BBD
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het goed begrijp zijn die dingen tussen haakjes wat je de vorige x hebt gedaan? If yes, dan doe je dat erg nice.. alles bestwel veel verbterd.

hoeveel verschillende trainingen doe je dan om de 14 dagen..?
iets van 8 of zo....?
Train 6x per twee weken. 3 verschillende trainingen borst/schouders/triceps/rug wijdte/rug dikte en 3 verschillende trainingen biceps/onderarmen/kuiten/hamstrings/quads.
oke , het wordt me al duidelijker .
heb wat zitten lezen hier maar kon er eerst weinig van maken.
eigenlijk heb je 6 verschillende trainingen die je in 14 dagen afwerkt.
ook kies je voor hoge intensiteit en weinig volume.
hou je dit schema voor langere tijd of doe je ook nog wel eens een paar weken splitten of UB/LB ?

Bedoeling is door zeer sterk te worden en veel te vreten, veel massa op te bouwen. En dat gaat tot nu toe goed!![]()
mooi log en zeker goede vooruitgang ik heb nu zelf 2 x 6 trainingen gehad en zo te voelen en te zien groei ik er goed op. ik vind het een erg lekkere trainingsmethode![]()
A1:
- Machine chest press: 84kg/8+5+4=17RP
- Dumbbell shoulder press: 26kg/7+5+3=15RP (24kg/18RP)
- Skull crushers: 35kg/8+5+4=17RP (30kg/18RP)
- Rack chins to front: 15kg/9+5+4=18RP (10kg/17RP)
- Pendlay rows: 65kg/10reps (55kg/14reps)
Hmmm lekkere training, beetje last met skull crushers van mijn linker elleboog, maar dat mocht de pret niet drukken.
Gotta love rack chins, de enige lat oefeningen waarbij ik spierpijn langs de buitenranden van mijn lats krijg!![]()
Hoe lang train je al als ik vragen mag? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar DCtraining is niet voor beginners, en is eigenlijk bedoelt op mensen die al ongeveer 5 jaar trainen en hun lichaam goed kennen.

Lol als ik die oude training zie zie ik pas goed hoe ik vooruit gegaan ben.
The Rock doelt er niet op hoe sterk je moet zijn, maar op het kennen van je eigen lichaam mbt herstel en voeding. Daar is ervaring voor nodig.
@RnB: Aan laten geven is voor watjes. Als je het gewicht zelf niet in de startpositie kan krijgen moet je een lager gewicht pakken imho. Ik wip de dumbbells 1 voor 1 met mijn knie omhoog trouwens.![]()

moet je tegen r. coleman zeggen
maar je hebt wel een punt j, maar er komt een moment dat het zonder aangeven niet meer leker gaat![]()

Hoe lang train je al als ik vragen mag? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar DCtraining is niet voor beginners, en is eigenlijk bedoelt op mensen die al ongeveer 5 jaar trainen en hun lichaam goed kennen.

@TheNose Wat vind jij beter voor je lats, yates rows of pendlay rows?