XXL Nutrition

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je begint eindelijk een beetje fatsoenlijke gewichten te hanteren :D Grapje gozer, keep up the good work :thumbup:

Voorlopig druk ik ongeveer 6x zoveel als jij gast! :jk:

B2 gisteren:
  • Barbell curls (zeer strikt): 45kg/5+2+2=9RP FAILED
  • Barbell wrist curls: 37,5kg/10reps (35kg/12reps)
  • Leg press toe press (one legged): 70kg/10reps (67,5kg/11reps)
  • Good mornings: 80kg/15reps (75kg/15reps)
  • Leg extention (one legged): 63kg/8reps + 49kg/12+4+4 (56kg/7reps + 42kg/20reps)

Weer een "begin oefening" eruit. Barbell curls waren al een behoorlijke tijd moeilijk om op vooruit te gaan, dus tijd voor wat anders. De rest allemaal netjes verbeterd, niet spectaculair, maar goed genoeg. Mijn good mornings gaan goed vooruit. Tijdens mijn set pauzeer ik af en toe wel even (bij de 8 reps en 12 reps ongeveer), ik neem dan even 3-4 diepe ademteugen, dit om mezelf te verzekeren dat mijn vorm goed blijft. Op naar de 95kg (bodyweight) in deze blast! :thumb:

Zo het touwtje springen is begonnen. Vandaag 3x20 gedaan, viel niet eens tegen, al ga ik snel te snel. :D Dit is een prima manier voor cardio zo te voelen en voor mijn kuiten! :P

A3 vandaag

• Decline bench smith: 70kg/7+3+2=12RP (67,5kg/14RP)
  • Standing military press: 40kg/7+4+3=14RP
  • Reverse bench press smith: 60kg/5+3+3=11RP (57,5kg/12RP)
  • Rack chins to back: 15kg/7+5+3=15RP (10kg/16RP)
  • Deadlift: 135kg/9reps (130kg/9reps)

Lekker weer! :)

t*ring veel spierpijn in mijn borst en traps! Verder lijk ik steeds wat droger te worden, zoals de bedoeling. Zondag weer de wekelijkse meting. :P
Eetpatroon is weer wat aangepast, eens kijken wat voor effect het heeft.

Zit je in de cut?

Ja een hele rustige cut aangezien ik die 17.8% eind december wel erg vet vond worden, maar zit inmiddels met dezelfde meetmethode (3 punts huidplooi) op 14.4% met 1,5kg vvm meer dan eind december, dus gaat lekker zo zonder echt te cardio-en. :)

Nice!

Na 9x135kg deadlifts ben je wel ff aan het uithijgen denk ik, netjes hoor.

hoe voer jij je oefening uit Nose ?
dan bedoel ik de snelheid van 1rep.
en wat bedoel je met strikt ?
je doet toch alles strikt in principe , zeker de eerste set/reps.

hoe voer jij je oefening uit Nose ?
dan bedoel ik de snelheid van 1rep.
en wat bedoel je met strikt ?
je doet toch alles strikt in principe , zeker de eerste set/reps.

Volgens mij heb je nog niet echt door waar dit over gat he :rolleyes:
lees de links in de openings post nou eens

:D

B3 vandaag:

• Machine preacher curls: 60kg/6+4+3=13RP (57,5kg/14RP)
  • Hammer curls: 16kg/16reps (14kg/18reps)
  • Standing calve raise (one legged): 19,5kg/10reps (16kg/9reps)
  • Seated leg curls (one legged): 63kg/8+5+4=17RP (59,5kg/21RP)
  • Squat: 110kg/6reps + 75kg/12reps (105kg/5reps + 75kg/20reps)

Ging wel weer aardig, ben de laatste tijd alleen erg moe (heb ik elk jaar wel in de wintertijd). Ik slaap lang maar het lijkt nooit lang genoeg, nee heb geen stress. :P
Met squat maar een spotter erbij gevraagd aangezien ik geen squatrek + safety tot mijn beschikking heb en geen zin heb om bedolven te worden. Laatste rep kreeg ik een heel klein beetje hulp, maar een spotter helpt wel enorm, normaal had ik bij rep 4 ermee gekapt ivm safety, nu toch 6 reps met 110kg, het gaat nogeens ergens op lijken. :P

A1:

• Machine chest press: 98kg/7+4+3=14RP (84kg/17RP)
  • Dumbbell shoulder press: 26kg/8+0 FAILED
  • Skull crushers: 37,5kg/8+5+4=17RP (35kg/17RP)
  • Rack chins to front: 20kg/8+5+4=17RP (15kg/18RP)
  • Pendlay rows: 70kg/10reps (65kg/10reps)

Weer een oude oefening eruit, eerste 8 dumbbell press was een verbetering van de vorige keer, maar de tweede "set" kreeg ik de dumbbells niet meer omhoog. :P
Verder alles weer netjes verbeterd, machine press bijna full stack nu. :P

A1:

• Machine chest press: 98kg/7+4+3=14RP (84kg/17RP)
  • Dumbbell shoulder press: 26kg/8+0 FAILED
  • Skull crushers: 37,5kg/8+5+4=17RP (35kg/17RP)
  • Rack chins to front: 20kg/8+5+4=17RP (15kg/18RP)
  • Pendlay rows: 70kg/10reps (65kg/10reps)

Weer een oude oefening eruit, eerste 8 dumbbell press was een verbetering van de vorige keer, maar de tweede "set" kreeg ik de dumbbells niet meer omhoog. :P
Verder alles weer netjes verbeterd, machine press bijna full stack nu.

Allemaal nette verbeteringen man. ik heb geen enkele oefening zolang erin kunnen houden:D.
Misschien wat extra multivitaminen tegen de vermoeidheid???
Keep up the good work;)

Allemaal nette verbeteringen man. ik heb geen enkele oefening zolang erin kunnen houden:D.
Misschien wat extra multivitaminen tegen de vermoeidheid???
Keep up the good work;)

Bedankt voor je tip, ik neem al genoeg multi's, ik ben gewoon altijd meer en sneller moe als de dagen korter zijn, heel mijn leven al zo geweest.
Dat ik een hoop oefeningen er een half jaar in heb kunnen houden ben ik ook wel blij mee! Mijn volgende blast gaan zowiezo alle oud oefeningen eruit, heb geen zin om weer met zoveel oefeningen in 1 blast te moeten stoppen. :D
Heb al een aardig idee welke oefeningen erin zullen komen. Het zal een stuk meer machine werk worden aangezien deze gym nu echt te beperkend is geworden (stop er niet voor niets). De "oly" bar blijkt geen officiele te zijn en waarschijnlijk maar tot 150kg te gaan. Ik heb er aleens 155 aan gehad met deads, vond toen al dat hij zo ver doorboog! :D Dumbbells gaan maar tot 30kg, dus ook geen reet aan voor borst of rug. Volgende gym heeft als het goed is wel een officiele bar en squatrek etc + dumbbells tot 50kg. Het kan dus voor 1 blast niet zoveel kwaad om meer machine werk te doen, mijn blast daarna zal in een beter gym zijn waar ik dan lekker met die dumbbells aan de gang kan! :thumb:

Bedankt voor je tip, ik neem al genoeg multi's, ik ben gewoon altijd meer en sneller moe als de dagen korter zijn, heel mijn leven al zo geweest.
Dat ik een hoop oefeningen er een half jaar in heb kunnen houden ben ik ook wel blij mee! Mijn volgende blast gaan zowiezo alle oud oefeningen eruit, heb geen zin om weer met zoveel oefeningen in 1 blast te moeten stoppen. :D
Heb al een aardig idee welke oefeningen erin zullen komen. Het zal een stuk meer machine werk worden aangezien deze gym nu echt te beperkend is geworden (stop er niet voor niets). De "oly" bar blijkt geen officiele te zijn en waarschijnlijk maar tot 150kg te gaan. Ik heb er aleens 155 aan gehad met deads, vond toen al dat hij zo ver doorboog! :D Dumbbells gaan maar tot 30kg, dus ook geen reet aan voor borst of rug. Volgende gym heeft als het goed is wel een officiele bar en squatrek etc + dumbbells tot 50kg. Het kan dus voor 1 blast niet zoveel kwaad om meer machine werk te doen, mijn blast daarna zal in een beter gym zijn waar ik dan lekker met die dumbbells aan de gang kan! :thumb:

Wat zijn je volgende oefeningen voor Schouders en triceps dan, die zijn namelijk moeilijk te vinden:o. 30 kg dumbbells zijn inderdaad wel erg laag, hou het dan nog maar een blastje vol:D .

Wat zijn je volgende oefeningen voor Schouders en triceps dan, die zijn namelijk moeilijk te vinden:o. 30 kg dumbbells zijn inderdaad wel erg laag, hou het dan nog maar een blastje vol:D .

Ga denk ik voor schouders nu maar even het side raise apparaat doen, redelijk veilig en kan ik zowiezo de rest van de blast wel even mee vooruit. Elke oefening is goed voor DC maar het liefst oefeningen waar je lang op door kan groeien en dat is bij isolatie oefeningen een stuk korter dan bij compounds...Triceps hoef ik geen nieuwe voor, doe small drukken, reverse grip bench en skullcrushers.

t*ring wat voel ik me de laatste 1,5 week beroerd. Moe vanaf het moment dat ik mijn bed uit kom, overal kleine pijntjes (re heup, bovenrug, re schouder, li elleboog) en weinig gemotiveerd om te gaan trainen. Dit riekt naar overtraining of naar een griepje. Ik gok maar op het laatste aangezien ik in mijn trainingen nog steeds goed vooruit ga. Ik zal de komende nachten wat meer slaap pakken (8+ uur) en eens kijken of het dan verbeterd. Ik maak de komende anderhalve week blast nog af (zit dan op 8 weken) en ga dan 2 weken cruisen. In die periode lees ik BFFM uit en zorg dat ik tijdens mijn volgende blast mijn spek er flink af ga halen. Ik heb nu redelijk wat massa zodat ik er straks niet als een verlepte ecto uitzie als ik rond de 10% zit. :D
Na die blast die hopelijk wel 12 weken duurt wordt het tijd voor een nieuwe gym en misschien een andere trainingsmethode (WSB of een variant daarvan). :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven