MuscleMeat

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mijn schema voor mijn nieuwe blast wordt als volgt:

A1:
Dumbbell flies
Side raise machine
Skull crushers
Rack chins to front
Pendlay rows

A2:
Horizontal press machine
Military press
Dip machine
Pullover machine
Seated row

A3:
Incline press machine
Machine military press
Rope press down
Lat pull down
Cable row

B1:
Dumbbell curls
Reverse grip cable curls (one arm)
Standing calve raises
Lying leg curl (one legged)
Squat

B2:
Concentration curls
Barbel wrist curls
Leg press toe press (one legged)
Good mornings
Horizontal Leg press

B3:
Machine preacher curls (one arm)
Hammer curls (voor het lichaam langs)
Standing calve raises (One legged)
Romanian deadlift
Leg extention (one legged)

Redelijk wat machine werk dus, omdat ik met mijn cut naar de 8% ga beginnen. :)

goed schema Nose.
fijne oefeningen.
je hebt er maar een goeie Gym aan met zoveel apparaten.;)

ehm in z'n nieuwe schema staat toch duidelijk de squat ;P

benchpress word afgeraden omdat wil je bij deze oefening de kans op blessures minimaal houden je je ellebogen wat naar binnen moet hebben en je daardoor je borst minder pakt, als alternatief worden o.a. dumbbells of machines aangeraden, maar in principe is iedereen vrij om te kiezen welke oefeningen hij of zij neemt, zolang jij denkt dat je er vooruitgang mee kunt maken en redelijk blessurevrij kunt trainen kun je de oefening pakken er is niet een lijst met "dc approved exercises" ofzo, slechts richtlijnen.

maargoed, als jij liever volgens je splitschema traint, ga je gang, ik ben prima tevreden met deze methode en de gains die ik maak zijn ook uitstekend (drop nu elke week zo'n 0.5% vet en blijf rond hetzelfde gewicht, 92 kilo) terwijl ik in kracht vooruitga, hiervoor heb ik gebulkt en kwam ik zo'n 750 gram per week aan.

en ja je mag naar m'n citaat verwijzen, imo moet je je niet te druk maken om trainingstheorieen en alles willen weten, gewoon proberen en waar je je lekker bij voelt en wat voor je werkt moet je doen.

je hebt gelijk vriend doe jij lekker jouw dingetje dan blijf ik mijn ding doen

ik ben prima tevreden met deze methode en de gains die ik maak zijn ook uitstekend (drop nu elke week zo'n 0.5% vet en blijf rond hetzelfde gewicht, 92 kilo) terwijl ik in kracht vooruitga, hiervoor heb ik gebulkt en kwam ik zo'n 750 gram per week aan.

Riggard, heb je onder dezelfde condities (voeding, rust, persoonlijke omstandigheden) ook al eens voor een langere periode met een split routine getraind.
**Zware vrije gewichten, weinig sets, hoge intensiteit, binnen een uur de gym uit**
Zodat je een eerlijke vergelijking kan maken?

riggard zei:
imo moet je je niet te druk maken om trainingstheorieen en alles willen weten, gewoon proberen en waar je je lekker bij voelt en wat voor je werkt moet je doen.

Mee eens.

Riggard, heb je onder dezelfde condities (voeding, rust, persoonlijke omstandigheden) ook al eens voor een langere periode met een split routine getraind.
**Zware vrije gewichten, weinig sets, hoge intensiteit, binnen een uur de gym uit**
Zodat je een eerlijke vergelijking kan maken?
nee, met een splitschema heb ik niet zo getraint, zoals je al zegt kan ik dus geen eerlijke vergelijking maken, maar ik zeg ook niet dat een split slecht is, maar ik vind doggcrap lekkerder kwa training.
en kwa splits kun je natuurlijk ook een hoop varieren, de ene split is de andere niet, in principe is doggcrap ook gewoon een 2 daagse split natuurlijk, met wat lager volume.

bij een splitschema heb ik heel snel dat ik het k*t vind gaan omdat ik na m'n eerste oefening of 2e oefening al kapot ben en daardoor de rest gewoon niet meer voluit kan geven, met doggcrap heb ik hier geen last van en kan ik mezelf bij elke oefening 100% geven, dat vind ik een van de grootste voordelen.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen wat een gebitch in mijn log! :rolleyes:

@Dopa: WTF doe je in mijn log als je hier alleen maar gaat lopen b**chen? Er staat bij de topictitel duidelijk Doggcrap trainingslog, als dat je niet aanstaat ga je gewoon net als de rest van de wereld met je splitschema verder, maar val mij er niet mee lastig. Verder een beetje beter lezen kan ook geen kwaad. De reden dat ik er redelijk wat machinewerk in heb staan staat er notabene bij (de cut, heb geen zin in blessures), dat je geen benchpress ziet klopt. Die oefening is helemaal niet zo belangrijk voor je borst maar de kans op blessures is wel groot (vraag oa aan The Rock hier op het forum), verder zie je geen squat --> Ik doe gewoon fullsquats in mijn schema hoor. Ook goodmornings en romanian deads staan er in, dus wat je allemaal zit te b**chen snap ik niet helemaal. Maar goed zoals je zegt ieder zijn ding. :thumb:

wat een gezellig log .
moet hier vaker lezen...........:D

Mensen wat een gebitch in mijn log! :rolleyes:

