diky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
toen ik 14 jaar was hing ik al aan de gewichten, ik denk dat ik daarom wel een beetje recht heb om te spreken, thats it!
Foto's, foto's, foto's.....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen ik 14 jaar was hing ik al aan de gewichten, ik denk dat ik daarom wel een beetje recht heb om te spreken, thats it!

Nee die links doen het niet meer.
Maar diky, hij is wel degelijk groot. Damn kwartje viel wel wat laat, maar ik weet weer wie je bent.
Je post over je spieren slopen om je spieren te laten groeien, helemaal mee eens en hoe je het doet...tsja er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden he en gelukkig maar.
Dat DC training overhyped is, tsja...ik ben blij dat ik erop gewezen ben dat het er is. De bedenker van Doggcrap betreurt het in ieder geval dat er nu veel onervaren mensen met deze trainingsvorm beginnen die nog geen idee hebben hoe hun herstelvermogen is.
Ik probeer hier niemand te overtuigen dat DC training geweldig is, want ik vind het zelf een geweldige methode en dat is het belangrijkste. Dat ik mezelf elke training kan verbeteren en kan groeien...ooit ben ik groot.![]()

gaat lekker met je trainingen, ik heb in m'n blast nu ook enkele oefeningen die jij er ook in hebt zitten, wel leuk om een beetje te vergelijke hoe jij erop gaat en hoe ik erop ga![]()

dude ik curl veel meer als jouw!!!

Worden langzaamaan leuke gewichten nose.
Je flies lijken me wel erg licht? Bewust?
En idd de gwichten beginnen langzaam aan ergens op te lijken. Als ik een jaar DC gedaan heb zullen het nette stats zijn. 

mooie eerste week dus (en dat na mijn junkdag van gisteren), maar volgens meneer Venuto gebeuren dit soort resultaten alleen in het begin, dus hopelijk volgende week nog zo'n weekje (0.5% per week is ook prima 
Damn wat ben ik ziek, heb echt alles behalve koorts. Maar goed als ik gewoon kan werken kan ik ook trainen dacht ik.![]()
B2 vandaag:
- Dumbbell curls: 20kg/11+6+4=21RP
- Reverse grip cable curls (one arm): 20kg/13reps
- Standing calve raises: 100.5kg/10reps
- Lying leg curls (one leg): 42.5kg/10+5+3=18RP
- Squat: 105kg/3 reps
Alles ging redelijk voorspoedig ondanks mijn lichamelijke gesteldheid, tot ik die 105kg op mijn traps had liggen. Ik had al moeite om hem uit het rack te halen. Nou ja rack, standaard want deze k*t gym heeft geen squatrack, dus ik squat gewoon los zonder safety en zonder spotter. Na 3 reps durfde ik gewoon niet meer verder (met safety geen probleem) en ik was daarna helemaal gesloopt, dus ook de widowmaker maar overgeslagen.![]()
Donderdag A3...hopelijk zonder snot en keelpijn.

Ik ga na deze blast ook stoppen met DC training. Ik switch dan van gym waar ik met goed materiaal me meer kan gaan richten op powerliften. Mijn eerste schema zal een Bill Star 5x5 worden (om aan een hoger volume te wennen en de grote drie op een stuk hoger nivo te tillen).![]()