- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik reken de barbell bij de t-bar rows nooit mee. Zo kan er ook nooit verwarring ontstaan![]()

Duh, het ging erom dat je bij een Tbar row met een oly barbell maar ongeveer de helft van de bar optild, of iets meer of iets minder. Ik reken daarom de bar nooit mee om verwarring te voorkomen, zoals TheRock zegt dus.![]()
Okay man , stukje text vergeten te lezen , my bad.....

Succes met het verslaan, moet lukken!!
Wat ik me afvraag hoe krijg je die reverse bench press voor elkaar. ik heb het in de smith geprobeerd en gisteren los maar ik kan em echt niet vasthouden, en zat er dus over te denken deze oefening te vervangen.

zal wel met zongebrek te maken hebben). Ik dacht al dat de rst van mijn training ook k*t zou gaan, maar die oefeningen was ik juist flink vooruit gegaan! Toch een lekker gevoel dus! Incline chest moet ik laten vallen, ik zorg komende tijd dat ik beter en meer slaap en dan moet het goed blijven gaan!2 reps minder op het toename van 2.5 kg is toch niet echt failed ?? Blijft beetje moeilijk meten als je gewicht anders is.
suc6 in ieder geval met je nieuwe oefening.

machine presses vind ik zelf zeer relaxed om te trainen, ik kan makkelijker vooruitgaan met machine als bb benchpress.

Ik hoop dat ik hetzelfde niet tegen kom op die incline press.
Had bij mijn blast ook al last om daarop het gewicht te verhogen, zowiezo bij nagenoeg alle borstoefeningen een beetje, maar ik zie wel hoe het draait maandag.

), doe weighted crunches (in zo'n apparaat) 1 set tot failure. Vandaag 30kg 23reps.