Fitness Seller

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
beast!

• Topic Starter Topic Starter
@TheNose:

Ik zie dat er verschillende manieren zijn om je rug te rekken. ik doe het zelf op de manier dat Dave Henry het beschreef in de FLEX: Optrekken en dat zolang mogelijk volhouden en als je niet meer kan laten hangen zodat je je rug voelt rekken en dat dan ook zolang mogelijk. ik vind deze niet zo lekker hoe rek jij je rug. Zelfde probleem heb ik ook met triceps, die voel ik ook niet zo goed al ik hem rek. Mischien heb je wat tips voor me;) .

Ik rek mijn rug op de seated row met gestrekte armen en gebolde bovenrug, voel hem goed dan. Triceps doe ik met een schijf van 25kg. De schijven in onze gym hebben twee "gleuven" waar je hem goed kan vasthouden, zo voel ik hem veel beter dan met dumbbells. :thumb:

Ik rek mijn rug op de seated row met gestrekte armen en gebolde bovenrug, voel hem goed dan. Triceps doe ik met een schijf van 25kg. De schijven in onze gym hebben twee "gleuven" waar je hem goed kan vasthouden, zo voel ik hem veel beter dan met dumbbells. :thumb:

thanks man ;) zodra ik je weer karma kan geven krijg je die:p . Ik neem aan dat die seated row met straps doet he.

ik dacht dat je die stretches niet deed?

ik vind het zelf onzin

naturals met facia stretches groeien minder hard dan AAS gebruikers zonder facia stretches.

conclusie. er is genoeg ruimte om te groeien in je spieren en er hoeft niks opgerekt te worden. de stugheid van de facia is dus niet de beperkende factor in je spiergroei

ik vind het zelf onzin

naturals met facia stretches groeien minder hard dan AAS gebruikers zonder facia stretches.

conclusie. er is genoeg ruimte om te groeien in je spieren en er hoeft niks opgerekt te worden. de stugheid van de facia is dus niet de beperkende factor in je spiergroei

dat kan wel zo zijn maar ik vind ze super lekker aanvoelen:D

Ik ben iemand die altijd heel makkelijk en heel veel spierpijn had in de borst. Sinds ik de stretches doe, die voor de borst overigens extreem pijnlijk zijn heb ik hier echt beduidend minder last van....

ik vind het zelf onzin

ik vind het zelf onzin

Lekkere ongefundeerde post weer. Natuurlijk groei je als natural minder hard dan een AAS gebruiker! :rolleyes: Jij vind trouwens nog wel meer dingen raar of onzin waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ach op het moment dat jij hier op het board trainingsschema's wilde gaan maken voor de gevorderde trainer hier ben ik je niet echt meer serieus gaan nemen...NOFI ;)

Wat denk je van lenigheid en minder spierpijn? Ik kan inmiddels met gestrekte benen met mijn vingers de grond raken, heb ik nooit van mijn leven gekund (jaja stijve hark) Daar zijn de stretches ook goed voor en volgens mij schreef BBD eens dat er bij het extreme stretchen IGF-1 vrijkomt, maar in kleine hoeveelheden. Ach alle kleine beetjes helpen.

Serieus het is echt een hele leuke trainingsvorm, wel heel anders dan hetgeen jij nu doet natuurlijk (german volume training toch?)

later............
ik ga nu goed op de volumetraining .
als het tijd is voor iets anders ga ik hier of daar eens wat lezen(spioneren) om wat ideen op te doen.

Lekkere ongefundeerde post weer. Natuurlijk groei je als natural minder hard dan een AAS gebruiker! :rolleyes: Jij vind trouwens nog wel meer dingen raar of onzin waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ach op het moment dat jij hier op het board trainingsschema's wilde gaan maken voor de gevorderde trainer hier ben ik je niet echt meer serieus gaan nemen...NOFI ;)

Wat denk je van lenigheid en minder spierpijn? Ik kan inmiddels met gestrekte benen met mijn vingers de grond raken, heb ik nooit van mijn leven gekund (jaja stijve hark) Daar zijn de stretches ook goed voor en volgens mij schreef BBD eens dat er bij het extreme stretchen IGF-1 vrijkomt, maar in kleine hoeveelheden. Ach alle kleine beetjes helpen.

:roflol:

Ik ben iemand die altijd heel makkelijk en heel veel spierpijn had in de borst. Sinds ik de stretches doe, die voor de borst overigens extreem pijnlijk zijn heb ik hier echt beduidend minder last van....

Heb ik ook gemerkt. ondanks dat dit zo een zwaar schema is heb ik heel weining spierpijn, en 1 keer had ik geen tijd voor stretches en de volgende gewoon weer enorm veel spierpijn.

ja het jammere is dat mensen het allemaal verkeerd hebben begrepen.

ik heb nooit de intentie gehad mensen die jaren trainen een schema te geven
het ging om mensen die net hun beginschema hadden afgerond

kijk dat je het voor lenigheid doet kan ik inkomen.

maar het feit dat er gezegd word dat er meer groei kan ontstaan doordat de facia minder stug is vind ik onzin om bovengenoemde reden

kijk dat je het voor lenigheid doet kan ik inkomen.

maar het feit dat er gezegd word dat er meer groei kan ontstaan doordat de facia minder stug is vind ik onzin om bovengenoemde reden

Ach de Fascia geeft bij lichamelijke klachten (blessures) vaak genoeg problemen, dat het absoluut geen kwaad kan om die te rekken. ;)
Je argument vind ik nog steeds nergens over gaan, maar goed einde discussie. Dit log is puur voor mijn zelfverheerlijking, dus kom op met die complimenten mensen! :roflol:

LEKKERE TRAINING NOSE...

Hopelijk ben ik op 1 dag even sterk en massief als jij!

B3 vandaag:

• Machine preacher curls: 57,5kg/7+4+3=14RP (55kg/14RP)
  • Hammer curls: 14kg/18reps (14kg/11reps)
  • Standing calve raise (one legged): 16kg/9reps (10,5kg/10reps)
  • Seated leg curls (one legged): 59,5kg/10+7+4=21RP (56kg/21RP)
  • Squat: 105kg/5reps + 75kg/20reps (100kg/4reps + 75kg/16reps)

Mijn squat techniek wordt steeds beter, nu was alleen de laatste herhaling een halve good morning! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven