XXL Nutrition

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hmmm.. klinkt inderdaad onzinnig. Het zat in mijn hoofd, kweenie hoe.. misschien wel hierom

Sometime later when you come back to that original exercise you will start slightly lower than your previous high and then soar past it without fail.

ok. my bad :)

• Topic Starter Topic Starter
hmmm.. klinkt inderdaad onzinnig. Het zat in mijn hoofd, kweenie hoe.. misschien wel hierom

ok. my bad :)

Geeft niet, wat ik merk met die doggcrap is dat je echt heel veel moet lezen op die site voordat alle stukjes in elkaar vallen. Ben daar ook een log gestart om extra feedback te krijgen. Na twee weken kwam ik erachter dat ik de warmup sets te intensief deed bijv (ook met de extra slow negatives en dat hoeft dus alleen bij je werkset) :)

AAAArrgghhh, werd vanmorgen wakker alsof ik in een bak stijfsel gelegen had (niet dat ik weet hoe dat voelt ;) ), damn wat doet mijn lijf zeer. Ik kijk nu al uit naar de benentraining van morgen! :cool:

Lekker he ;)
Ik vind als ik spierpijn heb dan ben ik goed bezig .Lachen bij ieder pijntje die je hebt .
Heerlijk , vandaag ook goed last van mijn borst spieren heerlijk .
Hey succes en ik hou je in de gaten ;)
Marrie

Hou je je trouwens ook aan die extreme eiwit-voorschriften van DC ? (en andere herstel bevorderende supplementen ?)

Hou je je trouwens ook aan die extreme eiwit-voorschriften van DC ? (en andere herstel bevorderende supplementen ?)

Tsja Dante zegt 2gr eiwit per lbs aan lichaamsgewicht, maar dat is meer voor de ver gevorderden. Voor beginners zoals ik zeggen de meeste op het board 1,5gr eiwit per lbs lichaamsgewicht en dat at ik altijd al. Die groene thee shit en zo geloof ik niet in en neem ik dus niet.

Momenteel gebruik ik Animal pump (creatine), BCAA's en een multivit, that's it. Over een tijdje ga ik dat true protein eens proberen (erg goedkope hoogwaardige eiwitten) en ga ik dus aan mijn huidige voedingsschema 1 of twee shakes toevoegen, maar dat doe ik denk ik pas na mijn vakantie in oktober.

Welke groene thee shit enzo?

Hij raad aan om vetverbrandende supplementen te nemen, hij raad dan groene thee aan (ook voor de antioxidanten). Ik vind het eten dan belangrijker dan zo'n sup, dus geef ik liever daar mijn geld aan uit. ;)

Hij raad aan om vetverbrandende supplementen te nemen, hij raad dan groene thee aan (ook voor de antioxidanten). Ik vind het eten dan belangrijker dan zo'n sup, dus geef ik liever daar mijn geld aan uit. ;)

Groene thee als supp, of gewoon drinken? Drinken kost geen drol.

Anders gaan jullie even in mijn log discussieren over groene thee! :rolleyes:
Als die dingen al helpen dan zal het heel marginaal zijn. Een goed voedingsschema en cardio doen dan veel meer voor je stofwisseling.

@BBD: Niet overal hoef je een bron of wetenschappelijk onderzoek voor te hebben he? Je kunt dingen ook teveel analyseren. ;)

Anders gaan jullie even in mijn log discussieren over groene thee! :rolleyes:
Als die dingen al helpen dan zal het heel marginaal zijn. Een goed voedingsschema en cardio doen dan veel meer voor je stofwisseling.

@BBD: Niet overal hoef je een bron of wetenschappelijk onderzoek voor te hebben he? Je kunt dingen ook teveel analyseren. ;)

Ja idd maar groene thee is wel lekker dat wel maar
doet niet echt veel voor je stofwisseling nee.

Kijk maar naar de concentratie ECGC in groene thee supplementen en vergelijk maar eens hoeveel je daarvan terug vind in een kopje vers gezette groene thee.

Ok mensen ontopic! Zit me nu mentaal voor te breiden voor mijn training straks dus kan even geen afleiding gebruiken in mijn log! :mad:

;)

Training B2:

• Barbell curls: 30kg/7+4+2=13RP (25kg/19RP)
  • Barbell wrist curls: 22,5kg/13reps (20kg/12reps)
  • Leg press toe press: 95kg/12reps (85kg/14reps)
  • Seated leg curls: 91kg/11+5+4=20RP (77kg/36RP)
  • Leg extensions: 63kg/13+6+4=23RP (56kg/24RP)

Vond het lastig om mijn focus te houden op de training (beetje stress in de prive sfeer), misschien dat ik hier en daar een herhalinkje extra had kunnen maken, maar desondanks ben ik wel tevreden. :thumb:

Ziet er goed uit imo. Het is een beetje moetlijk te zeggen, omdat de herhalingen op sommige oefeningen (ik weet bewust) omlaag gaan, maar legg extensie, wrist curls en toe presses zien er er sowieso top uit.

Ja vorige keer was seated leg curls zowiezo k*t (36RP veel te hoog), alles moet in de lage ranges zitten voor mij, zover ben ik inmiddels wel met al mijn oefeningen! :thumb: Denk dat ik gemiddeld zo'n 10-15% in kracht was toegenomen tov 14dagen geleden.

Deze methode werkt echt lekkerder dan HIT (HIT elke training de vorige verbeteren, DC elke 14 dagen je training verbeteren), het verschil is (uiteraard) veel groter elke keer zo.

Onderarmen zijn bij mij door mijn beroep zowiezo al sterk, nu nog massa! :(

Ja vorige keer was seated leg curls zowiezo k*t (36RP veel te hoog), alles moet in de lage ranges zitten voor mij, zover ben ik inmiddels wel met al mijn oefeningen! :thumb: Denk dat ik gemiddeld zo'n 10-15% in kracht was toegenomen tov 14dagen geleden.

Deze methode werkt echt lekkerder dan HIT (HIT elke training de vorige verbeteren, DC elke 14 dagen je training verbeteren), het verschil is (uiteraard) veel groter elke keer zo.

Onderarmen zijn bij mij door mijn beroep zowiezo al sterk, nu nog massa! :(

Komt ook wel goed!!!

Niet te veel stressen,sterkte met alles!!

Gisteren:

Training A3
  • Machine chest press: 65kg/6+2+1=9RP (60kg/12RP)
  • Machine military press: 35kg/10+4+3=17RP (30kg/17RP)
  • Dips: -25kg/10+5+4=19RP (-30kg/18RP)
  • V-bar pulldowns: 77kg/6+3+3=12RP (63kg/19RP)
  • Deadlift: 100kg/8reps + 65kg/10reps (90kg/7reps + 60kg/12reps)

Was weer een leuke training, strap gescheurd met deadliften (was al gaar maar nu helemaal :P) en weer aardige gains, alleen machine press viel wat tegen. Wie weet vlieft die er wel snel uit! :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven