AndroidHealthClinic

Tom logt

• Topic Starter Topic Starter
Normaal studeer ik van 9 tot 22-23u 's avonds, en dan is de gym toe :p.
En ja er zitten wel pauzes in maar, zo'n pauze van een dik uur is iets te lang :).

Ik ga deze keer wel een beurtenkaart kopen voor mijn gym, en zien hoeveel ik kan gaan, maar ik hoop er niet teveel op..

Mijn studies zijn nu eenmaal belangrijker!

En ja er zitten wel pauzes in maar, zo'n pauze van een dik uur is iets te lang :).

Ik ga deze keer wel een beurtenkaart kopen voor mijn gym, en zien hoeveel ik kan gaan, maar ik hoop er niet teveel op..

WTH!:eek:

Dat je studies belangrijker zijn snap ik dat vind ik zelf ook, maar ik zou echt niet van 9 tot 22 kunnen studeren k heb al moeite met 2 uurtjes achter elkaar studeren, dan moet er toch echt even een pauze van minimaal een uurtje komen. maarja iedereen is anders en ik wens je alvast veel succes met je examens!

Die deadlift kan hoger!!

Succes met je log!!

kerel, die studie beheerst je leven man!

Ik doe die studie met drie vingers in mijn neus.

Mijn rug deed nog een beetje pijn van de vorige training, dus het ging een beetje stroef vandaag.
't Was ook nog eens enorm warm vandaag, gisteren te laat gaan slapen, .. er zat van alles tegen :p.

Heb vandaag voor het eerst front squats geprobeerd, de back squats deden teveel pijn aan mijn rug, bij fronts voelde ik er niks van :).
Dat gewicht drukt wel serieus op mijn schouders, was wel wat aanpassen :p.

Front Squats:
5x50kg (PR)
5x55kg (PR)
5x60kg (PR)
5x62,5kg (PR)
5x65kg (PR)
5x60kg

Bench Press:
5x72,5kg
5x75kg
5x77,5kg
5x80kg
5x82,5kg (PR)

Barbell Rows:
5x45kg
5x47,5kg
5x50kg
5x55kg (PR)
5x60kg (PR)

Nog tevreden, want ik dacht dat ik er totaal niks van terecht ging brengen met die rugpijn.
Dankzij die front squats is die volledig weg :D.

Een nieuw jaar, een nieuw begin :p. Sinds mijn vorige post heb ik niet continu getraind.
Juni, juli, augustus en september heb ik 3 weken getraind. Vanaf oktober heb ik tot midden december serieus getraind. Ik ben dan gestopt met deze stats:

Squat: 5x95kg
Bench: 5x75kg
Deadlift: 5x80kg (heb lang aan mijn techniek zitten sleutelen met laag gewicht, daarom dat hij traag is opgebouwd)
OH Press: 5x50kg
BOR: 5x40kg

Dan ben ik gestopt tot wanneer ik begin februari de barbells opnieuw in mijn handen heb genomen :). Alleen minieme sandbag trainings heb ik gedaan in die periode.

Ik ben dan met een deload begonnen:

09 februari 2009

Squat: 60kg (-30%)
Deadlift: 60kg (-25%)
OH Press: 32,5kg (-35%)
BOR: 40 (-0%)

Tot nu toe is elke training +- goed gegaan. Mijn technieken zitten eindelijk goed.
Mijn doel is doorgaan tot ik niet meer door kan gaan met het oude SL5x5 beginner schema (lineaire progressie) en ik wil ook power cleans leren die ik dan (wanneer ik ze perfect kan) als substituut voor de BOR ga nemen.

Training van vandaag:

Squat:
- opwarming
5x20kg
5x60kg
5x80kg
5x90kg
-set
5x5x100kg (PR)

Bench Press:
- opwarming
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
-set
5x5x70kg

Barbell Row:
- opwarming
5x20kg
5x40kg
5x50kg
-set
5x5x57,5kg

Zalig dat ik eindelijk de 100kg squat heb gedaan. Ik was er wel kapot van, dus de rest van de training ging moeizaam. Heb wel mijn sets nog goed kunnen afwerken. Ik verwacht wel een failure op de barbell row en bench press volgende week :(.

Mooi dat je de draad weer opgepakt hebt!
Ik ga je log volgen.

Nooit met negatieve gevoelens de gym in, dus niet denken dat je gaat failen tijdens een set; gewoon verstand op nul en proberen dat ijzer op de vreten! :wl:

Leuk dat je weer verder gaat.. hoest met de studie? nogsteeds trainin rond middenacht?

Studie verloopt zoals gepland ;). Ik ga dit jaar proberen in mijn examens te trainen zodat ik eindelijk eens hard kan doorgaan en niet altijd blijf steken rond mijn BW squat!

op naar de 2xbw squat zou ik zeggen ;)

Ik zit al aan 1,08 BW :p!
Dat gaat nog even duren :D

Ik denk eraan om HIIT toe te voegen aan mijn trainingen (maar op de rustdagen).
Ik lees af en toe dat het best niet combineerbaar is met zware compounds (waar ik dus mee bezig ben/naartoe werk).

Ben ik dan beter af met gewoon te joggen?

Doel is vetverbranding/conditie verhogen.

Squat:
- opwarming
5x20kg
5x60kg
5x80kg
5x90kg
-set
5x102.5kg (PR)
5x102.5kg
4x102.5kg: failure op de 5de rep :(. Slecht ingeademd en geen kracht meer beneden...
5x102.5kg
5x102.5kg

OH Press:
- opwarming
5x20kg
5x35kg
5x42.5kg
-set
5x5x50kg (PR)

Deadlift:
- opwarming
5x65kg
-set
5x90kg

Misschien best wat meer opwarmen bij de deadlift, het verschil vond ik iets te groot.

Spijtig van die failure, njah woensdag dan maar opnieuw!

goede training Rooney! Doe jij de squats FULL?

Natuurlijk :)

Terug
Naar boven