@Dopa: WTF doe je in mijn log als je hier alleen maar gaat lopen b**chen? Er staat bij de topictitel duidelijk Doggcrap trainingslog, als dat je niet aanstaat ga je gewoon net als de rest van de wereld met je splitschema verder, maar val mij er niet mee lastig. Verder een beetje beter lezen kan ook geen kwaad. De reden dat ik er redelijk wat machinewerk in heb staan staat er notabene bij (de cut, heb geen zin in blessures), dat je geen benchpress ziet klopt. Die oefening is helemaal niet zo belangrijk voor je borst maar de kans op blessures is wel groot (vraag oa aan The Rock hier op het forum), verder zie je geen squat --> Ik doe gewoon fullsquats in mijn schema hoor. Ook goodmornings en romanian deads staan er in, dus wat je allemaal zit te b**chen snap ik niet helemaal. Maar goed zoals je zegt ieder zijn ding. :thumb:

je hoeft niet zo agressief te reageren, ik geef mn visie erop.. waarom stoor je je eraan als je beter weet..

maar goed vriend wat weet ik.. ik draai enkel maar 11 jaar mee en mn trainingsmaatje is enkel maar 2e op het wk van de wabba geworden..

ik wil echt niet schermen met stats of prestaties zoals velen hier doen, maar op FEITEN..

en de resultaten die wij hebben behaald komen echt niet voor uit doggcrap, pilates, tae bo of een of andere b*ch ass trainingsmethode die in de fhm of muscle en fitness staat..

dus daarom valt ome dopa weer in herhaling: geen geheime schemas gewoon trainen als een beest en vreten als een varken..

bij deze nodig ik je uit nose om es een keertje mee te trainen, lekker op een benendag en ik garandeer je dat je minimaal kotsend de zaal uit gaat, dat is pas HARDCORE ..

ik heof je er niet aan te herinneren dat het nog steeds een bodybuilding forum is..

je hoeft niet zo agressief te reageren, ik geef mn visie erop.. waarom stoor je je eraan als je beter weet..

maar goed vriend wat weet ik.. ik draai enkel maar 11 jaar mee en mn trainingsmaatje is enkel maar 2e op het wk van de wabba geworden..

ik wil echt niet schermen met stats of prestaties zoals velen hier doen, maar op FEITEN..

en de resultaten die wij hebben behaald komen echt niet voor uit doggcrap, pilates, tae bo of een of andere b*ch ass trainingsmethode die in de fhm of muscle en fitness staat..

dus daarom valt ome dopa weer in herhaling: geen geheime schemas gewoon trainen als een beest en vreten als een varken..

bij deze nodig ik je uit nose om es een keertje mee te trainen, lekker op een benendag en ik garandeer je dat je minimaal kotsend de zaal uit gaat, dat is pas HARDCORE ..

ik heof je er niet aan te herinneren dat het nog steeds een bodybuilding forum is..

Het gaat mij er om dat ik een trainingsmethode gebruik die juist heel simpel in opzet is en hardcore is. Hardcore is niet kotsen op benendag, hardcore is kruipend de gym uitgaan op benendag, mijn eten hou ik liever binnen dan groei ik er tenminste op. Dat je maatje 2de op wk wabba is geworden is een fantastische prestatie, maar wat moet ik er mee? Dave Henry traint volgens DC training en die staat op het olympia podium, dat zegt je toch ook geen reet? Jij denkt dat dit een of andere p*ssy methode is zonder dat je je verdiept in deze trainingsmethode. Een lijst oefeningen laat je niet de intensiteit van de trainingen zien en die intensiteit is maximaal.

Dat is waarom ik zo reageer, jij komt b**chen over iets waar je geen weet van hebt. DC training bestaat al jaren en is zeker niet het zoveelste 45cm armen in 4 weken programma uit die crap reclame blaadjes. Dat irriteerd me enorm als je dat denkt. Lees er gewoon eens wat over (link staat in mijn signature ;) ) voordat je bij voorbaat een mening erover hebt.

