MuscleMeat

Tip voor mensen die een Oly shoes willen aanschaffen

Paar seconden, minuten te laat

tumblr_nbpx8aE28V1r5pvieo5_400.gif

juist een 2e paar besteld voor een maat van mij, dat bericht ben ik nergens tegengekomen

Nog een paar kunnen bestellen in een andere kleur

nice

En het hangt van de maat af. maat 44 ging niet, maat 43 wel...

Nu maar hopen dat het de juiste maat is :')

Net ook schoenen voor 12 euro besteld:)

Weet niet eens of ik ze nodig heb, maar voor 12 euro, waarom niet :). Nu nog hopen dat ik de goede maat heb...

ben benieuwd of ze geleverd worden, kan goed zijn dat ze gewoon alle orders annuleren.

:thumb:

en nu duimen:
Alle bestellingen die door u worden geplaatst, moeten door Reebok worden goedgekeurd. We kunnen naar eigen inzicht besluiten om uw bestelling niet te accepteren. Hieronder staan enkele voorbeelden waarom we uw bestelling mogelijk niet accepteren:
als producten die op de Website worden weergeven een onmiddellijk herkenbare fout bevatten zoals een onjuiste prijs of een onjuiste beschrijving.

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd...._=1428912896_9c735aeb7f90a46aeb91aa6fdc3384b9

Laatst bewerkt:
well f**k me

niks besteld omdat ik er geen vertrouwen in had dat ze er ook echt mee door zouden gaan, zijn ze totaal niet toe verplicht iig

well f**k me

niks besteld omdat ik er geen vertrouwen in had dat ze er ook echt mee door zouden gaan, zijn ze totaal niet toe verplicht iig

Ze zullen wel verzekerd zijn tegen dit soort dingen en het zou extreem slechte publiciteit zijn om iets wat zo viral is gegaan, te gaan weigeren ;). Waarschijnlijk is het klein zakgeld wat ze nou mis lopen, mits ze geen vergoeding krijgen.

Heb vrij laat (22.00 uur) toch nog twee kunnen bestellen de normale kleuren waren op, dus voor kanariegeel gegaan.
Wel sportief van Reebok dat de verkoop niet wordt geannuleerd.

Ik vind het wel raar dat de .nl site als enige een prijs van 12 euro had, .be, .de 23,67 en .co.uk 18 pond nogiets (zal op hetzelfde uitkomen)

Thanks NickyCF ;) Je hebt ons zojuist even 400 euro bespaard ♥!

400 euro, wot?
Echt zoveel gekocht met bedoeling door te verkopen of hoe?

Ik vind het wel raar dat de .nl site als enige een prijs van 12 euro had, .be, .de 23,67 en .co.uk 18 pond nogiets (zal op hetzelfde uitkomen)

Er ontbrak enkel een nulletje bij de NL prijs, de anderen weet ik niet :P

400 euro, wot?
Echt zoveel gekocht met bedoeling door te verkopen of hoe?

2 paar voor m'n vriendin, een paar voor mezelf en een paar voor mn workout maat. 4 paar totaal ;)

48 euro ipv 480.

Ja, als je het zo bekijkt bespaar je idd al snel tonnen geld :roflol:

Nu weet ik niet of Daster serieus was met zijn 16 paar Nano's :p

Enige reden waarom ik 2 paar heb besteld was op de hoop dat ze zoiets zouden zeggen. Toch mazzel. Nu hopen dat ze ook echt aankomen.

Jammer dat ik niet meer paar heb besteld:(

het lijkt een bewuste actie zijn geweest nu nike binnenkort met een crossfitschoen (metconschoen) lijkt te komen.

Ik had ook niet besteld, dacht ik heb nog een paar oude nano 2.0's...wat moet ik met meer paren.
Toch beetje spijt nu geloof ik ;)

Terug
Naar boven