Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Doe dan 40min hartslag rond de 130-135 op de crosstrainer. Afgelopen week is het er alweer niet van gekomen, vandaar dat ik met touwtjespringen ga beginnen. Ondanks de nog niet regelmatige cardio ben ik al een heel pak vet (zo'n 2%) kwijtgeraakt puur door mijn dieet (wel boven onderhoud, maar laag in mijn carbs hoog in eiwitten). Ik ben er dus achter gekomen dat ik wel gevoelig ben voor carbs, denk dat daar momenteel het grote verschil in zit. vvm stijgt wekelijks met zo'n 300gram. 
. Lijkt me goed voor een interval-training, maar niet 2x pw 
Hoelang schik je dan te ropeskippen in een training? Ik ben ooit vrij goed geweest in rope skipping (toen ik 20kg lichter was) maar nu doet het pijn na 10-15 minuten springen en aangezien mijn conditie op niks lijkt heb ik een hartslag van 190. Lijkt me goed voor een interval-training, maar niet 2x pw
![]()

Lekker toch dat je al zolang vooruit gaat, niet zo gek dat het een keer ophoudt. Misschien tijd voor een rustweekje en daarna andere oefeningen...
A2:
- Pec deck push press: 70kg/10+6+4=20RP (66,5kg/19RP)
- Shoulder press smith: 55kg/5+3+3=11RP (52,5/12RP)
- Close grip bench smith: 57,5/6+3+2=11RP (52,5kg/15RP)
- Vbar pulldown: 105kg/5+4+3=12RP (101,5kg/12RP)
- Tbar rows: 70kg/6reps FAILED (67,5kg/10reps)
Pfff heavy training weer. Valt me op dat ik op veel oefeningen waarmee ik sinds augustus bezig ben en elke 14 dagen verbeter/verhoog ik nu veel problemen begin te krijgen. Nou ja 6 maanden lang elke 14 dagen groeien op een oefening is niet gek natuurlijk.
Volgende blast gaan er een hoop oude oefeningen uit denk ik anders moet ik halverwege mijn volgende blast waarschijnlijk op de helft switchen.
Ben nu dus op zoek naar een nieuwe rugdikte oefening, rack deads vallen af aangezien ik al floor deads doe...

A2:
- Pec deck push press: 70kg/10+6+4=20RP (66,5kg/19RP)
- Shoulder press smith: 55kg/5+3+3=11RP (52,5/12RP)
- Close grip bench smith: 57,5/6+3+2=11RP (52,5kg/15RP)
- Vbar pulldown: 105kg/5+4+3=12RP (101,5kg/12RP)
- Tbar rows: 70kg/6reps FAILED (67,5kg/10reps)
Pfff heavy training weer. Valt me op dat ik op veel oefeningen waarmee ik sinds augustus bezig ben en elke 14 dagen verbeter/verhoog ik nu veel problemen begin te krijgen. Nou ja 6 maanden lang elke 14 dagen groeien op een oefening is niet gek natuurlijk.
Volgende blast gaan er een hoop oude oefeningen uit denk ik anders moet ik halverwege mijn volgende blast waarschijnlijk op de helft switchen.
Ben nu dus op zoek naar een nieuwe rugdikte oefening, rack deads vallen af aangezien ik al floor deads doe...

nette training maar warom hoofdzakelijk machines ipv vrije gewichten?![]()

Die links aan het begin van de thread, die doen het niet meer. Zou jij een link kunnen posten waar alle uitleg te vinden is. Zo een beetje de thread afstruinend ga ik dit wel leuk vinden!
Die is wel goed namelijk. Veel leesplezier!