AndroidHealthClinic

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
A2:

• Pec deck push press: 66,5kg/10+5+4=19RP (63kg/10reps)
  • Shoulder press smith: 52,5/6+3+3=12RP (50kg/12RP)
  • Close grip bench smith: 52,5kg/7+4+4=15RP (50kg/15RP)
  • Vbar pulldown: 101,5kg/6+3+3=12RP (98kg/12RP)
  • Tbar rows: 67,5kg/10reps (65kg/10reps)

Alles verzwaard (met een kleine stap zoals het hoort ;) ) en overal net zoveel reps gehaald. :thumb:

Hmmm ik zie dat mijn log altijd goed bekeken wordt, maar gepost wordt er niet veel, schaam je niet mensen! ;)

Goede training neus,

Maarre doe je alles zonder handschoenen??
Ik zou ze toch maar gaan aanschaffen dadelijk krijg je nog eelt.

jk.

Zo gaat ie goed! Toch vrij leuk programma, die DC. 42-jarige Trainingsmaat van me die vroeger echter wel nooit echt benen trainde toch op 8 weken tijd 5 cm bovenbeenomtrek bij...

Log van woe en vrij post ik dit weekend!

Succes nog Nose.

Thx Daxie!
Mijn spek begint er ook langzaam af te gaan, naar een "normaal" percentage van rond de 15%. Morgen weer meten, wil het deze maand met mijn nieuwe dieet allemaal even goed in de gaten houden hoe het met het spek gaat.
Doel eind van het jaar is rond de 14% (is laag voor mij) en 15kg zwaarder. Voorlopig lig ik goed op schema. :D ;)

ik hou je vooruitgang in de gaten, wil welleens zien hoe een cleane gebalanceerde bulk icm cardio gaat werken.

Ok ik weet dat het vet dat je in korte tijd eraan vreet ook weer snel kan kwijtraken met een goed dieet en cardio, maar zo snel? :P
De laatste twee weken bleef ik rond de 16%BF steken en steeg mijn vvm 0.3kg per week (sta inmiddels na 3 weken op 1kg vvm).

Ik voelde me de laatste week alweer wat droger worden en dat bevestigde de meting van vandaag ook! :D
Wederom 0.3kg vvm gestegen en gedaald naar inmiddels 15%BF.
Dit is het nivo waar ik in oktober ook zat, waarna ik te slordig ben gaan eten. Dus al het snel vergaarde vet is er inmiddels af, de rest zal wel wat trager gaan denk ik, maar goed als mijn massa maar op dit tempo blijft groeien dan is het goed. :thumb: Alleen even wennen dat de weegschaal nu lager aangeeft ipv wekelijks hoger. :P

Thx Daxie!
Mijn spek begint er ook langzaam af te gaan, naar een "normaal" percentage van rond de 15%. Morgen weer meten, wil het deze maand met mijn nieuwe dieet allemaal even goed in de gaten houden hoe het met het spek gaat.
Doel eind van het jaar is rond de 14% (is laag voor mij) en 15kg zwaarder. Voorlopig lig ik goed op schema. :D ;)

15kg zwaarder en een lager vetpercentage? Dat lijkt mij een zéér zwaar doel, nu je al een tijdje bezig bent ga je geen tientallen kg meer blijven aanzetten per jaar hoor. Als je écht 15kg clean gaat bulken dan denk ik dat je BF% nog lager gaat liggen.

Dacht ook dat je op een box squat <3 reps moet gaan omdat het een explosieve oefening is, maar ik wil geen discussie met je aangaan want je volgt vast alweer DC tot op de letter :)?

15kg zwaarder en een lager vetpercentage? Dat lijkt mij een zéér zwaar doel, nu je al een tijdje bezig bent ga je geen tientallen kg meer blijven aanzetten per jaar hoor. Als je écht 15kg clean gaat bulken dan denk ik dat je BF% nog lager gaat liggen.

Dacht ook dat je op een box squat <3 reps moet gaan omdat het een explosieve oefening is, maar ik wil geen discussie met je aangaan want je volgt vast alweer DC tot op de letter :)?

Als ik naar mijn gains de laatste weken kijk en naar andere mensen die DC trainen (en dat al langer dan 1 jaar doen, ik ben nog geeneens een half jaar bezig) dan zijn het geen rare doelen hoor. Kijk of ik het haal is een tweede, maar het is niet onmogelijk, dus een mooi doel om voor te strijden! :thumb:
Van die box squats weet ik niet, dat minder dan 3x zal wel uit de powerlift wereld komen dan (mnr Tate is een enorme box squat fan toch? Samen met die andere beesten van WSB). Ik gebruik hem gewoon als quad oefening en dan de DC manier idd. Ik ga geen tweaks aanbrengen in een programma die mij zo enorm veel en snel winst opleverd!

