezien dit schema juist om die negatieve fase gaat zal het wel moeten..
20 reps zeg, heb er nu al zin in. ouch![]()
Vanavond A1 ziet er bij mij zo uit:
Flat bench press: 11-15RP (wil de bench press er graag inhouden)
Shoulder Press: Smith 11-20RP
Lying Triceps Extension EZ: 15-30RP
Close grip Pulldown: 11-15RP
T-bar rows: 10-20 Faillure (doe een andere variant, weet de naam niet)
![]()

Nou, mijn eerste Doggcrap-training is een feit. Het is nog eventjes wennen, vooral omdat je de juiste gewichten niet weet.
De pomp is zeker meer aanwezig dan bij een 'normale' training en ik ben er ook zeer over te spreken. Het enige waar ik van baal is dat bij de Pulldowns mijn onderarmen verzuren. Hier had ik normaal geen last van, misschien dat ik te hard in de barr knijp. Palmen naar voren of achter maakt geen verschil.
Mijn triceps voel ik trouwens nu nog branden!

Sorry! Ik zat er gister al aan te denken dat ik niet iemand zijn topic moet kapen. Mijn excuses.
![]()

Nou, mijn eerste Doggcrap-training is een feit. Het is nog eventjes wennen, vooral omdat je de juiste gewichten niet weet.
De pomp is zeker meer aanwezig dan bij een 'normale' training en ik ben er ook zeer over te spreken. Het enige waar ik van baal is dat bij de Pulldowns mijn onderarmen verzuren. Hier had ik normaal geen last van, misschien dat ik te hard in de barr knijp. Palmen naar voren of achter maakt geen verschil.
Mijn triceps voel ik trouwens nu nog branden!
Snap ik niet. Ik train nu 3 mensen op dc en geen enkele van ons haalt zijn 2e set nog dat rep aantal...Doe jij je tweede set nog 10 repsSnap ik niet. Ik train nu 3 mensen op dc en geen enkele van ons haalt zijn 2e set nog dat rep aantal...

Dude ik had er toch bijgeschreven dat ik het gewicht niet goed had gekozen? Zie afgelopen DC curls set als oefening voor het echte werk. Volgende keer 10 of 15kg hoger en dan een normaal setje doen.
Normaal haal ik mijn tweede "setje" ongeveer de helft van de eerste.![]()