Verder niets dan respect voor jullie (je maatje's?) prestaties. Blij om te horen dat jullie ook met een zeer hoge intensiteit trainen ipv die halfzachte split trainers die practisch niet zweten tijdens de training! :thumb:

hardcore milos style;)

Het gaat mij er om dat ik een trainingsmethode gebruik die juist heel simpel in opzet is en hardcore is. Hardcore is niet kotsen op benendag, hardcore is kruipend de gym uitgaan op benendag, mijn eten hou ik liever binnen dan groei ik er tenminste op. Dat je maatje 2de op wk wabba is geworden is een fantastische prestatie, maar wat moet ik er mee? Dave Henry traint volgens DC training en die staat op het olympia podium, dat zegt je toch ook geen reet? Jij denkt dat dit een of andere p*ssy methode is zonder dat je je verdiept in deze trainingsmethode. Een lijst oefeningen laat je niet de intensiteit van de trainingen zien en die intensiteit is maximaal.

Dat is waarom ik zo reageer, jij komt b**chen over iets waar je geen weet van hebt. DC training bestaat al jaren en is zeker niet het zoveelste 45cm armen in 4 weken programma uit die crap reclame blaadjes. Dat irriteerd me enorm als je dat denkt. Lees er gewoon eens wat over (link staat in mijn signature ;) ) voordat je bij voorbaat een mening erover hebt.

Verder niets dan respect voor jullie (je maatje's?) prestaties. Blij om te horen dat jullie ook met een zeer hoge intensiteit trainen ipv die halfzachte split trainers die practisch niet zweten tijdens de training! :thumb:

dave henry heeft al een "basis" maar dat ter zijde..
mag ik je eraan herinneren dat je mij zelf hebt benaderd met wat vragen over trainen pik voordat je met doggcrap begon, nu pretendeer je de alwetende doggcrapman te zijn..

en nu ga je huilen als ik mijn visie geef..
als je liever veren in je hol krijgt ipv opbouwende kritiek, best!

dave henry heeft al een "basis" maar dat ter zijde..
mag ik je eraan herinneren dat je mij zelf hebt benaderd met wat vragen over trainen pik voordat je met doggcrap begon, nu pretendeer je de alwetende doggcrapman te zijn..

en nu ga je huilen als ik mijn visie geef..
als je liever veren in je hol krijgt ipv opbouwende kritiek, best!
Dat mag als het waar zou zijn. :rolleyes:

Jij past trouwens precies in het vooroordeel over bodybuilders, meer spieren dan hersens. ;)

als je van mening bent dat doggcrap niks is dopa,
open dan of een topic, of bemoei je er gewoon niet mee.

als je wat meer interesse toont zie je dat thenose best goede gains heeft gemaakt op doggcrap en er vele anderen zijn die hem dit nadoen.
maargoed, ik loop nu alweer teveel te zeuren.

heb je je eerste training alweer achter de rug nose? mijne ging heerlijk, bijna alles nieuwe oefeningen, mooi voor de vooruitgang.

Laten we logs wel even waarvoor ze bedoeld zijn? Discussie kan beter in een discussietopic in het trainingsmethoden forum.

@Dopa: Na heel diep graven weet ik weer wie je bent! Nu weet ik ook zeker dat ik je nooit om advies heb gevraagd, maar heb gevraagd of je nu bij Steff traint en of dat een fijne gym is. En nu weet ik ook weer dat je ook een huge mofo bent (en niet alleen je maatje), dus mijn respect blijft. Toen je 14 was was je ook al groot voor je leeftijd, al zal je tegenwoordig niet meer basketballen denk ik. ;)

Mijn mening dat je geen idee hebt wat DC training inhoud blijft ook staan . :D

@Riggard: Dinsdag begint de nieuwe blast. :thumb:

Dat mag als het waar zou zijn. :rolleyes:

Jij past trouwens precies in het vooroordeel over bodybuilders, meer spieren dan hersens. ;)

toch lullig dat ik een bachelor degree heb en ook nog es een schakeljaar bestuurskunde heb gedaan, dus pleassssssssseee beetje meer respect voor iemand die simpelweg wat meer kaas heeft gegeten mbt trainen dan jij pik.

als je van mening bent dat doggcrap niks is dopa,
open dan of een topic, of bemoei je er gewoon niet mee.

als je wat meer interesse toont zie je dat thenose best goede gains heeft gemaakt op doggcrap en er vele anderen zijn die hem dit nadoen.
maargoed, ik loop nu alweer teveel te zeuren.

heb je je eerste training alweer achter de rug nose? mijne ging heerlijk, bijna alles nieuwe oefeningen, mooi voor de vooruitgang.

ik zeg niet dat doggcrap niets is, ik zeg gewoon dat het overhyped is.. het is gewoon heo maak je je spieren verrot zodat ze gaan groeien
hoe je dat doet moet je zelf weten, alsss je het maar doet.. doggcrap is imho gewoon gehyped net zoals sonja bakker dieet

Laatst bewerkt:
toen ik 14 jaar was hing ik al aan de gewichten, ik denk dat ik daarom wel een beetje recht heb om te spreken, thats it!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven