- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij snapt 'em!Klote van je griepje. Het heerst de laatste tijd weer, echt naar is dat. Bij het werk wat jij doet raak je natuurlijk zo besmet als iemand wat bij zich heeft. Succes met je herstel, snel weer knallen. Nog even alles full-stack voordat je naar je andere gym gaat.

Thx Wazzup, die DC curls zijn gewoon stricte wide grip cable curls. Wist eerst niet hoe ik ze moest noemen en las die oefening voor het eerst daar op het board vandaar.@Shaq: Kijk hier eens: DogCrap training - Wanna Be Big Bodybuilding and Weightlifting Forums
@Nose: wat zijn DC-curls eigenlijk ?

). Tijdens de cut zal ik gewoon met DC training doorgaan alleen zal ik mijn oefeningen iets anders kiezen, meer machine en isolatie werk, om tijdens mijn cut niet te snel opgebrand te raken. Ik hou jullie op de hoogte! @TheNose:
Tijdens de cruiseperiode waarin ik nu ben beland bestaat alles uit 90% van je max met alleen straight sets. Ik neem aan dat de widowmaker er ook nog gewoon bij hoort? Ik kan maar weinig terug vinden over het cruise gedeelte.

leuk die doggcrap, maar er zijn geen geheime trainingsmethoden, gewoon trainen als een beest en vreten als een varken

misschien moet je je eens verdiepen in de doggcrap methode, dan kom je erachter dat niemand het over een geheime methode of iets dergelijks heeft, slechts over iets wat erg goed werkt voor iemand.leuk die doggcrap, maar er zijn geen geheime trainingsmethoden, gewoon trainen als een beest en vreten als een varken

misschien moet je je eens verdiepen in de doggcrap methode, dan kom je erachter dat niemand het over een geheime methode of iets dergelijks heeft, slechts over iets wat erg goed werkt voor iemand.
voorderest, als je het niet leuk vind, hoef je niet te posten![]()

...wat rustiger aan moet doen en een beetje lol moet hebben in de gym....