Als ik al ooit wat anders ga doen zal denk ik WSB zijn (totaal wat anders natuurlijk dan dit), maar andere BB routines zal ik niet aan beginnen.

Ik dacht dat je al een jaartje had getraind voor je aan DC begon maar kan het niet in je eerste post terugvinden dus zal me vergist hebben.

Het lijkt me niet onmogelijk, zelf ben ik 17kg bijgekomen in de eerste 8 maand trainen op een PL manier, maar mijn BF werd er helaas niet lichter op, ik ben niet te vinden voor een clean bulk :D. Box komt idd van WSB. Succes!

B2 vandaag:

• Barbell curls (zeer strikt): 42,5kg/6+3+2=11RP (40kg/11RP)
  • Barbell wrist curls: 35kg/12reps (35kg/10reps)
  • Leg press toe press (one legged): 67,5kg/11reps (65kg/10reps)
  • Good mornings: 75kg/15reps (70kg/14reps)
  • Leg extention (one legged): 56kg/7reps + 42kg/20reps

Leg press eruit omdat het een k*t ding is. Is er 1 met weight stack en een schuin bankje zodat je er bij zware gewichten gewoon uitgeduwd wordt.
Weg met die oefening dus, tijd voor een echte sportschool. 1 juni ben ik hier weg. :woot:

ik vind de schuine veel beter aanvoelen voor de knieën, maar is dat weldegelijk beter TheNose? Die wrist curls vind ik bruut!

waarom doe je van alle oefeningen zo weinig sets en reps Nose ?
bv. bb-curl 6-3-2 en daarna doe je er 11.
of heb je weinig tijd ?

waarom doe je van alle oefeningen zo weinig sets en reps Nose ?
bv. bb-curl 6-3-2 en daarna doe je er 11.
of heb je weinig tijd ?

Lees de link in mijn signature even Obikoe. Deed vandaag bij mijn barbell curls alleen de 6-3-2 hoor. Dat gewicht wat erachter staat met de herhalingen erbij was van mijn vorige training om de vooruitgang aan te geven. ;)

Lees de link in mijn signature even Obikoe. Deed vandaag bij mijn barbell curls alleen de 6-3-2 hoor. Dat gewicht wat erachter staat met de herhalingen erbij was van mijn vorige training om de vooruitgang aan te geven. ;)

oke .
deze manier van trainen ken ik niet .
vind het erg weinig reps , maar wel strakke gewichten.
is het voor pure kracht of pak je veel massa zo.....?
:eek:

@TheNose:

Ik zie dat er verschillende manieren zijn om je rug te rekken. ik doe het zelf op de manier dat Dave Henry het beschreef in de FLEX: Optrekken en dat zolang mogelijk volhouden en als je niet meer kan laten hangen zodat je je rug voelt rekken en dat dan ook zolang mogelijk. ik vind deze niet zo lekker hoe rek jij je rug. Zelfde probleem heb ik ook met triceps, die voel ik ook niet zo goed al ik hem rek. Mischien heb je wat tips voor me;) .

oke .
deze manier van trainen ken ik niet .
vind het erg weinig reps , maar wel strakke gewichten.
is het voor pure kracht of pak je veel massa zo.....?
:eek:

Bedoeling is door zeer sterk te worden en veel te vreten, veel massa op te bouwen. En dat gaat tot nu toe goed! :thumb:

A3 vandaag

• Decline bench smith: 67,5kg/8+4+2=14RP (65kg/15RP)
  • Machine military press: 62,5kg/FAILED
  • Reverse bench press smith: 57,5kg/6+3+3=12RP (55kg/12RP)
  • Rack chins to back: 10kg/8+5+3=16RP (5kg/14RP)
  • Deadlift: 130kg/9reps

Les voor mijn volgende blast: Oefeningen waar ik aan het einde van de blast moeilijk op vooruit ga, vervangen aan het begin van mijn nieuwe blast. Mijn blast is net begonnen en vandaag mijn derde oefeningen moeten laten vallen helaas. Wel een waar ik al vanaf het begin elke keer vooruit ging, maar blijft k*t zoiets. :D

Deadlift reprange aangepast. De splitsing in 1 zware en 1 lichtere set blijkt voor de meer gevorderden te zijn (die doen eerst de lichtere set zodat ze geen schijven tekort komen bij de zware set :D ). Doe nu dus gewoon 10-12reps straight set. Vond mijn 130kg 9x helemaal zo gek nog niet. :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven